Přejít na obsah

Výměna přístrojové desky - budíků Fabia I


vikino1

Doporučené příspěvky

Lenže ty ak chceš meniť prist. dosku musíš vedieť obidva piny stary aj nový! inak si zablokuješ imobilizer. Kilometre VAGom nezmeníš!

Pin sa dá vyčítať ale na to sú iné programy a káble.

viem ta nová bude mať svoj pin , ju tam dám, prihlásim sa s tým novým a zmením na starý, a keď som prihlásený tým pinom tak vagom nezmením kilometre??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim vas...

Asi viem ze sa to tu uz riesilo len to neviem nikde najst,dufam ze admin ma nezrusi este skor ako sa to doriesi...vopred dakujem...

Mam skoda fabia 1 1.4tdi 51kw r.v.2006 odpalili sa mi budiky a neviem ci je lepsi repas alebo kupa nejakych z druhej ruky...Chcel by som vediet co to vsetko obnasa ked ich zozeniem s inej fabie-pouzite.

Je to velky problem alebo ani nie...

Vedel by mi niekto napisat presny postup ako sa to robi,za odpoved vopred dakujem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

chcem prisposobit budiky z rs rv 2003 a idu namiesto povodnych rv 2000 (motor ATD), piny z oboch immo mam. co je pin motorovky ? ...

EDIT: dal som naspat povodne budiky a po zadani pinu je na 50tom kanali opat 32000 a ked zmenim hodnotu na inu a dam TEST znovu je tam tych 32000....

mam VAG 304cz, este skusim inu verziu

Editováno: , autor: domino666
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

dnes som skusal VAG 805 a vysledok rovnaky, na kanali 50 je stale hodnota 32000, ak ju zmenim a dam otestovat tak napise "ERROR" a v hornom riadku sa zmeni "PIN?" na "Zablokovano", a vsimol som si ze blika aj kontrolka zhavenia a v RJ motora je sporadicka chyba: immobilizer RJ motora zablokovana. Ak chybu vymazem, hned sa tam zase objavi. neviete ako to mam rozchodit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

no aj mna by to zaujimalo zhanal som budiky co maju ten podklad ako elegance aj som zohnal a zatial som vymenil len ten podklad ale su tam zmene pozicie kontroliek svetial a baterky tak ze by som rad prehodil aj tie budiky :).. keby niekto napisal presny postuo ako to spravit s vagom tie budiky co som kupoval mam aj s pinom vopred dakujem za odpovede :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Musíš sehnat budíky z naftové fabie, která měla aspon podobnou nebo lepší výbavu (aby jsi tam měl všechny kontrolky, co máš ted v autě - pásy, atd)

2) Pokud ti prodejce k budíkům nedal PIN, musíš ho pomocí speciálního kabelu a programu VAS vyčíst

3) Musíš znát PIN svých starých budíků

4) Pak přehodíš budíky, ve VAGu spáruješ immobilizér s řídící jednotkou (právě k tomu potřebuješ ty dva PINy)

5) Spáruješ klíče a případně nakóduješ výbavu

 

Pokud jsi fajnšmekr a jsi ochotný pustit nějakou korunu, tak si rovnou kup budíky typu Maxidot (velký číslicový display uprostřed), stojí od 4000Kč.

 

Ve vlákně MAXIDOT máš všechno popsané a vysvětlené, sice toto vlákno je obsáhnlé, ale stojí za přečtení. Pokud se ti nechce s tímto vším shánět a nechceš se učit s VAGem, tak popros někoho zde na fóru. Určitě se někdo najde ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budiky mam aj pin len z mojich budikov neviem pin...ten treba vycitat alebo neni niekde na tom stitku co mam na druhych klucoch?? Tak keby sa niekto nasiel tak budem rad ja som z Bratislavy a s vagom som sa uz hral ale tak mam trocha strach aby som to neposral :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak se přidávám k vám, mám stejný problém.

 

Postupoval jsem podle VIS.

 

Namontoval jsem nové budíky

Pak jsem se připojil do řídící jednotky 17 přístrojovka (tady může být chyba, ve VIs je napsáno 17 - Immobilizér, ale immo je přeci na adrese 25)

Poté jsem zadal do login nový PIN (nikde mi nenepasalo chybu)

Pak jsem dal přizpůsobení, kanál 50 a novou hodnotu jsem dal starý PIN.

Při testu jsem měl také hodnotu 32000 jako psali předešlí uživatelé.

Po stisknutí uložit, návrat se ukázalo v pravém horním rohu chyba komunikace, nezdařilo se.

 

Klíč immo zmizel, v chybám motoru je napsaáno zablokovaná jednotka.

Po znovu zasunutím klíčku bliká kontrolka immo.

 

Ted čekám, až se odblokuje., nevíte kde jsem udělal chybu? PINy byly zadány správně.

 

Tak vyřešeno. Někde nastala chyba, nové budíky převzaly starý PIN, ale hodilo to chybu komunikace. Pak stačilo jen přizpůsobit klíče.

Editováno: , autor: Petr369
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...

Bez Vagu nelze.

Předpokládám že měníš  budíky z předface na face.

A pokud nebudeš mít soft na změnu km ani nezměníš na své původní km. (pokud na těch nových budících nemáš do 100 km)

A ještě ti bude ukazovat obráceně palivoměr. (to vyřešíš - přehrát soft v budících nebo nový plovák do nádrže)

 

Jsem tě asi moc nepotěšil.

 

Vše je zda napsáno jako můj názor proto mne nekamenujte :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...