Přejít na obsah

Klapka řídící jednotky


Akord

Doporučené příspěvky

Před lety jsem si koupil novou škodu fabii 1,2 HTP 47 kw. První rok jezdila naprosto v pořádku, další rok jsem si koupil nové autoradio a nechal si ho namontovat v autorizovaném servisu a od té doby začaly problémy. Auto v zimě nestartovalo. Poté, co jsem oběhl pár autorizovaných autoservisů, kde jedni tvrdili, že je to batérkou, druzí nevěděli, až nakonec ve třetím mi řekli, že je problém s klapkou řídící jednotky (nedobíjí baterku) a nová jednotka je za 20 tisíc. Auto bylo v té době v záruce. Oprava proběhla tak, že řídící jednotku nevyměnili, ale prý něco udělali s tou klapkou a kdyby to zlobilo, tak že se mám ozvat. Problém samozřejmě nastal a trvá dodnes. 

Nechce se mi tomu věřit, ale slyšel jsem, že některé autoservisy při běžné opravě vezmou funkční řídící jednotku a strčej vám tam defektní. Bohužel dovolání na opravu není možné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar o jaké klapce řídící jednotky píšeš netuším. Autorádio mohlo a pořád může vybíjet baterku. Tahle problematika je tady  popsaná chce to jen číst. Baterku dokážou vybít i jiné jednotky v autě,ale píšeš,že to začalo po montáži autorádia,tak bych se zaměřil na nej. Slušný servis,nebo autoelektrikář dokáže vše lehce proměřit,pokud nemáš základní znalosti ty.

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

terminologicky je ten příspěvek opravdu zapeklitý. Ono totiž není ani jasné jak se to nestartování projevuje - nechce to naskočit, nebo chybí "šťáva" na točení startérem? Pokud to druhé, tak bych změřit klidový odběr proudu, pokud je ok, tak novou baterku. Pokud není OK, tak hledat příčinu a vyndavat pojistky. Ale vzhledem k tomu, že očividně netušíš, co se pod kapotou odehrává (nic ve zlém, každý máme jiné starosti), tak ti asi nezbude než další servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,jen takovou perličku:k vánocům jsem dostal voltmetr do zapalovače a já, nic zlého netuše jsem ho tam nechal i při zaparkování před domem.Za 3 dny jsem přišel k autu a nenatočil.Myslel jsem, že je pryč baterka (má už 7 let), ale pro jistotu jsem ji nabil a vyndal měřák.Měsíc bez problémů,tak jsem zkusil znovu zapojit měřák a znova vybitá baterka.Takže blbý voltmetr mi spolehlivě vybíjel baterku.A to by mě fakt nenapadlo.A kamarádce spolehlivě vybil baterku alarm v pohotovostním režimu.Taže fakt vzít měřák a hledat kudy to teče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...