riderfery Vloženo 22. Červenec 2015 Vloženo 22. Červenec 2015 Nechal jsem naplnit klimu cca po 1000km zacalo neco cvakat jde to nekde od kompresoru zapnu rezim auto cvaka pridam plyn nad 1000otacek prestane zapnu resim eco cvaka o 70%mene pridam plyn necvaka kde muzu hledat chybu jedna se o superb 2002 2.5tdi Citovat
riderfery Vloženo 22. Červenec 2015 Autor Vloženo 22. Červenec 2015 Akorat otazka kdyz by to byla vacka a pridal plyn tak by to byl jeste vetsi rachot ? Citovat
Doktorone Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Nejlepší bude to náhrad,hodit na YouTube a dat sem,takhle se těžko dá to cvakání posoudit.Ale když to má spojitost s klimou, tak snad vacka ne. Citovat
SUP1 Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Projeď toto vlákno, je to tam řešeno. Jsou to pravděpodobně špatné vstřiky, které reagují na jiné zatížení motoru Rovnou by to mohl admin převést sem, myslím, že je to na místě: http://forum.skodahome.cz/topic/131761-cukanie-vynechavanie-motora-na-volnobehu-25-tdi-v6-120kw/page-2 1 Citovat
riderfery Vloženo 23. Červenec 2015 Autor Vloženo 23. Červenec 2015 Vstriky? Jako asi pred 3000km se mi stalo ze se mi rozsvitilo vyple asr a auto moc neslo za plynem a pak dobry ale proste nad 1500 Otacek pohoda motor tahne stejne jeste me napadl hydrostel ale ten by cvakal vic vlivem rostoucich otacek Citovat
riderfery Vloženo 23. Červenec 2015 Autor Vloženo 23. Červenec 2015 https://m.youtube.com/watch?v=w-UbmY5LIw8 tady je video Citovat
SUP1 Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 (editace) Hustý, rozhodně vstřiky a možná i vačky . Proč nesundáš ten plastovej dekl? Uslyšíš více. Oleje doufám dost ne? Nejezdit, mohlo by se to dojebat a řešit !!!!! Zkus toto video poslat Satasovi, rozhodně ti o tom řekne více, on je na tyhle motory specialista Editováno: 23. Červenec 2015, autor: SUP1 Citovat
Satas Vloženo 24. Červenec 2015 Vloženo 24. Červenec 2015 No chlapci dle videa se tam odehrálo v motoru neco velmi mechanicky nepěkného,tohle nemá s naplněním klimy lautr nic do společného.Pokud nejste daleko prahy dovezte,zavadu zjistim motor opravim neni problem.tel.608974322 Citovat
Doktorone Vloženo 24. Červenec 2015 Vloženo 24. Červenec 2015 Ty kravo to je slusnej Zetor,rozhodne bych stín moc nejezdil. Satas je sikula a dá ti to do kupy. Citovat
Airman64 Vloženo 25. Červenec 2015 Vloženo 25. Červenec 2015 No snad se dozvime potom co tomu bylo ... Nezní to hezky ... Můj tip je vačice možná hupsnutá na kolcu o zub ? :-) 1 Citovat
riderfery Vloženo 25. Červenec 2015 Autor Vloženo 25. Červenec 2015 tak jsem to rozhodil vacky okej rozvodak okej ale mel jsem 4 vahadla vyskocene z hydrostelu tak asi v hajzlu hydrostely tak ted jdu sundat vacky Citovat
riderfery Vloženo 25. Červenec 2015 Autor Vloženo 25. Červenec 2015 tak jsem zjistil ze hydrostely spatny vubec se neroztahuji proto asi ten cvakot a ted otazka jak sundam ozubene kolo na vacce nejde mi to vzhodit kvuli tomu debilnimu plastu povolil jsem matici ale nejde sundat nechci pouzivat nejakou neprimerenou silu tak se ptam jaka finta Citovat
riderfery Vloženo 25. Červenec 2015 Autor Vloženo 25. Červenec 2015 Hele a dootaz muze spadnout nejaka podlozka co je na ventilech spadnout do motoru o patro niz Citovat
SUP1 Vloženo 25. Červenec 2015 Vloženo 25. Červenec 2015 Ozubené kolo na vačku sundáš povolením centrálního šroubu a následně stahovákem stáhneš Citovat
SUP1 Vloženo 26. Červenec 2015 Vloženo 26. Červenec 2015 To ale není vše potřebuješ dále přípravky na správné seřízení rozvodů. Ozubená kola vaček se při seřízení rozvodů stejně povolují, motor se aretuje dole trnem a nahoře na vačkách spešl.plocháčema na zadní straně hlav, dále čerpadlo VP44 trnem. Dále novou ucpávku na jednu stranu hlavy, kam se vkládá přípravek, kterou při vyloupnutí také poškodíš Bez těchto přípravků a stahováku na ozubená kola stejně rozvody nenašteluješ. Pokud jsi to nikdy nedělal (což zjevně ne), pouštíš se do náročné procedury, u které když něco posereš, tak můžeš zahodit motor Pro motoráře V6 je to celkem rutinní věc, ale pokud jsi to nikdy nedělal, musíš si připravky sehnat nebo půjčit a minimálně k tomu si stáhni DP (dílenskou příručku). Není to buzerace, ale věř, že dobrá rada a pokud si nejsi 100% jsitý, že to dáš, odtáhni to do servisu, kde 2,5ky dělají (ne jinam) Nabídnul se Ti na místě Satas např. Citovat
riderfery Vloženo 28. Červenec 2015 Autor Vloženo 28. Červenec 2015 Zdravim tak motor uz vrci jak ma jinak dik za info 1 Citovat
Airman64 Vloženo 29. Červenec 2015 Vloženo 29. Červenec 2015 a co tomu teda bylo? jak si to vyřešil ? Citovat
riderfery Vloženo 31. Červenec 2015 Autor Vloženo 31. Červenec 2015 uz ujeto 2500km od vymeni a pohoda bylo vadnych nekolik hydrostelu Citovat
SUP1 Vloženo 31. Červenec 2015 Vloženo 31. Červenec 2015 Pravděpodobně důsledek nedodržení servisních intervalů, resp. výměn oleje Ale za mě , pokud sis to udělal sám Citovat
Ediky Vloženo 27. Říjen 2016 Vloženo 27. Říjen 2016 Zdarec hoši mám Superba 2002 elegance 2.5TDI 114kw auto mam par měsícu celou dobu v cajku žadne zvláštní zvuky dnes jsem jel s tím autem poprvé po dalnici normalka 130 přijel jsem zaparkoval a večer jsem sedl a už to divne klepani nastalo tak jsem se dostal sem a taky jsem nahral video o tom cvakani tak posudte a budu rad když napišete co to asi muže být předem dík. Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=25wgvtNtFKw Citovat
SUP1 Vloženo 27. Říjen 2016 Vloženo 27. Říjen 2016 Takto nějak cvaká vadný vstřik nebo hydroštel/koník Spíš odhad vstřik Citovat
Satas Vloženo 29. Říjen 2016 Vloženo 29. Říjen 2016 Okamžitě udělat hydroštely zkontrolovat vahadla a vačky pokud tedy již neni pozdě..... Citovat
Ediky Vloženo 4. Listopad 2016 Vloženo 4. Listopad 2016 Tak asi vtřik koupil jsem aditiv na čištěni vstřiku přestalo to ..... ted jsem to dovezl od mechanika (dělal tyto motory) a vše v pořadku vačky zanovní a vše kolem v pořadku... tak asi byl nějaky bordel ve vstřiku či co ..... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.