2recon Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 Dekuju, chtel jsem si to radeji overit od majitele. Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2016 V Saturday, July 09, 2016 at 11:00, Martin Bednář napsal: Absolutne ne. Uvedom si, ze to ma 150 koni. Zrovna jsme v Alpach a neni sebemensi problem. A z Prahy jsem sem dojel se spotrebou 5.6 litru. A tady to mas 'cerne na bilem' :-) http://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-1-4-tsi-bude-stacit-motorovy-zaklad-90548 https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=403731&sId=&mId= http://autoroad.cz/testy-aut/74321-test-jezdi-dynamicky-usporne-a-neni-to-nafta-skoda-superb-1-4-tsi-act V Saturday, July 09, 2016 at 9:02, 2recon napsal: Dobry den, mohl bych se zeptat zdejsich majitelu, jak zvlada tento motor plne obsazene vozidlo, dejme tomu 2 dospele plus 2 deti a zavazadla, nedochazi mu " dech" treba v kopcich? Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk No možná jsem rozmlsaný, doteď jsem sedlal jen RS (OII 147 kW a OIII 162 kW) a při přechodu na SIII mi ten motor logicky přijde slabší, daleko víc musím řadit (na stejných místech u RS často vůbec a u SIII musím, jinde zas na nižší stupně), dynamika taky není taková, jako jsem zvyklý, ale co se spotřeby týká, motor dokáže kouzlit, což ve spojení s větší nádrží znamená, že na 1000 km cestě po Evropě Supem tankuji až na konci, kdežto v RS dvakrát :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vclovek Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Dobrý den, mám nový motor 1.4 TSI ACT a mohu říct, že jízda v režimu na 2 válce je nepříjemná, motor má jiný zvuk a silně vibruje. Nemá někdo zkušenost jestli se to po zajetí zlepší? Děkuji 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Mne pomohlo naucit se jezdit tak, aby mi pri dvouvalcovem rezimu neklesly otacky pod cca. 1750 otáček.Jinak mas moznost prehrani dat RJ motoru - viz. muj příspěvek vyse z 30.4.2016. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vclovek Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Čekal bych, že u nového motoru už bude nejnovější software. Jde vypínání válců úplně vypnout? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Nejspíš ne. Mas DSG, nebo manual? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vclovek Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Manual Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Zkus schválně držet tech 1800 otacek, jestli Ti to přijde lepší. (tzn. v obci tam mit trojku, max. čtyřku)I DSG řadí u tohoto motoru tak, aby otacky nesly moc nize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vclovek Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Jakmile to klesne pod 2000 tak je to opravdu znát. V obci jedine na trojku, na čtyřku už sou cítit znatelné vibrace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 14. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Zase nejak extra znatelne vibrace by tam byt nemely. Zeptej se v servisu na tu aktualizaci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 No nevím s jakým motorem a autem jsi jezdil předtím, ale já teď měsíc sedlám SIII s tímhle motorem a častější řazení (podřazení) je prostě třeba, prt. ten motor není tak silný, jako třeba moje OIII RS TSI, takže čtyřka v obci moc nehrozí. Ale že jedu na dva válce poznám jen podle displeje, jinak je to neznatelný přechod. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinznitry Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Tiez musim napisat, ze treba drzat otacky 1900-2000 pri manualnej prevodovke. Inak je 2 valcovy rezim zvukovo neprijemny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 Tak pod určité otáčky se válce ani neodpojí, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 15. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2016 To jo, ale to je nejakych 1100 otacek. Na to se stejne neda jet. Ty mas toho Superba s DSG nebo manualem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Manuál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Jednou sem Carlos ukládal videa 1.4 s DSG a tam bylo také krasne vidět, jak DSG drželo otacky tesne pod 2tis./min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vclovek Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Zlepšilo se někomu chování (režim 2 válce) po zajetí motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 1. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 Spis se naucis jezdit tak, ze to prakticky eliminujes. Taky zalezi, jak moc je na to clovek citlivej. Rada lidi co jsem vezl, to vubec nedokazala vnimat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NikolasCZ Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Dovolím si jen poznámku k vibracím při odpojení válců. Nesledoval jsem to záměrně, ale při jízdě na 3/4 stupeň v obci na tempomat cca 54 km/h jsem si toho všiml. Lehce se zhorší vibrace motoru a i zapnutí/vypnutí citlivý člověk zaznamená. Musím říci, že mě to trochu štve, ale není to nic strašného. Jinak je motor velmi tichý, kultivovaný, nevibruje, plynule táhne. Pokud jezdí člověk sám, asi dostačující. Dokážu si představit, že 132 kW by bylo lepších. Ale stojí víc. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Můžete mi prosím někdo potvrdit že označení motoru s ACT a bez odpovídá tomuto: 1,4tsi 110kW = CZDA1,4tsi 110kW ACT = CZEA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NikolasCZ Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 V 23. 3. 2016 na 21:15, hassy napsal: Mám zatím najeto 2100km a musím uznat, že ten motor se v Superbu povedl na jedničku. Dynamika slušná, spotřeba po 2100km 6.5l/100km, z toho 1/4 město, 1/2 německé dálnice, 1/4 okresky. Motor téměř není slyšet, odhlučnění je excelentní. Vibrace žádné nejsou. Přepínání nejsem schopný rozeznat při více jak 2000 otáčkách jinak než na displeji. Při nižších otáčkách je to jemně cítit, ale opravdu musíte jet bez radia a soustředit se. Rozhodoval jsem se mezi 2.0 TDI 110kW a 1.4 TSI 110kW a nakonec vyhrál benzín, protože často jezdím krátké trasy po městě. Celkově jsem z motoru v autě nadšený a počáteční obavy z papírově slabého objemu se rozplnuly právě na německé dálnici. Pokud jedete v rámci rychlostních limitů po okreskách, tak je spotřeba kolem 5,5 litru. Jako bonus je finanční úspora při koupi, nižší servisní náklady a nižší pojistka. 1 Aha, zřejmě jezdím špatně. Mám od koupení 7,4 l / 100 km. Většina dálnice něco nad rychlostní limit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NikolasCZ Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 V 1. 2. 2017 na 8:45, vclovek napsal: Zlepšilo se někomu chování (režim 2 válce) po zajetí motoru? 6 tis. najeto, nezlepšilo. Vyroben 2/2017. je to vlastně jediná věc, co mě na tom autě irituje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masterblaster Vloženo 8. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2017 Spotřeba po prvních kilometrech. Jezdím na limity, zejména dálnice a město, je v tom i svižná cesta do Chorvatska a zpět. ACT není vůbec slyšet (DSG), motor oproti mému předchozímu Golfu VII. (tsi 103kw) mnohé lépe odhlučněn. Výkonově podobný, Golf možná o fous živější. Jinak spokojenost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 6. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2017 Jinak koukam, ze v soutezi INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR AWARDS 2017, obsadil motor hezke 3. misto https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php?id=62 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NikolasCZ Vloženo 26. Září 2017 Sdílet Vloženo 26. Září 2017 V 14. 11. 2016 na 5:40, vclovek napsal: Dobrý den, mám nový motor 1.4 TSI ACT a mohu říct, že jízda v režimu na 2 válce je nepříjemná, motor má jiný zvuk a silně vibruje. Nemá někdo zkušenost jestli se to po zajetí zlepší? Děkuji Nezlepší. Zvykneš si. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.