Cetka Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Dobrý den, jsem tu nový a chtěl bych se zeptat, koupil jsem jeteho supa rv.2011 125kw 4x4, jsem již objednán do servisu, ale chtel bych se dozvedet jestli nááhodou netušíte co může zpusobovat cuknutí po přeřazení. Je to sporadické, ale nejčasteji se to projevuje po přeřazení cca vterinu, jakoby motor nemel výkon, pak " jakoby cukne" a vse je ok, pridani plynu, brzdeni .... uz se neprojeví jen pri zarazení, jako kdyby proste na chvilku vynechal...Dávám to na kontrolu vstriku a celkovou diagnostiku.... ale nevím co cekat. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chnapka Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 Co jsi zjistil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted February 8, 2016 Share Posted February 8, 2016 To zasa jeden z ďalších čo si prišiel pre radu a od 4.12.sa tu neukázal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cetka Posted April 13, 2016 Author Share Posted April 13, 2016 Zjistil jsem velke prd, objel jsem 3 autorizaky a nic... vse v normach a v poradku, diagnostika ok. Do toho se pridaly vibrace zhruba kolem 2-2,5 tis. otáček. Příští týden jedu ke známemu a budeme sundavat kardan, uvidim co bude dal a napisu.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek_74 Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 (edited) Ahoj, jsem tu take novy a mam podobne, resp. stejne chovani, tedy jemne zacukani (zavahani motoru) po prerazeni, zejmena v nizsi rychlosti, nebo rozjezdu, napr. na krizovatce. Temer vzdy pri prerazeni z 1 na 2 rychl. stupen. Zatim jsem si toho vsiml jen asi 2-3 krat za poslednich cca 300km. Vse klidna jizda, zadny trhani asfaltu. Nasel si uz nejake reseni ? Edited July 12, 2016 by Marek_74 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza HL Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 tipoval bych setrvák Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 (edited) Len ma tak napadlo, nikde tu nepisete, ci je to DSG alebo manual... ja som si totiz u mna na manuale vsimol, ze to robi Haldex ked pripaja zadnu napravu. Na zaciatku som si myslel, ze cuka motor, ale po case som zistil, ze to vzdy robi iba za specifickych podmienok. Haldex IV. generacie funguje pro-aktivke,tak ja len, ci nemyslite prave toto Napriklad pri vyjazde na krizovatke ked odbocujem vtedy to citim skoro vzdy, priadne ked clovek zoslapne pedal na podlahu. Minule som to citil, ked som sa pripajal na dialnicu, cesta bola mierny stupak, lavotocivy smer a jak som tomu razantnejsie pridal tak som citil presne to iste, proste sa pripla zadna naprava... ale mozno to s tym nema nic spolocne, to je len moj dojem Edited August 9, 2016 by Martttin uprava textu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek_74 Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 (edited) Ahoj Martttine, asi máš pravdu. Byl jsem nedávno u kamaráda v autorizovaném servisu a přesně toto mi řekl jejich šéf servisu. Měl jsem podezření na vstřiky apod.. Prý to dělají téměř všechny čtyřkolky s Haldexem. Jmenoval mi konkrétní typy, ale už si nepamatuji. Superb III. 4x4 už to prý nedělá. Takže to je nějaký tovární bug, což mě vlastně ve své podstatě uklidnilo. Edited August 9, 2016 by Pawouk Bezprostředně předcházející příspěvek se NECITUJE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chnapka Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 (edited) Cuknuti pri rozjezdu do zatacky zaznamenavam taky. Hledal jsem na zahranicnich nemeckych a anglickych forech a zjistil, ze je to proste vlastnost. Tu prodlevu pri jizde a prerazeni mam taky, nerekl bych sekundu, je to kratsi, ale prodleva tam proste je, servisy, diagnostika, vse ok. Vibrace mezi 2-2,5 pri plnem plynu by mohl delat chyceny kloubovy kotouc. Edited August 21, 2016 by chnapka chybka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted September 20, 2016 Share Posted September 20, 2016 Ahoj. je to sice trochu ine 'skubanie' ale spytam sa tuna: cez vikend sa mi stalo, ze mi motor zacal divne 'poskubavat' na volnobeh, za studena ale aj ked uz bol zohriaty, ako ked vam vynechava valec, ako keby isiel motor chcipnut (je to len laicke popisanie). Prirovnal by som to k tomu, ako ked je na 1.9 TDI PD problem s kablovym zvazkom ktory vedie k vstrekovacom. VCDS neukazalo ziadnu chybu, vstrekovace maju hodnoty OK. Chcel by som sa spytat skusenejsich, ktorym smerom v diagnostike sa vybrat, ktore hodnoty pozerat atd. Skubanie bolo citelne aj pri miernom pridani plynu (do cca 1000 otacok), pri jazde ani tuk, vsetko ok. Nafta bola tankovana plna nadrz tak ako obvykle a skubanie zacalo tesne pred rezervou. Co sa tyka zotrvaku, je povodny (je v plane vymena) ale nemyslim si, ze by to bolo nim, je to poskubnutie, nie chvenie a neobjavi sa to vzdy. Doteraz normalny skoda servis, takze sa vsetko menilo podla predpisu. Kazda rada cenna Motor: 2.0 125kw CBBB, 260t km Dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 (edited) Tak si odpoviem sam, mozno niekomu pomoze . Zaneseny EGR a/alebo skrtiaca klapka, vcera som obe suciastky demontoval a vycistil. Na CBBB tam je pekne nanic pristup, teda ak je motor na aute . Najskor poodpajat konektory, potom tlakova hadica. EGR je prichyteny 3 srobmi, skrtiaca tiez 3 z coho jeden maju spolocny. Kluc bol TORX T25 (myslim), tiez som samorejme musel uvolnit privod spalin. EGR: Nepovedal by som, ze bol nejak moc zaneseny, no i tak som sa ho snazil vycistit co najlepsie, rozobral som doslova to co sa dalo, t.j. isiel dole aj plasovy kryt pod ktorym je ozbeny mechanizmus s motorcekom. Je tam dalsia kovova cast ('klietka'), ktora sa da demontovat (umozni vybrat motorcek). Treba dat pozor, pod nou je jemne tesnenie v tvare 'O' (nemylit si s oranzovym tesnenin pod plastovym krytom), predpokladam, ze brani prenikaniu usadenin do priestoru pod plastovym krytom v smere z vnutra EGR. Chce to hlavne cit, ide to pekne od seba. Skrtiaca bola tiez mierne zanesena, tu som vycistil len co sa dalo napriamo, ziadna dalsia demontaz na suciastky sa nekonala. Neviem, ci to bolo 100% pricinou problemu, ktory som opisal vyssie, ale motor ide teraz na volnobeh citelnejsie hladsie, poskubavanie sa mam pocit vytratilo a motor ma pravidelny chod (este to budem nejaku dobu sledovat) Edited October 29, 2016 by Martttin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Tak som sa tesil zbytocne, motor skube ja nadalej.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janmatejicek Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 co tankuješ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Tankujem rozne, ale snazim sa iba 'seriozne' znacky Shell, Slovnaft (v CR je to myslim MOL), Benzina, Benzinol. Robi to bez ohladu na to kde natankujem. Jako EGR test vyzera ok, vstreky davaju primerane hodnoty (najviac myslim 0.2 mg/str)... A robi to iba na volnobehu resp. ked je motor 'bez zataze'- vsimol som si to napriklad ked som siel po dialnici a prisiel zjazd a motor sa dostal do stavu 'ani netaha' a zaroven 'este nebrzdi' ... fakt neviem kam dalej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janmatejicek Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 DSG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted November 22, 2016 Share Posted November 22, 2016 Sorry mal som to napisat hned. Je to manual. Jako idem teraz menit zotrvacnik, na 260t mi to pride fer, ale toto mi pride ako chovanie motora, ked stojim uz sa za mnou ludia otacaju, ze mi ide chcipnut motor skusim to natocit na mobil ako to asi vyzera nazivo...divne je, ze jak som mal rozobrate to EGRko potom sa mi zdalo, ze to zmizlo, no asi po 3 tyzdnoch je to s5... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandyboss Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 Ahoj Martttin, mam uplne stenny problem ako si popisoval. Pisal som ti aj SZ nevies poraddit prezradir jak si dopadol- vyriesil dik Andy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r_e_n_e Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 Skus ešte toto : https://1olej.sk/produkt/autopotreby/profesionalne-pripravky/pro-tec-diesel-applicator-spray-400ml/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandyboss Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 před 3 hodinami, r_e_n_e napsal: Skus ešte toto : https://1olej.sk/produkt/autopotreby/profesionalne-pripravky/pro-tec-diesel-applicator-spray-400ml/ Myslis ako naftou zeby to bolo vstriky su tam vsechny 4 nove pred 50.000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r_e_n_e Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 (edited) Precitaj si o tom aplikatore co robí... Nie je to o vstrekoch. Edited May 13, 2017 by r_e_n_e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandyboss Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 před 35 minutami, r_e_n_e napsal: Precitaj si o tom aplikatore co robí... Nie je to o vstrekoch. Jaaaj sorry uz vidim citam a nejake skusenosti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 15 hours ago, bandyboss said: Ahoj Martttin, mam uplne stenny problem ako si popisoval. Pisal som ti aj SZ nevies poraddit prezradir jak si dopadol- vyriesil dik Andy Ahoj, problem sa nie uplne vyriesil, ale mam pocit, ze sa hodne eliminoval... Vycistil sa EGR, mal som pocit, ze to bola hlavna pricina, no motor obcas stale poskubaval. Co som ale pozoroval, hodne sa to zlepsilo, ked sa vymenila komplet spojka+zotrvak (bol uz dost vybuchany). Neviem, aky priamy vplyv alebo suvislost by to malo. Raz mi jeden mechanik povedat, ze pri vybuchanom zotrvaku dostava najviac zabrat valec+vstrek najblizsie k zotrvacniku. Je mozne, ze tym ako je vybuchany sa motor snazi nejak kompenzovat otrasy a trochu v tom okamihu ako keby zblbne a motor mierne skubne. To su ale len cisto moje dohady, niesom motorar a mozno suvislost s vymenou zotrvaku bola cisto nahodna. Kazdopadne to trhanie uz bolo dost citelne, no po vymene zotrvaku sa hodne upravilo, skoro by som povedal, ze to na 98% zmizlo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandyboss Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Zdar pánove, tak zavada odstranená. Delal to regulační ventil tlaku paliva na pravej strane vstrikovacej lišty CR. číslo dílu 057 130 764H číslo dílu bosch 0 281 002 859 Tak jen pro info ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martttin Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Ako ste nato prisli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandyboss Posted May 22, 2017 Share Posted May 22, 2017 Vymenou ventilu z funkcniho auta, ventil je stejny i pro 103kw proste vylucovacou metodou pokud ma clovek moznosti.... pac 2 odbornici se schodovali podla diagnostiky na vadne-nacate cerpadlo CR ja tomu neveril a skousel i podarilo sa! Auto po vymene ventilu uplne v cajku! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.