Listopad 18, 20159 r Někdo se mi tady v ne moc dávný minulosti snažil nakecat, že odsáváním se z motoru vytáhne víc bordelu, než prostým vypustěním. Už bohužel nevím kdo to byl. Ale tohle bych mu s chutí omlátil o škécu. Jak může někdo i jen doufat, že vysáváním PROTI GRAVITACI vycucne s volejem veškerej bordel, kterej přirozeně usedá do míst v nejnižší poloze motoru a při odtoku vypouštěcí zátkou je branej proudem s sebou, notabene když tu odsávací rourku na 99% nestrčí do nejhlubšího místa vany, to je pro mě záhadou. A ještě se najdou lidi který to propagujou - samozřejmě, servisáci, protože z motoru se odsaje ze 4 litrů jen 3,5, zbytek zůstane mimo dosah tý rourky, NIKDO nemá šanci to překontrolovat, nová náplň se dolejvá podle měrky, takže jí místo 4 litrů stačí zase jen 3,5 litru - a zbytek servis "ušetří". Ty čísla neberte přesně, ale skoro tutově to platí i při jiný celkový náplni motoru - prostě ta trubička rozhodně nemusí vytáhnout všecko a to co tam včetně nejhoršího bordelu zůstane NA DNĚ, o to servisák ušetří na nový náplni - jemu je to fuk, on svý dostane (nemá ho kdo a jak zkontrolovat) a ještě uškudlí na materiálu (olej kterej mu zbyde) - navíc se k němu takhle "udržovaný" auto bude víc vracet s drobnýma poruchama, takže on si vlastně zadělává na budoucí práci a zisk ...
Listopad 20, 20159 r ještě bych to doplnil o známou věc s teplotou, olej se mění u zahřátého motoru, ideální nechat ho 10-15min vykapat, samo otevřený plnící uzávěr a vyšroubovaný filtr. Jen takto lze dosáhnout maximálního množství vypuštěného oleje.... odsávání je kravina k usnadnění práce
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.