Vesel Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 Zdravím pánové měl bych dotaz. Řeším problém se ztrátou výkonu při plné záteži. Padá mi zo do nouzáku. Už sem pročetl snad veškerá zahraniční fóra kde se tento problém řešil. Vypadává mi chyba P0234 (turbo se přetlačí upustí tlak a spadne do nouzáku). Na ross-tech je rada zkontrolovat hadice, ventil n75 atd. Na zahr fórech absolutně vylučují n75 ale ne všude. Nemáte nějakou podobnou zkušenost či radu? Budu strašne zavázán za každou radu. Nechci měnit bezhlavě díly. Můj osobní favorit bude buď tyčka od WG nebo actuator prdlá membrána Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 (editace) Ptas se na vec ktera je bezna lehni si pod auto a zkontoluj ventil turba vyndej ho ven pokud budeš mit starou verzi vymen za novejsi s plastovou membranou,pokud nechces byt za vymenovace jednoducha vec zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit Editováno: 12. Prosinec 2015, autor: chipmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vesel Vloženo 12. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 To uz sem prave udelal dal sem tam plastovej ventil. Nebyl to origo ae prvovyroba z nemecka pierburg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Dej sem log a budeme chytrejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Tys ale měnil asi n249, ten ale způsobí nedostatek tlaku, když je vadná membrána, pokud se nepletu. Krom toho, plastový je sice odolnější, ale propouští. N75 a hadice, přídpadně prasklá membrána actuatoru, zaseklé táhlo actuatoru, to vše je na jednom místě a lehce zkontrolovatelné. Tím by mohl vzniknout přetlak a pak se při překročení tlaku zavře pro ochranu škrtící klapka. To jde vše nalogovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vesel Vloženo 20. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2015 Nalogovat a které kanály standartně 3 115 118? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mehehe Vloženo 6. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 Zdravim chtel bych se zeptat jak ma auto táhnout v základu kdyz sem ho koupil tak zahájí od tech 1800otáček a ve cca 4000 -5000 to jako by táhlo vice nvm přesně nekoukal sem ale ted uz semi to moc nestává nebo jako by tan ten návrh byl ale pak uz nic chyby zadne nehlásí muze byt uz turbo na konci najeto 220000 tisic.dekuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 22. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2018 Cau, já to snad nad 5000 ani netočím, turbo cítím cca od těch 1800 a okolo 3000 alespoň u mého auta se mi zdá, že to začne táhnout podstatně víc. Podle mě je tech 4000-5000 docela pozdě na to, aby začalo turbo chytat druhý dech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 7. Září 2022 Sdílet Vloženo 7. Září 2022 On 12/12/2015 at 8:37 AM, chipmann said: zajet si za nekym kdo opravdu umi s diag a pak vis po cem mas jit Dobry den, Superb II 2009 1.8 TSI 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) RPM: 3015 /min Load: 83.1 % Speed: 52.0 km/h Temperature: 77.0�C Temperature: 36.0�C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.716 V Je tu, prosim, niekto zo zapadneho slovenska alebo mi date kontakt, kto sa tomu rozumie a vycita mi to z auta, co presne s tym je? Turbo bolo repasovane pred 5 rokmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.