bigboban Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Manželka dokázala tak šikovně strefit zeď v garáži, že na ní vyběhly přední airbagy. Je to kombík rok 2000. Co všechno se bude muset vyměnit? Oba moduly airbagů to je jasný. Pak jsem četl že se blokne řídící jednotka airbagů, ale dle inzerátů mi přijde levnější jí celou koupit starší než platit až 1500 za reaktivaci. No a pak údajně ještě oba přední pásy. Napadá vás ještě něco dalšího? Je po výměně spolehlivá indikace funkčnosti to že zhasne kontrolka airbagů? A doplňující dotaz - co s vylítlým deklíkem u spolujezdce? Nestačí to jen nějak zamaskovat? Celou přístrojovku se mi rozhodně měnit nechce. Předpokládám, že když se nevymění pravý airbag tak asi celý systém fungovat nebude že? Vpravo vepředu totiž nikdy nikdo nejezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 8. Květen 2015 Sdílet Vloženo 8. Květen 2015 Pokud vím, opravdu se mění palubka, ale pravý můžeš místo výměny ofiko deaktivovat. Prý na to existuje i origo škodovácká sada (vlastně se jen místo bagu dá odpor) a musí se to pak snad z boku palubky označit, že je deaktivováno, ale mé info ber jen orientačně . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 9. Květen 2015 Sdílet Vloženo 9. Květen 2015 Cau reaktivace jednotky za 1500 je docela dost jinak jdnotka jak pises bud jinou jetou funkční oba pytle kdyz budes davat jek k řidiči tak ke spolujezdci strc malou nozovou pojistku 2A. A jestli mas vystreleny přepínače pasu tak ty taky vymenit to poznas na diagnostice pak jen vsechno smazat(tedy jestli v tej novej jednotce neco je) jinakto bude makat kdyz to nebudeš zapojovat se zaplim zapalovanim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.