.Honza. Vloženo 8. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2015 Při kontrole motoru mne překvapilo, že na řídící jednotce nelze udržet ruku - teplota povrchu byla tedy přes 60°C. Kolik asi bylo uvnitř na součástkách ? U PC se řeší každý stupeň a jeho vliv na životnost jednotlivých komponentů. Nikde na fóru však nemohu najít, že by někdo řešil přehřátí řídící jednotky. Je tedy teplotně tak předimenzovaná ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 9. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2015 Bude na to stavěná. Na novějších motorech zemědělské i jiné techniky (motory s vstřikováním common rail) je těleso řídící jednotky připojeno na chladící okruh. Řídící jednotka má tedy stejnou teplotu jako motor a nijak ji to nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 15. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2015 Našel jsem stránky, kde je rozebraná řídící jednotka Škody Felicie. Použitý mikrokontrolér je SIEMENS SAK-C167SR-LM. Ten má v katalogovém listu uveden teplotní rozsah – 40 až + 125 ˚C. Tak doufám, že ve Fábii je použit procesor s podobným teplotním rozsahem a i ostatní součástky jsou také přizpůsobeny. Takové teploty se pod kapotou můžou klidně vyskytnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.