Publikováno Srpen 29, 201510 r Všude teď píšou o tom, že je dobrý investovat do veteránů, z loajality bych šel do Škodovky. Máte tip, doporučení?
Září 7, 201510 r Záleží na vkusu každého soudruha, ale obecně budou/jsou vzácnější modely nebo typy kterých se moc nevyrobilo. Pro mě jsou takovými např. Škoda Felicia cabrio, 1000 MBX, 110R, 120 GLS užovka nebo Rapid cabrio. Z novějších pak Favorit black-line, silver-line nebo Felicia Fun.
Září 20, 20159 r INZERÁTY patří do sice BAZAR a ne sem. to bys mohl vědět ho už seš na fóru nějakou dobu. Upraveno Září 20, 20159 r od Luďa
Září 20, 20159 r šak tu nikde žádný inzerát není ani ho nikdo nevyžaduje. Jedině ty tu cosi píšeš mimo téma.
Září 20, 20159 r To Voice : Když se podiváš, tak sem inzerát vod uživatele jazzleba smazal já a napsal místo něj ten text
Září 21, 20159 r , já si myslel že to napsal on, a provedl úpravu......na podpis už jsem se nepodíval. Dík za upozornění.
Září 21, 20159 r Všude teď píšou o tom, že je dobrý investovat do... Jinými slovy ti, co to vědí dávno, právě vydělávají díky kavkám, kteří si něco přečetli. Jakmile se to už píše v novinách, tak to znamená, že to momentálně není výhodné ani náhodou. Podmínkou dobré investice je, že se to všeobecně neví. Nemůže přece vydělat každý
Srpen 28, 20169 r Pohrávám si s myšlenkou koupit Škodu 120 GLS z roku 77, 78 (ta bez zadního spoileru). Podle fotek nevypadá nic moc, ale až na povrchovou korozi je prý základ zdravej (zatím jsem ji nevíděl). Má STK a je schopna dojet po ose. Za kolik by jste něco takového koupili?
Srpen 31, 20169 r Podle stupně opotřebovanosti, rezavosti a olítanosti interiéru bych do takovýho přibližovadla váhal vrazit víc jak 20 - 25 tisícovek českýho oběživa - protože za tuhle částku se prodávají nejlepší dostupný feliny. Čím víc bude například zničenej interiér, tím víc bych tlačil na pilu slevit. Oprava motoru a mechanickejch částí šádyny je v dnešní době pořád ještě cenově velice laciná, sehnat originální díly na tapecírunk nebo sedačky už je ale daleko větší kumšt. Plechy jdou koupit na burzách nebo v Polsku, kde je dělá několik firem jako aftermarket údajně na původních raznicích z Bolehlavi. Největší problémy bych viděl v takovejch detailech jako jsou gumový obložení pedálu brzdy a spojky, tapec na dveře (bylo několik verzí podle bohatosti vejbavy), původní nenavíjecí bezpečnostní pásy nebo třeba sedačky bez opěrek hlavy - ty se taky dělaly i ve verzi s- a bez lůžkový úpravy ...
Září 1, 20169 r Pán má poslat ještě několik fotek kritických míst než se za ním rozjedu. Interiér vypadá kompletně, zachovale a dobově. Chromy zvenku jsou skoro všechny, kromě těch postranních na zadním čele. Tak uvidíme...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.