Přejít na obsah

skope

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení skope

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Stejná zkušenost s Oct 110kW diesel od začátku, bez ohledu na teplotu nebo obuté pneumatiky. Speciálně při jízdě po dálnici na Bratislavu. Dlouhý rovný úsek, jedu dlouho bez zatáčení. Pak potřebuji drobnou korekci volantem, nejde s ním pohnout, přidávám sílu, stále nic, přidávám sílu, volant se pohne, posilovač se probudí, přidá se a místo mírné korekce hnu s volatem výrazně více, než jsem chtěl. Obávám se, že po nějaké době nezatáčení se čerpadlo posilovače kvůli spotřebě a emisím prostě vypne a pak naskočí zpátky takhle prudce. Je to dost nepříjemné.
  2. Mám ve služební Oct, najeto mírně přes 30 000 km. Pěkně tahá tak od 1 350 otáček, po zahřátí ani nedělá moc kravál, ale samozřejmě v autě je větší hluk než s benzínem. Olej nebylo nutné dolévat, spotřeba podle multifunkčního ukazatele kolem 5,2 litru s tím, že 60% provozu město (hodně Jižní spojka, takže když nejsou zácpy tak ustálená 80 km/h s nízkou spotřebou kolem 4l), 30% dálnice přes 130km/h a normální silnice. Až na vyšší hlučnost spokojenost. Oproti staršímu modelu má menší nádrž, takže dojezd kolem 700 km, ve staré klidně skoro 1 000 km. Ale pozor, ve firmě je jich hodně a masivně jim odchází vodní čerpadlo. Začíná to doléváním vody a pak si velmi rychle klekne. Nejmladší auto mělo najeto něco přes 35 000 km, obvykle je to okolo 80 - 90 000 km. A je jich fakt hodně.
×
×
  • Vytvořit nový...