rezna Vloženo 7. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2015 Ahoj, potřebuji poradit. Mám Oktávku II,1,9 TDI r.v. 2006, 230 000 km. Po 150 km po dálnici se mi rozsvítila červená kontrolka chlazení, teploměr a poté stop. Zkontroloval jsem nádržku a měl jsem tam na dně. Doplnil jsem kapalinu a v pohodě jsem dojel. Druhý den, než jsem vyjel do práce jsem kontroloval stav kapaliny a něco málo ubylo. Po práci jsem dojel domů a při kontrole jsem si všiml, že na nádržce se mi tvoří bubliny a je opálená, nebo spíš propálená zvenku. (viz foto). nevíte čím to je? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendoo Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 nejaka elektrika v tej chranicke pri popalenom mieste? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 To by ten husí krk musel být minimálně rozteklej... Aby to nebyl začátek konce těsnění pod hlavou.... I když aby horká pára propálila nádržku jsem ještě neviděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vendoo Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 praveze chranicka bude mat podla mna vyssiu odolnost a je divne ze by to bolo prave z tej strany a zo ziadnej inej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 je to klasický problém všech OII, je způsoben bordelem, resp vlhkostí a solí co proniká kolem kapoty na rozpálenou nádobku, pak to takto reaguje, někdy je nádobka zase zabarvená lehce do bíla a ta místa lze šroubovákem propíchnout naskrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.