shaq Vloženo 12. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2007 mam fabia 1,4MPI 50kw druhy rok mi roby problem štartovanie, vlani sme menili sviečky a tepelne čidlo a šlo to až do minuleho tyzdna zase to začalo tak som znova vymenil sviečky a pritom jazdim ročne len okolo 7000 km tesne predtym som mal servisnu prehliadku zatial auto ide môže to byť len vo sviečkach alebo aj iné trouble ? vie niekto poradiť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 a dela to studene nebo i teple? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makooo4221 Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 Skúšal si pozrieť či ti špiní sviečky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2007 jen podotknu že když 1.4 MPi ohv běží na tři válce tak buďto do motoru nejde palivo ( vstřik ) nebo nezapaluje svíčka. Že by byla vadná cívka není možné jelikož cívky jsou společné pro 1 a 4 válec a taky pri 2 a 3 válec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo628 Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Zacalo to trasenim motora pri parkovani. Pri kazdom studenom starte trase a.mam dojem, ze ide iba na 3 valce. Dnes nabehla len tak tak a aj to az na 4krat. Sviecky som mal vonku vyzeraju ok. Ono to.vyzera tak, ako keby bol problem s palivom, ale akonahle natocim mktor, alebo je proste teply ide vsetko ako.ma. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 pokud to dělá jen u studeného, bude to nejspíše teplotní čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo628 Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Ano robi to iba pri studenom motore. Dnes ako.som pisal az na 4 krat a aj to zo stlacenym plynom. Uvazoval som aj nad zapalovacou cievkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 (editace) Cidlo teploty. Na fabiach 1 to bolo bezne. Je myslim ze na termostate. Davam signal ze je motpr teply a ide chudobna zmes. Da sa vymenit tusim aj zvlast a nieje to taka polozka.. Editováno: 9. Červenec 2015, autor: sven01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo628 Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Dakujem pekne za typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 9. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2015 Urcito to najdes a vymenis aj sam...proste na termostaze priamo ide konektor s cidlom. Sa mi zda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo628 Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 Vymenene. prvy start bol o nieco lahsi no stale som nepocul vsetky 4 valce. budem to sledovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 No myslom ze vadna cievka by vyhadzovala chybu... uvidis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 je to MPI, takže zkus si půjčit od někoho zapal.lištu a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubo628 Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 Takze start na 3 valce pretrvava. Auto zatial nesignalizuje ziadnu chybu. Po pripojeni na VAG hlasi 2 sporadicke chyby. Rele palivoveho cerpadla skrat na kostru a system davkovania paliva - bohata zmes. Tak teraz som si neni uplne isty, ako postupovat dalej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 Zkontroluj relé palivového čerpadla. Zapnout zapalování, zvolit adresu 01 Elektronika motoru, zadat funkci 03 Diagnóza akčních členů, Relé palivového čerpadla J17 (v reléovém boxu relé č.15) musí tak dlouho spínat dokud stisknutím šipky vpravo neaktivuješ další akční člen. Měl bys po dobu aktivace relé slyšet i rozběhy palivového čerpadla. Pokud relé nespíná, vyndej ho a zkontroluj nebo vyměň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.