Yah_rees Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Já už se ničemu nedivím. Zajímalo by mě, zda někdo další zaregistroval zatuhávání posilovače řízení okolo středové polohy. Dělá to na mě dojem, že posilovač jakoby "usne" pokud chvíli držím volant v jednom směru/úhlu a při jemné korekci směru, např. na dálnici musím potom vyvinout větší sílu, aby se posilovač "probudil", což vede k tomu, že tu korekci mírně přeženu. Když jsem to zaregistroval poprvé, tak jsem myslel, že jsem přetažený, ale od té doby už jsem to pomalu začal ignorovat. Občas mě to ale pěkně štve a přemýšlím, zda to vůbec jde řešit, nebo to je prostě vlastnost toho systému. Štve mě to zejména v Německu na dálnicích, kdy můžu ty hajtry pořádně protáhnout, a právě ve vysokých rychlostech mně samozřejmě jde o co nejpřesnější korekce. Máte někdo tuto zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabia F2 Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Nemůžu si teď vzpomenout, je to něco jako asistent jízdy v pruzích. Drží vozidlo v přímém směru a když se vůz blíží k čáře tak by to řízení mělo samo zvládnout a vůz srovnat do přímého směru. Ten asistent by měl jít deaktivovat a pak už by to řízení nemělo tuhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yah_rees Vloženo 30. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Já ale lane assist nemám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SirThunder Vloženo 31. leden 2016 Sdílet Vloženo 31. leden 2016 Me to dela bohuzel taky, hold zvykl sem si a tak nejak s tim pocitam. Jen obcas kdyz to necekam tak s volantem pak preventivne par vterin kroutim, aby to znova "neusnulo", samozrejme bez vysledku... netusim cim to je zpusobeno ale ocividne asi works as designed... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yah_rees Vloženo 1. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Aj, no ale čekal jsem to, zkusím ještě nechat přeprogramovat tuhost posilovače na RS a uvidím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nadon Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 Měl jsem naprosto stejnou závadu na firemním autě (Opel Astra ST). Minimální korekce volantem téměř nemožné. Nevím zda je tady použita stejná technologie posilovače řízení jako u Oktávky, ale dle protokolu ze záruční opravy došlo k překalibrování posilovače řízení. Je to zatím cca 1,5 měsíce, a zatím je to ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yah_rees Vloženo 1. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 No vida, díky moc nadonovi za podnět - budu to řešit s AS. Dám sem zpětné info.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Únor 2016 Sdílet Vloženo 16. Únor 2016 ako si dopadol? ...jedno riadenie sa už kvôli tomuto problému menilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twingman Vloženo 17. Únor 2016 Sdílet Vloženo 17. Únor 2016 Tiez sa pripajam, tiez mi to robi, som myslel ze to je funkcnost, ale dost to obcas otravuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tatoosh Vloženo 18. Únor 2016 Sdílet Vloženo 18. Únor 2016 Ahoj, bohužel jsem nedávno tento jev "lehké zatuhnutí" okolo středové polohy také zaznamenal. Rozhodně to tam nebylo od výroby a ani teď to není pravidelné. mám najeto 34000. Stává se to při delší jízdě po dálnici a v režimu "normal". Když přepnu na Eco nebo Sport, tak to tam není cítit. Chci to řešit při nejbližší návštěvě servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yah_rees Vloženo 16. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2016 Ahojte, no je to tak jako "p*čou ke zdi" - proč: když jsem s autem dojel na pravidelný servis (nechal jsem si zkrátit interval) tak se závada při zkušební jízdě před ani po neobjevila. Navíc od té doby jsem to zaregistroval jen párkrát, protože jsem nebyl nikde dál - zdá se mi, že to dělá jen při delší jízdě - tím myslím alespoň hodinu souvislé jízdy po dálnici, kdy se volantem moc nekroutí a pak asi ten posilovač jakoby usne. Pokud budete mít někdo lepší info - prosím, sem s ním, já pokud to nějak vyřeším, dám rozhodně vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomekp Vloženo 5. Duben 2016 Sdílet Vloženo 5. Duben 2016 (editace) ...no, tohoto chování na dálnici jsem si všiml už na své předešlé O2. Taky mě to štvalo. Na nynější O3 mi to dělá taky - ALE opět pouze v zimě a to jen při určitém teplotním rozmezí!! V létě jsem nic takového nepozoroval. Mám podezření na zimní pneu - šípáky (Goodyear UG 7 a UG 8). O víkendu jsem přezul na letní a řízení na dálnici opět "nezatuhává" a korekce kolem středové polohy jsou bez problémů. Takže, jak u tebe po přezutí, pohoda? Editováno: 5. Duben 2016, autor: tomekp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skope Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Stejná zkušenost s Oct 110kW diesel od začátku, bez ohledu na teplotu nebo obuté pneumatiky. Speciálně při jízdě po dálnici na Bratislavu. Dlouhý rovný úsek, jedu dlouho bez zatáčení. Pak potřebuji drobnou korekci volantem, nejde s ním pohnout, přidávám sílu, stále nic, přidávám sílu, volant se pohne, posilovač se probudí, přidá se a místo mírné korekce hnu s volatem výrazně více, než jsem chtěl. Obávám se, že po nějaké době nezatáčení se čerpadlo posilovače kvůli spotřebě a emisím prostě vypne a pak naskočí zpátky takhle prudce. Je to dost nepříjemné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Žádné čerpadlo tam ovšem není. OIII má čistě elektromechanické servořízení bez hydrauliky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yah_rees Vloženo 26. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2016 Vracím se podat info o tom, že moje auto se to asi odnaučilo. Možná to je botama, já jsem to registroval hlavně na zimních plech 16, teď na letních 17 si nevzpomínám a na poslední delší štaci (4,2k km/5 dní) se to určitě neprojevilo. Uvidím, jak to bude zase na 16 a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stan - pilot Vloženo 28. Květen 2016 Sdílet Vloženo 28. Květen 2016 Yah_rees díky za důslednost, potěšil´s; zatuhávání jsem pozoroval stejně - při delší souvislé jízdě, kdy se jede bez většího zatáčení. Ncm. zimní mám 205/50 R17 obuty na Crystalech 6,0J x 17". Po přehození na letní Denomy jsem s autem ještě delší cestu nejel, používá ho hlavně manželka na hrkání po městě. Tak až se zadaří, napíšu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msms26 Vloženo 18. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2016 Vyriešil niekto tento problém s riadením a ako.Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stan - pilot Vloženo 19. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2016 Takže "se to opravilo samo", a na letních pneu , továrních Dunlop SPORT MAXX RT 225/45 R17 91W MFS DOT 2214 jsem tento nepříjemný jev nezaznamenal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twingman Vloženo 20. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2016 V 2/17/2016 at 14:58, twingman napsal: Tiez sa pripajam, tiez mi to robi, som myslel ze to je funkcnost, ale dost to obcas otravuje. Takze uz aj mne to prestalo, 25t km. Netusim v com to moze byt, prezutim pneu to u mna urcite nie je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stan - pilot Vloženo 7. Září 2016 Sdílet Vloženo 7. Září 2016 Tak Octa byla na první dvouleté prohlídce v Autoschöner Cheb; výměna oleje a filtru a šroubu 1.808,- , olej jsem měl vlastní. Dnes mi oznámili emailem, že je svolávací akce, týkající se výměny závitového čepu na olejovém filtru, čas 1 hodina, a po reklamaci zatuhávajícího řízení provedou jeho výměnu, čas 5 hodin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
killerosa Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 Po prezuti na zimni se mi objevilo tuhnuti posilovace v stredove poloze. Pred tim 10k na letnich bez problemu. Vyresil to uz nekdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stan - pilot Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 (editace) Takže výměna řízení proběhla, bezplatně, na účet Škoda; na letních pneu beze změny, na zimních pneu po několika delších jízdách řízení nezatuhává. Doplnění imfo: v kufru přibyla samolepa s údajem 17F5 Editováno: 8. Duben 2017, autor: stan - pilot Doplnění informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
killerosa Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 Takze dnes mne oznamili, ze budou menit celou predni napravu. Paradoxni na tom je to, ze pred timto oznamenim mne technik tvrdil, ze auto je naprosto v poradku, ze mam drzet volant obema rukama, a ze to moderni auta VW delaji (ze tuhne rizeni), ale ze poslali report na Skodovku. A za 10 minut mi volal to s tou napravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2016 já se trošku připojím, mám sice Rapida, ale také mám pocit, že při delší jízdě po dálnici, je řízení jakoby zaaretovaný a když opravdu pomalu zvyšuju sílu abych nepatrně uděal korekci, mám pocit, jako kdyby řízený přeskočilo z jednoho zubu na druhý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 Pěkně nebezpečná závada! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.