Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Článek je o starších variantách motorů TSI (tam se to hlavně projevuje u některých 1.8 TSI a dvojitě přeplňovaných 1.4 TSI). A když se podíváš do vedlejších sekcí motorů OIII, najdeš tam toto a ještě toto. Takže jistý problém to u některých motorů může být. Ale činit z toho nějaké závěry je podle mě zatím předčasné.

Žádná převratná novinka, ví se to dávno jak píše pavouk.

Já měl tuším všechny tři iterace 2.0 TSI (kódy si nepamatuju, ale byla to OII RS, GVI GTI a teď OIII RS) a nejvíc olej žral ten první. Mezi výměnami oleje to zhamstlo tak litr až litr a půl. U GTI je to většinou tak půl litru až litr mezi výměnami, u OIII jsem zatím nedoléval (mám 22.000 na počítadle).

 

Ale zase mám pocit, že mi u OIII někam utíká chladící kapalina. Ne nějak moc, ale už jsem asi třikrát doléval. Typicky se to stane v momentě, kdy to trošku rozpálím na dálnici (asi větší tlak způsobí větší únik?).

Zkontroluj si (nebo nech si zkontrolovat) těsnost termostatu. Hurikánovi přes něj unikala na stejném motoru chladící kapalina.

Já měl tuším všechny tři iterace 2.0 TSI (kódy si nepamatuju, ale byla to OII RS, GVI GTI a teď OIII RS) a nejvíc olej žral ten první. Mezi výměnami oleje to zhamstlo tak litr až litr a půl. U GTI je to většinou tak půl litru až litr mezi výměnami, u OIII jsem zatím nedoléval (mám 22.000 na počítadle).

 

Ale zase mám pocit, že mi u OIII někam utíká chladící kapalina. Ne nějak moc, ale už jsem asi třikrát doléval. Typicky se to stane v momentě, kdy to trošku rozpálím na dálnici (asi větší tlak způsobí větší únik?).

Tak já u BWA ve dvojce dolévám mezi výměnami za 30 tis. km kolem 5 l, takže vlastně proběhne i jedna výměna oleje v mezičase mezi prohlídkami :-D

 

U CHH ve trojce zatím nic, ale u nového auta bych ani žádná extrémní množství oleje dolévat nechtěl :-D

Já u svého auta nedolévám nic a jen jsem zkrátil výměnu na 10 tkm protože diesel si žádá své. Jinak ani do 15 tkm jsem nic nedoléval.

Pokud je taková spotřeba oleje u koncernových motorů tak dávejte bacha na kat, ten se může zanést karbonem a to zapříčiní přehřívání hlavy. U některých značek to vedlo až k likvidaci motoru.

  • 8 měsíců později...

olej tez mam dolity cc litr za 15tkm takze nic hrozneho.

  • 4 roky později...

To fakt žere olej jenom mě? Mám RS 230, jezdim 5w40,  najeto 55 000km  a dolévám cca litr oleje na 10 000km  Je fakt, že jezdím krátký trasy a občas jí docela protáhnu. Ale vždycky jdu přes 3500 otáček až když má olej 85 stupňů. Tak mi řekněte kde je chyba, když někde čtu ,že to nikomu neveme ani kapku 5w30  :-D

Nikde nie je chyba.Kazdy motor spali olejove vypary  ktore dycha plus vypary v normalej prevadzke.Liter na 10tkm je absolutne ok pri tychto olejoch.Ak niekto povie ze mu nezerie ani kvapku je to totalna blbost .

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.