Publikováno Srpen 13, 201510 r Úprava od výborné firmy profituning Výsledek: 135KW či 185k a 390Nm Upraveno Srpen 13, 201510 r od kokta7
Září 6, 20159 r Není riziko, že v případě nějakého problému Škodovka neuzná reklamaci? Já jsem si dal udělat úpravu na OII až po skončení záruky, tzn. po druhém roku. Upraveno Září 6, 20159 r od KarelM
Září 9, 20159 r A kolik 140kw DSG 4x4? :-) Chtělo by to ale nějaký normální chip, lehce zvýšený výkon, mírně snížená spotřeba, nic hustodémonský krutopřísnýho.
Září 12, 20159 r v případě chipu vám záruka na motor a věci s ním spojené samozřejmě padají. Byl u nás borec s OIII, že má něco s motorem a po diagnostice a vzdáleném přístupu z Boleslavy se přišlo na nekvalitní chip. V tom případě záruku neuznali a borec si může koupit nový motor cca za 160.000,-
Říjen 22, 20159 r http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-auta/skoda/superb-iii/18620-superb-iii-2-0-tdi-cr#maximal nasel jsem toto... je mozne dostat z 140kw 183kw?!? tedy bez uhony na motor. Zda se mi to prehnane, ale pokud by to nicemu neuskodilo tak hustyyyy.,
Říjen 22, 20159 r kolik by se teoreticky zvyslila maximalka? spotreba by se zhorsila pry nanejvys o 2 litry
Říjen 23, 20159 r moc ne, realisticky se mi zda ze 140kw dostat tak 165... ale doufam ze mi spis reknete vy, nejsem nejaky chiptunar
Říjen 23, 20159 r Autor tak dostat se tam můžeš, ale pak se ti to tdi rozletí jestli chceš vykon, tak sis měl koupit benzín.... Upraveno Říjen 23, 20159 r od kokta7
Říjen 23, 20159 r Prostě přijeď na slušnou úpravu, uvidíš co změříme před a po. Ne nějaké nesmyslné vymyšlené hodnoty.
Říjen 24, 20159 r osobně bych tyto motory nechal aspoň rok jezdit, potom případně řešit nějaký chip. Dávat chip do nového motoru je nesmysl
Říjen 24, 20159 r Ja urcite neplauji chipovat, dokud budu mit platnou zaruku a to ji mam prodlouzenou na tri roky a 150kkm, potom se uvidi... ale i tak mi tech 140kW pripada naprosto dostacujici na muj styl jizdy "na spotrebu".
Leden 29, 20169 r přimo prodejce mi řekl do očí když sem si SIII objednával že chipem o zaruku nepříjdu že mi to uznají
Leden 29, 20169 r Na to bych moc nespoléhal, pokud dojde k závadě motoru určitě si v SA stáhnou mapu, pokud v ní budou změny, můžeš mít velkou smůlu. Jinak do čipu půjdu taky, otázka ale kdy. Upraveno Leden 29, 20169 r od KarelM
Červen 4, 20169 r Ja urcite neplauji chipovat, dokud budu mit platnou zaruku a to ji mam prodlouzenou na tri roky a 150kkm, potom se uvidi... ale i tak mi tech 140kW pripada naprosto dostacujici na muj styl jizdy "na spotrebu". Přesně tak, naprostý souhlas.... kde to u nás využiješ ten výkon. Když chci sporťáka, tak si koupím sporťáka s nadupaným benzínem
Červen 4, 20169 r Hlavně proboha neřešte nesmysly typu ECO chiptuning, akorát se jedná o stupidní marketing. Pro hrutek...ono je hezké mít nadupaného benzína, ale pokud nejezdíš jak buzík tak jsi v tom za 20litrů na spotřebě. Skoro stejně se svezeš s upraveným TDI /sice bez hezkého zvuku atd. a zas ne tak sportovně/ ale přeci jen za 10litrů. Nejsem zrovna zastánce hlídání spotřeby, ale toto už je rozdíl. A povídačky jak někdo jezdí s RS Oct za 7 jsou sice možná pravdivé, ale rozhodně nejde o sportovní svezení, nýbrž o vyhozené peníze za auto které je mi k ničemu. Stačila by 1,2 TSI.
Červen 5, 20169 r Pro motorpower - částečně souhlas, ale TDI není motor do sportovních aut, a to jsem zastáncem TDI... stačí se svést s TSI... A pokud jdeš do takového motoru, tak už spotřebu nehlídáš, protože ti jde o to "svezení". Kdo chce jezdit úsporně tak si takové auto přeci nekoupí, aby ho nevyužil. Když už jsi reagoval na můj dotaz - jaké máš zkušenosti s chipem TDI 140kW - myslím tím rozumný chip a svezení+spotřeba po chipu. Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.