Přejít na obsah

Zahřívání řídící jednotky


.Honza.

Doporučené příspěvky

Při kontrole motoru mne překvapilo, že na řídící jednotce nelze udržet ruku - teplota povrchu byla tedy přes 60°C. Kolik asi bylo uvnitř na součástkách ?

U PC se řeší každý stupeň a jeho vliv na životnost jednotlivých komponentů. Nikde na fóru však nemohu najít, že by někdo řešil přehřátí řídící jednotky.

Je tedy teplotně tak předimenzovaná ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude na to stavěná. Na novějších motorech zemědělské i jiné techniky (motory s vstřikováním common rail) je těleso řídící jednotky připojeno na chladící okruh.

Řídící jednotka má tedy stejnou teplotu jako motor a nijak ji to nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem stránky, kde je rozebraná řídící jednotka Škody Felicie. Použitý mikrokontrolér je SIEMENS SAK-C167SR-LM. Ten má v katalogovém listu uveden teplotní rozsah – 40 až + 125 ˚C. Tak doufám, že ve Fábii je použit procesor s podobným teplotním rozsahem a i ostatní součástky jsou také přizpůsobeny. Takové teploty se pod kapotou můžou klidně vyskytnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...