Cetka Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 Dobrý den, jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, koupil jsem jeteho supa rv.2011 125kw 4x4, jsem již objednán do servisu, ale chtel bych se dozvedet jestli nááhodou netušíte co může zpusobovat cuknutí po přeřazení. Je to sporadické, ale nejčasteji se to projevuje po přeřazení cca vterinu, jakoby motor nemel výkon, pak " jakoby cukne" a vse je ok, pridani plynu, brzdeni .... uz se neprojeví jen pri zarazení, jako kdyby proste na chvilku vynechal...Dávám to na kontrolu vstriku a celkovou diagnostiku.... ale nevím co cekat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Co jsi zjistil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 To zasa jeden z ďalších čo si prišiel pre radu a od 4.12.sa tu neukázal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cetka Vloženo 13. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 Zjistil jsem velke prd, objel jsem 3 autorizaky a nic... vse v normach a v poradku, diagnostika ok. Do toho se pridaly vibrace zhruba kolem 2-2,5 tis. otáček. Příští týden jedu ke známemu a budeme sundavat kardan, uvidim co bude dal a napisu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek_74 Vloženo 12. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2016 (editace) Ahoj, jsem tu take novy a mam podobne, resp. stejne chovani, tedy jemne zacukani (zavahani motoru) po prerazeni, zejmena v nizsi rychlosti, nebo rozjezdu, napr. na krizovatce. Temer vzdy pri prerazeni z 1 na 2 rychl. stupen. Zatim jsem si toho vsiml jen asi 2-3 krat za poslednich cca 300km. Vse klidna jizda, zadny trhani asfaltu. Nasel si uz nejake reseni ? Editováno: 12. Červenec 2016, autor: Marek_74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza HL Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 tipoval bych setrvák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 (editace) Len ma tak napadlo, nikde tu nepisete, ci je to DSG alebo manual... ja som si totiz u mna na manuale vsimol, ze to robi Haldex ked pripaja zadnu napravu. Na zaciatku som si myslel, ze cuka motor, ale po case som zistil, ze to vzdy robi iba za specifickych podmienok. Haldex IV. generacie funguje pro-aktivke,tak ja len, ci nemyslite prave toto Napriklad pri vyjazde na krizovatke ked odbocujem vtedy to citim skoro vzdy, priadne ked clovek zoslapne pedal na podlahu. Minule som to citil, ked som sa pripajal na dialnicu, cesta bola mierny stupak, lavotocivy smer a jak som tomu razantnejsie pridal tak som citil presne to iste, proste sa pripla zadna naprava... ale mozno to s tym nema nic spolocne, to je len moj dojem Editováno: 9. Srpen 2016, autor: Martttin uprava textu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek_74 Vloženo 9. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2016 (editace) Ahoj Martttine, asi máš pravdu. Byl jsem nedávno u kamaráda v autorizovaném servisu a přesně toto mi řekl jejich šéf servisu. Měl jsem podezření na vstřiky apod.. Prý to dělají téměř všechny čtyřkolky s Haldexem. Jmenoval mi konkrétní typy, ale už si nepamatuji. Superb III. 4x4 už to prý nedělá. Takže to je nějaký tovární bug, což mě vlastně ve své podstatě uklidnilo. Editováno: 9. Srpen 2016, autor: Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se NECITUJE! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 (editace) Cuknuti pri rozjezdu do zatacky zaznamenavam taky. Hledal jsem na zahranicnich nemeckych a anglickych forech a zjistil, ze je to proste vlastnost. Tu prodlevu pri jizde a prerazeni mam taky, nerekl bych sekundu, je to kratsi, ale prodleva tam proste je, servisy, diagnostika, vse ok. Vibrace mezi 2-2,5 pri plnem plynu by mohl delat chyceny kloubovy kotouc. Editováno: 21. Srpen 2016, autor: chnapka chybka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 20. Září 2016 Sdílet Vloženo 20. Září 2016 Ahoj. je to sice trochu ine 'skubanie' ale spytam sa tuna: cez vikend sa mi stalo, ze mi motor zacal divne 'poskubavat' na volnobeh, za studena ale aj ked uz bol zohriaty, ako ked vam vynechava valec, ako keby isiel motor chcipnut (je to len laicke popisanie). Prirovnal by som to k tomu, ako ked je na 1.9 TDI PD problem s kablovym zvazkom ktory vedie k vstrekovacom. VCDS neukazalo ziadnu chybu, vstrekovace maju hodnoty OK. Chcel by som sa spytat skusenejsich, ktorym smerom v diagnostike sa vybrat, ktore hodnoty pozerat atd. Skubanie bolo citelne aj pri miernom pridani plynu (do cca 1000 otacok), pri jazde ani tuk, vsetko ok. Nafta bola tankovana plna nadrz tak ako obvykle a skubanie zacalo tesne pred rezervou. Co sa tyka zotrvaku, je povodny (je v plane vymena) ale nemyslim si, ze by to bolo nim, je to poskubnutie, nie chvenie a neobjavi sa to vzdy. Doteraz normalny skoda servis, takze sa vsetko menilo podla predpisu. Kazda rada cenna Motor: 2.0 125kw CBBB, 260t km Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 29. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2016 (editace) Tak si odpoviem sam, mozno niekomu pomoze . Zaneseny EGR a/alebo skrtiaca klapka, vcera som obe suciastky demontoval a vycistil. Na CBBB tam je pekne nanic pristup, teda ak je motor na aute . Najskor poodpajat konektory, potom tlakova hadica. EGR je prichyteny 3 srobmi, skrtiaca tiez 3 z coho jeden maju spolocny. Kluc bol TORX T25 (myslim), tiez som samorejme musel uvolnit privod spalin. EGR: Nepovedal by som, ze bol nejak moc zaneseny, no i tak som sa ho snazil vycistit co najlepsie, rozobral som doslova to co sa dalo, t.j. isiel dole aj plasovy kryt pod ktorym je ozbeny mechanizmus s motorcekom. Je tam dalsia kovova cast ('klietka'), ktora sa da demontovat (umozni vybrat motorcek). Treba dat pozor, pod nou je jemne tesnenie v tvare 'O' (nemylit si s oranzovym tesnenin pod plastovym krytom), predpokladam, ze brani prenikaniu usadenin do priestoru pod plastovym krytom v smere z vnutra EGR. Chce to hlavne cit, ide to pekne od seba. Skrtiaca bola tiez mierne zanesena, tu som vycistil len co sa dalo napriamo, ziadna dalsia demontaz na suciastky sa nekonala. Neviem, ci to bolo 100% pricinou problemu, ktory som opisal vyssie, ale motor ide teraz na volnobeh citelnejsie hladsie, poskubavanie sa mam pocit vytratilo a motor ma pravidelny chod (este to budem nejaku dobu sledovat) Editováno: 29. Říjen 2016, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 19. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2016 Tak som sa tesil zbytocne, motor skube ja nadalej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 co tankuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Tankujem rozne, ale snazim sa iba 'seriozne' znacky Shell, Slovnaft (v CR je to myslim MOL), Benzina, Benzinol. Robi to bez ohladu na to kde natankujem. Jako EGR test vyzera ok, vstreky davaju primerane hodnoty (najviac myslim 0.2 mg/str)... A robi to iba na volnobehu resp. ked je motor 'bez zataze'- vsimol som si to napriklad ked som siel po dialnici a prisiel zjazd a motor sa dostal do stavu 'ani netaha' a zaroven 'este nebrzdi' ... fakt neviem kam dalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 22. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2016 Sorry mal som to napisat hned. Je to manual. Jako idem teraz menit zotrvacnik, na 260t mi to pride fer, ale toto mi pride ako chovanie motora, ked stojim uz sa za mnou ludia otacaju, ze mi ide chcipnut motor skusim to natocit na mobil ako to asi vyzera nazivo...divne je, ze jak som mal rozobrate to EGRko potom sa mi zdalo, ze to zmizlo, no asi po 3 tyzdnoch je to s5... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandyboss Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 Ahoj Martttin, mam uplne stenny problem ako si popisoval. Pisal som ti aj SZ nevies poraddit prezradir jak si dopadol- vyriesil dik Andy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 Skus ešte toto : https://1olej.sk/produkt/autopotreby/profesionalne-pripravky/pro-tec-diesel-applicator-spray-400ml/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandyboss Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 před 3 hodinami, r_e_n_e napsal: Skus ešte toto : https://1olej.sk/produkt/autopotreby/profesionalne-pripravky/pro-tec-diesel-applicator-spray-400ml/ Myslis ako naftou zeby to bolo vstriky su tam vsechny 4 nove pred 50.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 (editace) Precitaj si o tom aplikatore co robí... Nie je to o vstrekoch. Editováno: 13. Květen 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandyboss Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 před 35 minutami, r_e_n_e napsal: Precitaj si o tom aplikatore co robí... Nie je to o vstrekoch. Jaaaj sorry uz vidim citam a nejake skusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 15 hours ago, bandyboss said: Ahoj Martttin, mam uplne stenny problem ako si popisoval. Pisal som ti aj SZ nevies poraddit prezradir jak si dopadol- vyriesil dik Andy Ahoj, problem sa nie uplne vyriesil, ale mam pocit, ze sa hodne eliminoval... Vycistil sa EGR, mal som pocit, ze to bola hlavna pricina, no motor obcas stale poskubaval. Co som ale pozoroval, hodne sa to zlepsilo, ked sa vymenila komplet spojka+zotrvak (bol uz dost vybuchany). Neviem, aky priamy vplyv alebo suvislost by to malo. Raz mi jeden mechanik povedat, ze pri vybuchanom zotrvaku dostava najviac zabrat valec+vstrek najblizsie k zotrvacniku. Je mozne, ze tym ako je vybuchany sa motor snazi nejak kompenzovat otrasy a trochu v tom okamihu ako keby zblbne a motor mierne skubne. To su ale len cisto moje dohady, niesom motorar a mozno suvislost s vymenou zotrvaku bola cisto nahodna. Kazdopadne to trhanie uz bolo dost citelne, no po vymene zotrvaku sa hodne upravilo, skoro by som povedal, ze to na 98% zmizlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandyboss Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Zdar pánove, tak zavada odstranená. Delal to regulační ventil tlaku paliva na pravej strane vstrikovacej lišty CR. číslo dílu 057 130 764H číslo dílu bosch 0 281 002 859 Tak jen pro info ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Ako ste nato prisli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandyboss Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Vymenou ventilu z funkcniho auta, ventil je stejny i pro 103kw proste vylucovacou metodou pokud ma clovek moznosti.... pac 2 odbornici se schodovali podla diagnostiky na vadne-nacate cerpadlo CR ja tomu neveril a skousel i podarilo sa! Auto po vymene ventilu uplne v cajku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.