Přejít na obsah

Lakování, nástřik podvozku


nemo

Doporučené příspěvky

Zdravím.Chtěl jsem se zeptat jestli se vyplatí dnes stříkat spodek antikorozním nátěrem. Dřív jsem si to nechával dělat ve Veletržní Tlumexem plast a bylo to dobbré.Co vy na to? Je to na Oktávku r.v.99.Dík za vaše názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mého názoru se to vyplatí vždy. Karosáři ti potvrdí, že auto začne "hnít" zevnitř (prahy, vnitřky dveří...) Sám už to mám za sebou. Používám "BODY WAX 900" Auto sice týden smrdí ředidlem ale napadená místa zastavíš a zbytek to nakonzervuje. Navíc ti to i promaže pohyblivé mechanismy ve dveřích (táhla). U těch přípravků je důležitá konzistence. Ta konzervační látka musí být neustále "vazká" (přirovnal bych to k tekutému vosku), potom má schopnost vzlínat a dlouho po nastříkání si zachová antikorozní účinky. Nesmí ztvrdnout. Takové dutiny jsou potom k ničemu. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma cenu strikat na spodek dalsi vrstvu Tlumexu? - Octavia?

Je jasny ze to maji odflaknute u otvoru - pro strik dutin voskem. Takze asi o vikendu vsechny spunty slezou a pekne se opr. a zalepi. Zvlaste u zadnich kol - prahu, a ve spod podelne prahem. Jejich tam dost, a kolem nich to vypada osklive :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem to nechal dělat teď a myslím si že pokud si to chci ještě nejakou dobu nechat tak se to vyplatí!Jinak na obou prazích vzadu až u kol byl origo nástřik odlepenej a začínalo to dělat neplechu.Na první pohled to nebylo ani vidět!Ten mechanik co mě to dělal říkal že nejsem první kdo by to tak na Oct měl:(tak nevim,že by někde soudruzi z NDR udělali chybu?:)Ale teď už su klidný............... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se před týdnem taky dostal na dutiny, ale co mě překvapilo, bylo to, že v dutínách již vosk byl.

Nevíte někdo, jestli je to z výroby nebo to už udělal předchozí majitel?

Znamý dělal přímo ve Škodovce v Boleslavi, taky jsem se ho ptal na nástřik prahů a spol. Řikal ze byl přímo na výrobní lince a tam se uz veškerá místa doslova zalívají voskem a různými antikorozními prostředky a to v takové míře, že dokonce za karoseríí se doslova na zemi vytváří lepkavá cesta od vosku a spol. která okapává z kostry auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem to nechal dělat teď a myslím si že pokud si to chci ještě nejakou dobu nechat tak se to vyplatí!Jinak na obou prazích vzadu až u kol byl origo nástřik odlepenej a začínalo to dělat neplechu.Na první pohled to nebylo ani vidět!Ten mechanik co mě to dělal říkal že nejsem první kdo by to tak na Oct měl:(tak nevim,že by někde soudruzi z NDR udělali chybu?:)Ale teď už su klidný............... :palec2:

Stejnej problém, ale za předními koly. Je to hodně exponované místo - teď už vím že by tomu pomohly zastěrky... no chybyma se člověk učí... :-) Takž soudruzi z NDR asi zase takovou chybu neudělali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se před týdnem taky dostal na dutiny, ale co mě překvapilo, bylo to, že v dutínách již vosk byl.

Nevíte někdo, jestli je to z výroby nebo to už udělal předchozí majitel?

Znamý dělal přímo ve Škodovce v Boleslavi, taky jsem se ho ptal na nástřik prahů a spol. Řikal ze byl přímo na výrobní lince a tam se uz veškerá místa doslova zalívají voskem a různými antikorozními prostředky a to v takové míře, že dokonce za karoseríí se doslova na zemi vytváří lepkavá cesta od vosku a spol. která okapává z kostry auta

Tak to by odpovídalo tomu, jak to mám na svém autě.

Ale je divné, že jsem kdysi viděl pěkně zrezlou vnitřní výstuhu prahu z jedné Octavku. Tam nebylo po vosku ani památky.

Že by to v BM tahle dělali jenom na straších Octvkách a potom začali šetřit?

Editováno: , autor: Franta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?

záleží na ceně.

levnější a nejdostupnější je tlumex,ale to abys ob rok opakoval,kvalita je dobrá.

daržší je wurth,je o dost lepší,pružnější,nástřik opakovat po 4 až 5 letech,záleží na provozu a na komunikacích,pokud jezdíš spíše po štěrkových cestách atd.doba životnosti se zkracuje.

před nástřikem důkladně vystříkej spodek a podběhy wapkou - lépe horkou vodou bez saponátu,nechat vyschnout v teplé garáži přes den a noc,pak aplikovat.

dutiny vystříkej voskem,dobrý je o5 wurth,motip,aplikaci opakovat po 5 letech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?

V tomto směru ti doporučuji nechat spodek nastříkat voskem na dutiny, nikoliv nátěrem na spodky vozů.Vosky na dutiny jsou lépe přilnavé k povrchu a jsou průhledné, takže i po letech se celkem dobře nechá kontrolovat stav karoserie pod nástřikem.Vosky na nástřik dutin koupíš normálně v drogerii či supermaketech, já mám velmi dobré zkušenosti s spreyem Motip Hollow Section Wax.Tu práci si dokážeš udělat i sám, jednak z toho budeš mít radost žes to dokázal a jednak se seznámíš lépe s podvozkem a spodkem karoserie svého vozu. Vlastní karoserie je velmi dobře ošetřena již z výroby zato nápravy jsou na tom uboze, těm je potřeba věnovat zvýšenou pozornost.V tvém případě je dobré věnovat pozornost i kardanu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?

V tomto směru ti doporučuji nechat spodek nastříkat voskem na dutiny, nikoliv nátěrem na spodky vozů.Vosky na dutiny jsou lépe přilnavé k povrchu a jsou průhledné, takže i po letech se celkem dobře nechá kontrolovat stav karoserie pod nástřikem.Vosky na nástřik dutin koupíš normálně v drogerii či supermaketech, já mám velmi dobré zkušenosti s spreyem Motip Hollow Section Wax.Tu práci si dokážeš udělat i sám, jednak z toho budeš mít radost žes to dokázal a jednak se seznámíš lépe s podvozkem a spodkem karoserie svého vozu. Vlastní karoserie je velmi dobře ošetřena již z výroby zato nápravy jsou na tom uboze, těm je potřeba věnovat zvýšenou pozornost.V tvém případě je dobré věnovat pozornost i kardanu.

Nápravy ošetření potřebují s tím souhlasím a už jsem je natíral, ale stříkat spodek na octavii to slyším poprvé. Nejsou to vyhozené peníze. Pokud jsem někde chytl spodkem, ošetřím to místo. Octavia má spodek káry opravdu dobře ošetřený již z výroby. Jen na káře se mrkni zespodu za zadní kola jsou tam díry po držácích, jak jela kára po lince, tak tam to chytá rez jinak nevím. V předu by měly být taky. Navíc proč to stříkat voskem na dutiny. Nic proti ale jak dlouho to musí schnout. Když sáhnu pod tapecing na zadní blatník tak ten vosk tam lepí ještě dnes. Jak to bude vypadat až se na ten vosk nalepí prach , písek atd. Potom je ještě otázkou, jak ten maras sundat před dalším nástřikem po x letech, wapkou s horkou vodou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nechal nástřik spodku a dutin + umytí auta před stříkáním udělat v servise.cena 2000kč Havířov

Zdravim,jak dlouho jsi to tam musel nechat a jak to vypada?Jsi spoko?Jeste mi prosimte napis jmeno te firmy,jsem lina devka a delat samotnemu se mi to teda nechce! :p dik za odpo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden rok stříkám Rezistinem Car (černý voskový nástřik) spodek, ale ne celý, je to zbytečný, ten je ošetřený dost, beru jen nápravy, pořádně vystříknout nápravnice, péra, tlumiče, vše na čem by se mohla chytat rez, je to pěkně černý, vypadá to jako nové :-). Další rok dělám Rezsitinem ML (bezbarvý vosk) dutiny prahů, lehce dveře, kapotu, atd. ... Je bezbravý takže když to vyteče kde nemá jen se to pěkně rozleští a hotovo. Když s tim jedu na technickou tak jen koukaj jak je spodek pěkně čistej, jako novej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nápravy ošetření potřebují s tím souhlasím a už jsem je natíral, ale stříkat spodek na octavii to slyším poprvé. Nejsou to vyhozené peníze.

Z čistě ekonomického pohledu to skutečně mohou být vyhozené peníze, na druhou stranu na svých autí utrácíme spoustu peněz za větší blbosti a mě tohle baví a některé partie spodku si to i tak zaslouží.Všeobecně hlavně obě nápravy jsou i na Oktávkách velice špatně ošetřeny.Motip jsem zmínil z toho důvodu,že je ve sprayi a není potřeba stříkací pistole ať již elektrická či na vzduch.Vosky používám, protože na volné ploše spodku vozu zatuhnou do gumového stavu, který nechytá prach a oproti černému Resistinu Car vidím pokud by něco začalo, reznout.Resistin Car jsem používal zpočátku na Š120 než se mi stalo, že mi odpadl kus Resistinu a pod ním byl rezavý flek.Na radu jednoho starého autoklempíře jsem začal požívat i na spodky vozu nejprve jen Resistin Ml a pak jsem přešel na Motip protože mi odešla stříkací pistole.Motip mám už 12 let na Felicii a spodek vozu je naprosto perfektní-na STk vždycky koukaj v jak pěkném stavu karosérii mám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeden rok stříkám Rezistinem Car (černý voskový nástřik) spodek, beru jen nápravy, pořádně vystříknout nápravnice, péra, tlumiče, vše na čem by se mohla chytat rez, je to pěkně černý, vypadá to jako nové.

Na nápravy a péra používám jako základ odrezovač a jako krycí Hammeritku s antikorozními inhibitory.Velice pěkně vypadá náprava a péra stříbrné, nebo žluté.Je to samozřejmě efekt, který ocení jen na STK.Resistin Car jsem přestal používat jednak pro nemožnost kontroly koroze a jednak z důvodu, že se od něj umažu když něco pod autem dělám-funkčně je samozřejmě perfektní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, že utrácíme spoustu peněz za větší blbosti, tak proč kašlat na to co není vidět a na STK hledí, když auto vypadá perfektně i zespodu a ne jen naleštěný lak atd. Nápravy ošetřuji právě jednou za dva roky před STK konkorem a zatím OK. Dutiny jsem dělával na fáčku práve Motipem na oktě zatím ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...