Publikováno Říjen 25, 20159 r Ako som uz pisal v sekcii "INTERIER - VADY A NEDUHY", nepaci sa mi volnobezny chod motoru v mojom aute. Absolvoval som aj navstevu autorizovaneho servisu, vozidlo napojili na diagnostiku - vsetko OK, skontrolovali aktualnost software v RJ - mam najnovsiu verziu. Skratka, pri studenom motore na "D" alebo "N" mam pocit, ze motorom sklbe, otacky neskacu. Ked zaradim "P", tiez sa zmeni zvuk volnobehnu a tiez sem-tam volnobeh sklbe. Dokocna sa mi viackrat stalo, ze pri pomalom rozjazde na studenom motore pri preradovani D3, D3, D4 zacalo auto zaskakovat. Tuto skutocnost som opysal mechanikovi, ten mi tvrdil, ze auto ma vela cidiel ,ktore vyhodnocuju vsetko mozne a preto je normalne, ze motor sem-tam zasklbne, tvrdil mi, ze DSGčku treba plynule stupat na plyn, "nehladkat" pedal, ze to trasenie za jazdy mohlo byt sposobene nesrpavnym zosliapnutim na plyn, ze skratka DSG nevedelo vyhodnotit ci preradit alebo podradit. Tuto skutocnost som mozno aj uznal ako vhodny argument ale skratka ten volnobeh po nastartovani studeneho motoru sa mi nepaci. Ma niekto podobnu skusenost? Dakujem.
Říjen 26, 20159 r Ahoj, tohle ja asi nepozoruju, jedine co mi nejde uplne vzdy je plynuly citlivy rozjezd z 0. Ale ne ze by to skubalo, ale proste se to rozjede docela prudce i kdyz plyn simram citlive jak umim. Jinak pri stání na volnobehu, pri vypnutem radiu, idelane i vetraku, tavrenych okynkach a tichu v kabine, je zretelne slyset zvuk jakoby kolisani voolnobeznych otacek, otackomer se nehne a jsou to zvuky z motoroveho prostoru. Je to spis kosmeticka zalezitost, ale zkratka ten motor presto ze je tichej tak se tam nese jeste nejakej kolisajici zvuk.
Říjen 26, 20159 r Autor Vies, na predoslom aute som menil zotrvacnik a potom mi odisli vačky, tak som mozno uz paranoidny a pozorujem aj tie najmensie detaily na chode motora a to je mozno chyba, je uplne mozne, ze tomu motoru nie je nic, ale nechcem nic podcenit. Vies mi prosim upresnit ten kolisajuci zvuk?
Říjen 27, 20159 r studený motor někdy neběží hladce, taky se mi stalo, že v létě po ránu to mělo zvuk jak vysavač a střílelo to jak prase do výfuku, pomohlo jen vypnout motor a znova nastartovat, jinak se s tím jet nedalo. žije si to vlastním životem, převodovka taky není to co člověk čeká od alá automatu, při pojíždění v kolonách známky vůle, škubne při rozjedu, podle toho jak člověk šlape na plyn, po druhý mi přenastavili záběr spojek, je to lepší ale vůli tím těžko vymezí, plechové klepání z převodovky na nerovnostech, retardérech servis neslyší, i když kolemjdoucí ano :-). Neřešit, jezdit, v záruce reklamovat a pak před koncem prodat. Ale taky mě to samo štve, nekoupil jsem si nové auto proto, abych v 10tkm řešil takový nedostatky a po ránu poslouchal, jak motor poškubává a čekal minutu, abych mohl vklidu vyjet a ne skákat přískokem.
Říjen 27, 20159 r Nic nového pod sluncem u tohoto motoru - viz zde a zde. DSG nekomentuji, protože mám manuál.
Říjen 27, 20159 r ty jo k tomu jsem se Pawouku nikdy nedočetl :-), díky, to je systém, to má jako mě asi nalákat k další koupi :-) nového auta. Ale zapoměli to asi napsat i do Seatu, tam mi to ani na potřetí nikdo nevysvětlil a pořád mi přehrávaj soft. Teď mám prý poslední update. Novej 92kw s řemenem je kultivovanější, ale zase oproti mé 90kw s řetězem tak netáhne nad 3000ot., zato žere opoznání méně. Tak uvidím, co mě ty tři roky ještě bude čekat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.