Publikováno Prosinec 7, 20159 r Ahoj, potřebuji poradit. Mám Oktávku II,1,9 TDI r.v. 2006, 230 000 km. Po 150 km po dálnici se mi rozsvítila červená kontrolka chlazení, teploměr a poté stop. Zkontroloval jsem nádržku a měl jsem tam na dně. Doplnil jsem kapalinu a v pohodě jsem dojel. Druhý den, než jsem vyjel do práce jsem kontroloval stav kapaliny a něco málo ubylo. Po práci jsem dojel domů a při kontrole jsem si všiml, že na nádržce se mi tvoří bubliny a je opálená, nebo spíš propálená zvenku. (viz foto). nevíte čím to je? díky
Prosinec 8, 20159 r To by ten husí krk musel být minimálně rozteklej... Aby to nebyl začátek konce těsnění pod hlavou.... I když aby horká pára propálila nádržku jsem ještě neviděl.
Prosinec 8, 20159 r praveze chranicka bude mat podla mna vyssiu odolnost a je divne ze by to bolo prave z tej strany a zo ziadnej inej
Prosinec 8, 20159 r je to klasický problém všech OII, je způsoben bordelem, resp vlhkostí a solí co proniká kolem kapoty na rozpálenou nádobku, pak to takto reaguje, někdy je nádobka zase zabarvená lehce do bíla a ta místa lze šroubovákem propíchnout naskrz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.