Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny. kdož dobrou radou přispěti chtějí. Obracím se na vás s možná banalitou, mně ale až tak banální nepřipadá. Chci si z finančních důvodů vyměnit sám chladící kapalinu a prohlédl jsem návody na netu, jak na to. Typ a nemožnost kapaliny míchat znám, měním ji čistě z důvodu stáří, aby mi nekorodoval chladící okruh.

 

 

Vzhledem k možnostem, které mám, tedy žádná jáma, kde bych se dostal k autu zespodu bych volil variantu povolení spodní hadice vedle alternátoru.

 

Prosím o odpověď na následující otázky:

 

1/ vyteče v tomto případě všechno jak z hadic, tak z motoru?

 

2/ jako odvzdušnění bych použil oddělání teplotního čidla - jenže jak to provést? Vím, že je tam zajišťovací plast, jenom nevím, jestli jej povytáhnout do boku nebo zkrátka v krátkosti prosím popsat, jak toto čidlo demontovat. 

 

Díky moc. Nikdy jsem tuto činnost nedělal, nicméně myslím, že to komplikované není. Když jsem uviděl ten nejspodnější šroub na vypouštění chladící kapaliny jak je zarezlý, radši zvolím tuto možnost.

 

Díky moc za jakoukoliv radu. Pepek

1/ všechna kapalina nevyteče. Část zůstane v motoru a něco taky v topení.

2/ Ten zajišťovací plast je taková velká segrovka - vytáhneš ji do strany za ten uzavřenej konec. Čidlo tam těsní Okroužek, pokud budeš to čidlo demontovat, bylo by vhodný ho vyměnit.

 

Pokud to čidlo nebylo dlouho venku, možná půjde ven trochu stuha.

1/ všechna kapalina nevyteče. Část zůstane v motoru a něco taky v topení.

....

Má recht, přecedo. Takže se poohlídnout po nějakým zdroji průmyslový destilky, je víceméně jedno, jestli bude spáchaná inverzní osmózou (tlakem přes membránu) nebo jen demineralizovaná průchodem přes iontoměniče, ale sežeň si jí aspoň 10 litrů, po vypuštění původní kapaliny hadici zase dotáhni, nalej do systému tuhle čistou vodu, nastartuj motor a nechej ho bublat na místě dokud nesepne sahara na chladiči - to už bude obsah promíchanej. Vypusť ho stejně jako tu starou směs a pak teprve nalej čistou novou směs. Pokud naleješ čerstvou směs do zbytků starý bez propláchnutí, přijdeš o nezanedbatelnej podíl z kvality toho čerstvýho "fridexu" - a jestli jsi měl v motoru ještě "modrozelenou" a chceš nalejt "růžovku", vysloveně tý "růžovce" uškodíš....

  • 6 let později...

Zdravím. Bez toho aby som pozrel do chladiča na farbu nemrznucej zmesi,dolial som modrú G11 vraj by sa nemala miešať farebné kvapalina. Co mi radíte urobit. Môžem jazdiť normálne ďalej?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.