Přejít na obsah

1.4 TSI 110kW ACT


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
V Saturday, July 09, 2016 at 11:00, Martin Bednář napsal:

Absolutne ne. Uvedom si, ze to ma 150 koni. Zrovna jsme v Alpach a neni sebemensi problem. A z Prahy jsem sem dojel se spotrebou 5.6 litru.

A tady to mas 'cerne na bilem' :-)

http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-1-4-tsi-bude-stacit-motorovy-zaklad-90548

https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=403731&sId=&mId=

http://autoroad.cz/testy-aut/74321-test-jezdi-dynamicky-usporne-a-neni-to-nafta-skoda-superb-1-4-tsi-act

 

V Saturday, July 09, 2016 at 9:02, 2recon napsal:

Dobry den, mohl bych se zeptat zdejsich majitelu, jak zvlada tento motor plne obsazene vozidlo, dejme tomu 2 dospele plus 2 deti a zavazadla, nedochazi mu " dech" treba v kopcich?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

 

No možná jsem rozmlsaný, doteď jsem sedlal jen RS (OII 147 kW a OIII 162 kW) a při přechodu na SIII mi ten motor logicky přijde slabší, daleko víc musím řadit (na stejných místech u RS často vůbec a u SIII musím, jinde zas na nižší stupně), dynamika taky není taková, jako jsem zvyklý, ale co se spotřeby týká, motor dokáže kouzlit, což ve spojení s větší nádrží znamená, že na 1000 km cestě po Evropě Supem tankuji až na konci, kdežto v RS dvakrát :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No nevím s jakým motorem a autem jsi jezdil předtím, ale já teď měsíc sedlám SIII s tímhle motorem a častější řazení (podřazení) je prostě třeba, prt. ten motor není tak silný, jako třeba moje OIII RS TSI, takže čtyřka v obci moc nehrozí. Ale že jedu na dva válce poznám jen podle displeje, jinak je to neznatelný přechod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Dovolím si jen poznámku k vibracím při odpojení válců. Nesledoval jsem to záměrně, ale při jízdě na 3/4 stupeň v obci na tempomat cca 54 km/h jsem si toho všiml. Lehce se zhorší vibrace motoru a i zapnutí/vypnutí citlivý člověk zaznamená. 

Musím říci, že mě to trochu štve, ale není to nic strašného. Jinak je motor velmi tichý, kultivovaný, nevibruje, plynule táhne. Pokud jezdí člověk sám, asi dostačující. Dokážu si představit, že 132 kW by bylo lepších. Ale stojí víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
V 23. 3. 2016 na 21:15, hassy napsal:

Mám zatím najeto 2100km a musím uznat, že ten motor se v Superbu povedl na jedničku. Dynamika slušná, spotřeba po 2100km 6.5l/100km, z toho 1/4 město, 1/2 německé dálnice, 1/4 okresky. Motor téměř není slyšet, odhlučnění je excelentní. Vibrace žádné nejsou. Přepínání nejsem schopný rozeznat při více jak 2000 otáčkách jinak než na displeji. Při nižších otáčkách je to jemně cítit, ale opravdu musíte jet bez radia a soustředit se. Rozhodoval jsem se mezi 2.0 TDI 110kW a 1.4 TSI 110kW a nakonec vyhrál benzín, protože často jezdím krátké trasy po městě. Celkově jsem z motoru v autě nadšený a počáteční obavy z papírově slabého objemu se rozplnuly právě na německé dálnici. Pokud jedete v rámci rychlostních limitů po okreskách, tak je spotřeba kolem 5,5 litru. Jako bonus je finanční úspora při koupi, nižší servisní náklady a nižší pojistka.

 

1

 

Aha, zřejmě jezdím špatně. Mám od koupení 7,4 l / 100 km. Většina dálnice něco nad rychlostní limit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Spotřeba po prvních kilometrech. Jezdím na limity, zejména dálnice a město, je v tom i svižná cesta do Chorvatska a zpět. ACT není vůbec slyšet (DSG), motor oproti mému předchozímu Golfu VII. (tsi 103kw) mnohé lépe odhlučněn. Výkonově podobný, Golf možná o fous živější. Jinak spokojenost.

IMG_0701.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...