Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. Mám 125kw CBBB . Už půl roku řeším drobné zaškubání , vždy po 30vteřinách nezávisle na rychlosti a zaboha není kdo by to opravil. Už se to konzultovalo několikrát autorizák - výrobce. Ti řekli proměřit čidla, vyměnit EGR. Aktuaizoval se sw v řídící jednotce na poslední verzi. Pak se měnit  spojku/dvouhmoťák, pak se měnilo turbo (prý větší vůle). Testoval se haldex jestli nedochází k občasnému připojení. Vše se to udělalo, stálo to mazec a dělá to stále. Není to závislé na rychlosti jízdy. Nejvíce se to projeví na hladké silnici kde se nedá přisuzovat špatné vozovce. Nejsilnější zaškubání člověk cítí při deceleraci, nejslaběji to je cítit při zrychlování. Na tempomat to je spolehlivě zaznamenatelné a nezáleží jestli jedete 80, 120 nebo 160km/h. Prostě každých zhruba 30sekund lehký krátkodobý výpadek. 

Říkají že další krok je zkusit výměnu řídící jednotky motoru....

Pomůžete někdo???

Mirek

Ahoj,

 

kolik máš nalítáno km ?

 

Co vstřiky koukal na ně někdo ?

  • Autor

Ahoj,

 

kolik máš nalítáno km ?

 

Co vstřiky koukal na ně někdo ?

Mám 300tis.km. Vstřiky venku nebyli ale ukazují odchylky +-0.2mg což je 10x míň než je limitní. Hlavně nebudou závislé na 30vteřinovém cyklu ve kterém mi to dělá. Což samozřejmě není ani dvouhmota ani turbo které doporučili z fabriky vyměnit..... 

To bude asi pěkný oříšek. :kol-32:

  • 1 měsíc později...

Prislo se na neco? 

Co palivo ?? Jaké jezdíš??

  • Autor

AHOJ VYŘEŠENO !!!!.

 

Hale vyřešil to jeden frajer co se specializuje na chiptuning. Projel se se mnou. Řekl že si myslí že se připojuje haldex. Sáhnul pod zadní sedadlo kde je kryt nad nádrží. Tam je také konektor co jde k haldexu ten odpojil a přestalo to dělat. Byla to vadná jednotka haldexu. Mění se to i s ventilem který je hned pod ní a jednotka s ventilem použitý se běžně pohybuje kolem 6-7tis.Kč. Nová tuším 25tis.Kč

Našel to za 10min!!!! Tomu pánovi velká poklona.

 

Je mi k zblití z autorizovaných servisů škoda , kde to řešili opakovaně  s podporou továrny a díky tomu se updatoval software, dělala geometrie, měnila spojka s dvouhmotou a potom turbo !!!!

Což potvrzuje, že bez auta se těžko diagnostikuje. Spíš se divím, že na to v servise nepřišel mechanik. Podpora továrny k tomu není co platná, rozhodně to není tak častá závada a nedochází k ní většinou v záruce.

Palivo to dělá tak v 50proc., dvouhmota už méně, ale proč se měnilo turbo??? Asi proto , že je drahé.

  • Autor

Prý s tím v servise jezdili a za jízdy měřili aktivitu haldex spojky ale počítač vykazoval správné hodnoty. To že se jednotka Haldexu může tvářit v pořádku ale ve výsledku dělá něco jiného než má je nenapadlo.

 

No prostě si v autorizáku nevěděli rady. Tak to hledali podle symptomů v nějaké znalostní databázi, z toho jim vypadlo udělat geometrii a dvouhmotu, dále byla náhodná chyba na pedálu plynu , tak ho pro jistotu taky měnili, a pak jim ze Škodovky poradili ať proměřej čidla všeho možného, to bylo v pořádku. Další rada bylo ať proměří axální a radiální vůli na turbu. Jedna z nich byla větší než je v normě, tak vyměnili turbo.

Další rada z fabriky byla vyměnit řídící jednotku motoru!!!!! Zapůjčit na zkoušku se samozřejmě nedá.  To už mi došla trpělivost a odvezl jsem si to........

 

Pak to dáte frajerovi co se živí chiptuningem a najde to za 10minut?

 

Kupuji si koncern VW z důvodu dobré diagnostikovatelnosti závad a rozumné dostupnosti náhradních dílů. Tato zkušenost mi ale sundala růžové brýle. To prvé u VW bohužel nefunguje. Rozhodně ne v autorizovaných servisech s podporou továrny !!!

 

Mirek

Nevím jestli bych na to přišel, jen tak, ale závady Haldex mi odhalí měření na brzdě, kde přímo vidím funkci Haldexu.

Jinak dotyčný zřejmě již zkušenost měl, a trefil. Sám jsem ke konkurenci dost skeptický, ale zde bych v klidu pochválil.

Upraveno od motorpower

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.