.Honza. Vloženo 8. Srpen 2015 Vloženo 8. Srpen 2015 Při kontrole motoru mne překvapilo, že na řídící jednotce nelze udržet ruku - teplota povrchu byla tedy přes 60°C. Kolik asi bylo uvnitř na součástkách ? U PC se řeší každý stupeň a jeho vliv na životnost jednotlivých komponentů. Nikde na fóru však nemohu najít, že by někdo řešil přehřátí řídící jednotky. Je tedy teplotně tak předimenzovaná ? Citovat
Jarda-k Vloženo 9. Srpen 2015 Vloženo 9. Srpen 2015 Bude na to stavěná. Na novějších motorech zemědělské i jiné techniky (motory s vstřikováním common rail) je těleso řídící jednotky připojeno na chladící okruh. Řídící jednotka má tedy stejnou teplotu jako motor a nijak ji to nevadí. Citovat
.Honza. Vloženo 15. Srpen 2015 Autor Vloženo 15. Srpen 2015 Našel jsem stránky, kde je rozebraná řídící jednotka Škody Felicie. Použitý mikrokontrolér je SIEMENS SAK-C167SR-LM. Ten má v katalogovém listu uveden teplotní rozsah – 40 až + 125 ˚C. Tak doufám, že ve Fábii je použit procesor s podobným teplotním rozsahem a i ostatní součástky jsou také přizpůsobeny. Takové teploty se pod kapotou můžou klidně vyskytnout. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.