Nakash1 Vloženo 21. Říjen 2015 Vloženo 21. Říjen 2015 mám cca 3/4 roku starý termostat i čidlo teploty. Dělá to, že se mi auto při 7stupních zahřeje na 90 až cca po 15-20km a navíc za jízdy z kopce (bez plynu) nebo stání na křižovatce začne teplota klesat. Na diskuzích jsem se dočetl, že by to mohl být termostat. Můj mechanik, mě přesvědčuje, že je to blbost, že pokud jede topení (které jede velmi rychle) tak termostat je v pořádku. Navíc mám cca o litr větší spotřebu. Nevíte čím by to teda mohlo být? Citovat
sparco gti Vloženo 22. Říjen 2015 Vloženo 22. Říjen 2015 pokial ti teplota klesa ked ma zapnuty vyntilator a si namieste tak je to normal ze klesa odobera teplo a motor na volnobeh nedokaze vyrobyt viac tepla ako za jazdy Citovat
lifty Vloženo 23. Říjen 2015 Vloženo 23. Říjen 2015 Normálka, jedu z hor okolo 3-4 stupnu, vyjedu kopec do suchaku, cca 8-9km, motor ohratej na 90 a pak sjizdim zase z kopce tak 5-6km, skoro bez pridani plynu a dole jsem treba na 75 stupnich. Citovat
sparco gti Vloženo 23. Říjen 2015 Vloženo 23. Říjen 2015 no neviem skus vymenit termostat za neaky lepsi vahler nie je to velka investicia a uvidis Citovat
Nakash1 Vloženo 26. Říjen 2015 Autor Vloženo 26. Říjen 2015 navzdory tomu, že mechanik tvrdil, že termostat to nemůže být, tak byl. I když byl v podstatě 14 dní starý, tak jak jsme to rozdělali, tak z něj solidně tekla voda, vzali jsme to zrovna aj s čidlem febi, termostat wahler a není problém, auto zahřáté během 5-10 km, podle počasí a dolů ručička neklesne ani o píď. Citovat
Bobis-PD Vloženo 26. Říjen 2015 Vloženo 26. Říjen 2015 tak vidíš (y) a mechanikovi odkáž, že fabie Tdi majú elektrické kúrenie ktoré sa zapína po 2 minútach od naštarotvania preto to kúri hneď... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.