Publikováno Srpen 8, 201510 r Při kontrole motoru mne překvapilo, že na řídící jednotce nelze udržet ruku - teplota povrchu byla tedy přes 60°C. Kolik asi bylo uvnitř na součástkách ? U PC se řeší každý stupeň a jeho vliv na životnost jednotlivých komponentů. Nikde na fóru však nemohu najít, že by někdo řešil přehřátí řídící jednotky. Je tedy teplotně tak předimenzovaná ?
Srpen 9, 201510 r Bude na to stavěná. Na novějších motorech zemědělské i jiné techniky (motory s vstřikováním common rail) je těleso řídící jednotky připojeno na chladící okruh. Řídící jednotka má tedy stejnou teplotu jako motor a nijak ji to nevadí.
Srpen 15, 201510 r Autor Našel jsem stránky, kde je rozebraná řídící jednotka Škody Felicie. Použitý mikrokontrolér je SIEMENS SAK-C167SR-LM. Ten má v katalogovém listu uveden teplotní rozsah – 40 až + 125 ˚C. Tak doufám, že ve Fábii je použit procesor s podobným teplotním rozsahem a i ostatní součástky jsou také přizpůsobeny. Takové teploty se pod kapotou můžou klidně vyskytnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.