Publikováno Květen 26, 201510 r Zdravim, jsem tu novej tak se omlouvam pokud jsem to tema zalozil spatne. Vcera jsem nemohl nastartovat octu (1.8T 4x4, r.v. 2003) tak byla odtazena do servisu. Jako na potvoru v servisu zacala startovat bez sebemensiho zavahani ale stejne mi rekli ze podle huceni pri startovani je asi spatny palivovy cerpadlo. Dneska mi volaj ze tam daj novy z druhovyroby a to za 6000, coz se mi zda moc. Podle letmeho googleni by nemelo stat vic nez 2000. Chteji me fakt tolik ojebat nebo je to primerene? Upraveno Květen 26, 201510 r od lsd-x1
Květen 31, 201510 r Autor Hm tak v dalsim servisu mi taky rekli ze pro benzinovy ctyrkoly to cerpadlo stoji 6k minimalne. Ze prej na predokolu stoji 1,5-2k. A tady kolega taky rika ze tam patri drazsi: http://forum.skodahome.cz/topic/123700-18-t-rs-nestartuje-tarotuje/ Takze zrejme musim mit tohle http://www.srovnanicen.cz/q/1J0919087G/ . Myslel sem ze si v tom servisu ze me jenom delaj kozy a zkousej co mi muzou nakecat jakozto ajtakovi, sem si rikal co s tim ma 4x4 sakra spolecnyho, ale postupne zjistuju ze na 4x4 je drazsi uplne vsechno no S nastartovanim az do toho dne nikdy nebyl zadnej problem, napoprve v zime v lete, ale je fakt ze 1) uz delsi dobu sem slysel to mirny huceni, 2) pri plnym netahlo 100% plynule, jakobych semtam lehounce ubral, otacky sice furt letely nahoru (kort po chipu od minuly zimy), ale nebylo to perfektni. A za 3) pri popojizdeni na jednicku to docela cukalo, coz sem pricital svy nezkusenosti (ridim 3 roky) jenze v jinejch autech sem to nezazil.. Treba to cerpadlo vsechno vyresi a bude to lepsi nez kdy driv (to cukani i kolisani zvuku auto dela co ho mam, tj. uz rok a pul ale nebylo to odrazujici vzhledem k super stavu zbytku auta).
Květen 31, 201510 r Vítej ve světě 4x4 Spousta věcí je jinak (podvozek, výfuk, nádrž atd) a většina z toho je pouze jako originální díl. Čerpadlo konkrétně u 4x4 je jiný v tom, že je dvoustupňový. Nádrž má totiž tunel pro kardan a tím vzniká problém při přepouštění z jedné strany na druhou. Tohle řeší právě palivové čerpadlo které jednak tlačí benzín do motoru a za druhé přečerpává benzín z jedné strany na stranu druhou (dokonce má nádrž 2 plováky k ukazateli paliva) Edit: palivové čerpadlo jde změřit budíkem jestli dodává správný tlak v dostatečném množství Upraveno Květen 31, 201510 r od obrbaz
Červen 1, 201510 r Řešil jsem stejný problém Měl jsem dokonce 2 čerpadla z druhovýroby, ale nepasovaly (jak píše obrbaz) Nakonec jsem kupoval origo ve Škodovce za cca 7000 Kč Nicméně problém to nevyřešilo , ale už se nedalo vrátit Tak mám doma ještě jedno původní origo rozebrané a podle všeho funkční, kdyby ho někdo chtěl na náhradní díly (má najeto cca 190tkm) Jinak mi také řekli že divně hučí a že je asi špatné A to nové hučí stejně :-) Takže než koupíš čerpadlo, tak projdi diskuzi Já už do "startování" nasypal hodně přes 10tKč a stále to řeším Asi bude někde díravá hadice Hledám někoho kdo se v tom vyzná
Červen 5, 201510 r Autor Diky za info vsem, PetrAT preju hodne stesti at to nakonec vyresis, vypada to ze v mym pripade je to happyend protoze po instalaci noveho Skoda cerpadla auto nejen ze startuje ale chova se celkove lip, pri popojizdeni necuka a akcelerace je vubec celkove plynulejsi. Takze v puvodnim servisu jsem se omluvil za to ze jsem byl Neverici Vlasak a snad auto bude zas nakou tu dobu fungovat.. Upraveno Červen 5, 201510 r od lsd-x1
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.