Publikováno Říjen 21, 20159 r mám cca 3/4 roku starý termostat i čidlo teploty. Dělá to, že se mi auto při 7stupních zahřeje na 90 až cca po 15-20km a navíc za jízdy z kopce (bez plynu) nebo stání na křižovatce začne teplota klesat. Na diskuzích jsem se dočetl, že by to mohl být termostat. Můj mechanik, mě přesvědčuje, že je to blbost, že pokud jede topení (které jede velmi rychle) tak termostat je v pořádku. Navíc mám cca o litr větší spotřebu. Nevíte čím by to teda mohlo být?
Říjen 22, 20159 r pokial ti teplota klesa ked ma zapnuty vyntilator a si namieste tak je to normal ze klesa odobera teplo a motor na volnobeh nedokaze vyrobyt viac tepla ako za jazdy
Říjen 23, 20159 r Normálka, jedu z hor okolo 3-4 stupnu, vyjedu kopec do suchaku, cca 8-9km, motor ohratej na 90 a pak sjizdim zase z kopce tak 5-6km, skoro bez pridani plynu a dole jsem treba na 75 stupnich.
Říjen 23, 20159 r no neviem skus vymenit termostat za neaky lepsi vahler nie je to velka investicia a uvidis
Říjen 26, 20159 r Autor navzdory tomu, že mechanik tvrdil, že termostat to nemůže být, tak byl. I když byl v podstatě 14 dní starý, tak jak jsme to rozdělali, tak z něj solidně tekla voda, vzali jsme to zrovna aj s čidlem febi, termostat wahler a není problém, auto zahřáté během 5-10 km, podle počasí a dolů ručička neklesne ani o píď.
Říjen 26, 20159 r tak vidíš (y) a mechanikovi odkáž, že fabie Tdi majú elektrické kúrenie ktoré sa zapína po 2 minútach od naštarotvania preto to kúri hneď...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.