Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mám cca 3/4 roku starý termostat i čidlo teploty. Dělá to, že se mi auto při 7stupních zahřeje na 90 až cca po 15-20km a navíc za jízdy z kopce (bez plynu) nebo stání na křižovatce začne teplota klesat. Na diskuzích jsem se dočetl, že by to mohl být termostat. Můj mechanik, mě přesvědčuje, že je to blbost, že pokud jede topení (které jede velmi rychle) tak termostat je v pořádku. Navíc mám cca o litr větší spotřebu. Nevíte čím by to teda mohlo být?

Vloženo

Normálka, jedu z hor okolo 3-4 stupnu, vyjedu kopec do suchaku, cca 8-9km, motor ohratej na 90 a pak sjizdim zase z kopce tak 5-6km, skoro bez pridani plynu a dole jsem treba na 75 stupnich.

Vloženo

navzdory tomu, že mechanik tvrdil, že termostat to nemůže být, tak byl. I když byl v podstatě 14 dní starý, tak jak jsme to rozdělali, tak z něj solidně tekla voda, vzali jsme to zrovna aj s čidlem febi, termostat wahler a není problém, auto zahřáté během 5-10 km, podle počasí a dolů ručička neklesne ani o píď.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...