mirek H Vloženo 27. Duben 2015 Sdílet Vloženo 27. Duben 2015 Mám už najeto 280tiskm a začal mi cukat motor při odlehčení pedálu plynu. Není to hned. Je to cca po 2sec. od odlehčení takový 3xzacukání a dál už je to v pohodě. Dělá to skoro pořád. Stačí jet trochu delší chvíli pod plynem (aspoň kilák) a pak odlehčit nohu na plynu. 2 vteřiny nic a pak zakuckání (3xškubnutí jak když nejde palivo) a jede se dál. Poradí někdo???? EGR je tam 100tis km. Vstřiky původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drizzy Vloženo 28. Duben 2015 Sdílet Vloženo 28. Duben 2015 Manul nebo DSG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek H Vloženo 29. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Manuál jasně. Mám podezdření na vstřiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drizzy Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 (editace) Tak vstriky jsou dost mozne ale nejvic zjistis live datama z VAGU takhle je to vesteni z koule . Jeste mne napada podobna vec se nam dela u superba 2.0 tdi ( 103kw) a pomohlo vymenit filtry . Editováno: 29. Duben 2015, autor: Drizzy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek H Vloženo 30. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2015 Filtry jsou všechny nové. Prej je to typický projev vstřiků. Testují to prý u BOSCHe za 800.- za vymontovaný vstřik. Jinak se prodávají vstřiky nové kolem 8tis-9tis./kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drizzy Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Tak ty vstřiky na ten nájezd by nebyly nic neobvykleho . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.