mirek H Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Ahoj. Mám 125kw CBBB . Už půl roku řeším drobné zaškubání , vždy po 30vteřinách nezávisle na rychlosti a zaboha není kdo by to opravil. Už se to konzultovalo několikrát autorizák - výrobce. Ti řekli proměřit čidla, vyměnit EGR. Aktuaizoval se sw v řídící jednotce na poslední verzi. Pak se měnit spojku/dvouhmoťák, pak se měnilo turbo (prý větší vůle). Testoval se haldex jestli nedochází k občasnému připojení. Vše se to udělalo, stálo to mazec a dělá to stále. Není to závislé na rychlosti jízdy. Nejvíce se to projeví na hladké silnici kde se nedá přisuzovat špatné vozovce. Nejsilnější zaškubání člověk cítí při deceleraci, nejslaběji to je cítit při zrychlování. Na tempomat to je spolehlivě zaznamenatelné a nezáleží jestli jedete 80, 120 nebo 160km/h. Prostě každých zhruba 30sekund lehký krátkodobý výpadek. Říkají že další krok je zkusit výměnu řídící jednotky motoru.... Pomůžete někdo??? Mirek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Ahoj, kolik máš nalítáno km ? Co vstřiky koukal na ně někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek H Vloženo 1. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Ahoj, kolik máš nalítáno km ? Co vstřiky koukal na ně někdo ? Mám 300tis.km. Vstřiky venku nebyli ale ukazují odchylky +-0.2mg což je 10x míň než je limitní. Hlavně nebudou závislé na 30vteřinovém cyklu ve kterém mi to dělá. Což samozřejmě není ani dvouhmota ani turbo které doporučili z fabriky vyměnit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 To bude asi pěkný oříšek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chnapka Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Prislo se na neco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Co palivo ?? Jaké jezdíš?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek H Vloženo 23. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2016 AHOJ VYŘEŠENO !!!!. Hale vyřešil to jeden frajer co se specializuje na chiptuning. Projel se se mnou. Řekl že si myslí že se připojuje haldex. Sáhnul pod zadní sedadlo kde je kryt nad nádrží. Tam je také konektor co jde k haldexu ten odpojil a přestalo to dělat. Byla to vadná jednotka haldexu. Mění se to i s ventilem který je hned pod ní a jednotka s ventilem použitý se běžně pohybuje kolem 6-7tis.Kč. Nová tuším 25tis.Kč Našel to za 10min!!!! Tomu pánovi velká poklona. Je mi k zblití z autorizovaných servisů škoda , kde to řešili opakovaně s podporou továrny a díky tomu se updatoval software, dělala geometrie, měnila spojka s dvouhmotou a potom turbo !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Což potvrzuje, že bez auta se těžko diagnostikuje. Spíš se divím, že na to v servise nepřišel mechanik. Podpora továrny k tomu není co platná, rozhodně to není tak častá závada a nedochází k ní většinou v záruce. Palivo to dělá tak v 50proc., dvouhmota už méně, ale proč se měnilo turbo??? Asi proto , že je drahé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek H Vloženo 25. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Prý s tím v servise jezdili a za jízdy měřili aktivitu haldex spojky ale počítač vykazoval správné hodnoty. To že se jednotka Haldexu může tvářit v pořádku ale ve výsledku dělá něco jiného než má je nenapadlo. No prostě si v autorizáku nevěděli rady. Tak to hledali podle symptomů v nějaké znalostní databázi, z toho jim vypadlo udělat geometrii a dvouhmotu, dále byla náhodná chyba na pedálu plynu , tak ho pro jistotu taky měnili, a pak jim ze Škodovky poradili ať proměřej čidla všeho možného, to bylo v pořádku. Další rada bylo ať proměří axální a radiální vůli na turbu. Jedna z nich byla větší než je v normě, tak vyměnili turbo. Další rada z fabriky byla vyměnit řídící jednotku motoru!!!!! Zapůjčit na zkoušku se samozřejmě nedá. To už mi došla trpělivost a odvezl jsem si to........ Pak to dáte frajerovi co se živí chiptuningem a najde to za 10minut? Kupuji si koncern VW z důvodu dobré diagnostikovatelnosti závad a rozumné dostupnosti náhradních dílů. Tato zkušenost mi ale sundala růžové brýle. To prvé u VW bohužel nefunguje. Rozhodně ne v autorizovaných servisech s podporou továrny !!! Mirek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) Nevím jestli bych na to přišel, jen tak, ale závady Haldex mi odhalí měření na brzdě, kde přímo vidím funkci Haldexu. Jinak dotyčný zřejmě již zkušenost měl, a trefil. Sám jsem ke konkurenci dost skeptický, ale zde bych v klidu pochválil. Editováno: 25. leden 2016, autor: motorpower 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.