Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

FII 1,6 16V Elegance z ledna 2009, 45 000 km:

Při přejezdu větší krátké ostré nerovnosti oběma předními koly se rozsvítí kontrolky ABS a ESP a skutečně je ABS mimo provoz, protože je přebržděný zadek vozu.

V paměti závad je buď vysoký odpor na hydroagregátu ABS/ESP nebo nízké napětí baterie.

Druhá možnost je odbočení z rovné silnice na vedlejší, kde jsou nějaké kostrbatosti nebo jen zlom mezi hlavní a vedlejší.

Jakmile to bouchne, rozsvítí se kontrolka řízení a posilovač opravdu nefunguje.

V paměti je zase nízké napětí na baterce nebo vysoký odpor.

Baterie je v pořádku i její kontakty, vizuálně i kabeláž na baterii a pojistky na baterii, kabely od pojistek na baterii dolů také nejsou nikde prodřené nebo nějak viditelně mechanicky poškozené.

Kontrolka ABS a ESP někdy po pár kilometrech zhasne sama.

Kontrolku řízení zhasnu a funkci posilovače obnovím jedině vypnutím zapalování a novým nastartováním motoru.

Jsou to obvyklé závady se známým řešením u FII nebo jsou to specifické závady pro moje auto?

Pokud je řešení známé, prosím o sdělení, kde ho najít.

  • 3 týdny později...

FII 1,6 16V Elegance z ledna 2009, 45 000 km:

Při přejezdu větší krátké ostré nerovnosti oběma předními koly se rozsvítí kontrolky ABS a ESP a skutečně je ABS mimo provoz, protože je přebržděný zadek vozu.

V paměti závad je buď vysoký odpor na hydroagregátu ABS/ESP nebo nízké napětí baterie.

Druhá možnost je odbočení z rovné silnice na vedlejší, kde jsou nějaké kostrbatosti nebo jen zlom mezi hlavní a vedlejší.

Jakmile to bouchne, rozsvítí se kontrolka řízení a posilovač opravdu nefunguje.

V paměti je zase nízké napětí na baterce nebo vysoký odpor.

Baterie je v pořádku i její kontakty, vizuálně i kabeláž na baterii a pojistky na baterii, kabely od pojistek na baterii dolů také nejsou nikde prodřené nebo nějak viditelně mechanicky poškozené.

Kontrolka ABS a ESP někdy po pár kilometrech zhasne sama.

Kontrolku řízení zhasnu a funkci posilovače obnovím jedině vypnutím zapalování a novým nastartováním motoru.

Jsou to obvyklé závady se známým řešením u FII nebo jsou to specifické závady pro moje auto?

Pokud je řešení známé, prosím o sdělení, kde ho najít.

Máš tam uvolněnej kontakt, nejspíš pod nějakým šroubkem a hrká ti to - proto se to aktivuje otřesem při přejetí nějaký nerovnosti. Vyser se na nějakou vizuální kontrolu, sice se říká, že voko není píča, protože voko vidí, jenže v tomhle případě to samotný voko právě píču vidí. Bez fyzickýho doteku paprčema nic nezjistíš - a už vůbec to neopravíš.

Musíš odmontovat všecky sešroubovaný spoje počínaje kontaktama na baterii, poctivě všecky dotekový plochy očistit až na holej kov (na olověnejch vývodech baterie NEPOUŽÍVAT ŠMIRGL!!!), namáznout je zlehka vazelínou proti další oxidaci, pod matičku dát novou vějířovou podložku (v nouzi stačí pérová, ale vějířovka je lepší) a pečlivě zase celej spoj dotáhnout - ale NEURVAT!!! Platí to i pro šroubový spoje právě u pojistek na vršku baterie a pro kostřicí kabely od baterky ke kastli a od alternátoru na blok motoru a od bloku zase ke kastli. Ty poslední spoje zrovna moc přístupný nejsou (jsou ze spodu motoru pod "šus-plechem"), ale zkontrolovat se musejí taky. Určitě přitom najdeš místo, kde vezmeš klíčem za matičku a ona bude volná... Ale co necháš volný, to bude blbnout dál - takže to chce pečlivost ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.