KoumiCZ Vloženo 13. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2016 Já jsem to nakonec vyřešil repasem motoru. Jezdilo mi to na dva válce, třetí vynechával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 14. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 Tady přikládám několik fotek. RENOVACE CHRONOLOGICKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 a ta klika se nesmí povolovat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 14. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2016 (editace) Která? Problematice nerozumím. Ale motor byl rozpůlený kvůli výměně pístních kroužků. Každopádně předpokládám, že můj automechanik s cca 30 letou praxí ví co dělal. EDIT: Předpokládám, že jde o toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=1122186&sid=bac06109ca0183a4b47a01fb33ec3d26 Editováno: 15. Červenec 2016, autor: KoumiCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Jo, ale níkdy jsem se nedozvěděl proč to něčemu vadí (že se to zkroutí???) a zda to skutečně vadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 15. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 (editace) Výrobce to nedoporučuje, no. Prej by se měl rovnou vyměnit celý blok motoru. Já taky nevím, jak se problematika skutečně má, ale běžně se takové zásahy zřejmě dělají. Každopádně, auto jezdí. Editováno: 15. Červenec 2016, autor: KoumiCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Ne nedoporučuje, ale zakazuje. V DP se doslova píše, že při pouhém povolení šroubů se musí celý blok vyměnit. Co znám já mechaniky, tak se tomu právě většinou vyhýbají (písty se daj vyndat i bez půlení bloku a asi k němu kromě případné GO kliky není důvod), ale také pořádně nevědí proč. Znám snad jen jednoho, který to kvůli zjednodušení rozebírá, ale to je stará škola a o tomto opatření vůbec neví a když jsem mu to říkal, tak mi nevěřil :-) Ale očividně, to žádné bezprostřední komplikace nezpůsobuje. Kdyby někdo věděl více, tak se podělte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 15. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2016 Jo, taky by mě zajímalo více informací. Například jaká jsou teoretická rizika apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 18. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2016 Videl som video jak sa doťahuje ta kluka čiže spodok vo fabrike. To robot strčil do bloku naraz všetky šroby a naraz dotiahol všetky čo doma nemaš šancu. Ten spodok je tak slaby že doťahovanim sa može deformovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vita 39 Vloženo 25. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2021 V 18. 7. 2016 na 2:12, hubo44 napsal: Videl som video jak sa doťahuje ta kluka čiže spodok vo fabrike. To robot strčil do bloku naraz všetky šroby a naraz dotiahol všetky čo doma nemaš šancu. Ten spodok je tak slaby že doťahovanim sa može deformovať. Hubo44: ahoj prosimtě mám dotaz dostali se mi do ruky dva tyhle motory jeden s rozpůlenym blokem a druhý. Cela bouračka lehce o Kámen ve škarpě na motor poloosa ramena chladicovka a nárazník protože má originál nájezd a vedenou servisku 35tis najeto děda to půjčil vnukovi : na motoru nepoužitelný vana k.o bok rozvodů k.o. + dole na bloku uražený roh - díra dovnitř není.. tak si to pan nechal udělat opravit + sehnal další motor dal ho k někomu aby m udělal GO. ten ho rozpůlil a už to nedodělal rozpůlený mu ho vrátil v krabici s tím že měl rozpadlý katalyzátor nalitalo to do hlavy vydřelo jí to + a špatné kroužky takže nechal udělat hlavu a nakoupil na to všechny věci faktura asi za 18 tis. A když to mechanik rozebral tak mu volal že to nedokáže dát dohromady.. Tak si to pan stáhnul k sobě a hledal někoho kdo mu to dá dohromady. Nakonec přes známého to skončilo u mě jestli bych se na to mohl podívat a zkusit to dát dohromady.. takže jsem okouknul motor změřil tlaky od rozvodů 1v-14.2 2v- 14 3v 14,1.což je myslím dobrý takže bouráný motor ven rozdělání,sundání hlavy,zalití válců benzínem j(en pro můj dobrý pocit jistotu) přes noc drží tak jsem hledal co ještě bude potřeba... S tím že vezmu písty +kliku z toho bouraného dám nový kroužky a přendám to.. rozpůleny blok jsem vzal očistil, umyl, změřila se ovalitu válců výsledek 3 setiny což se dá. Při letmém pročtení fora (hledání utahovacího momentu na ojky a kliku ) které jsem stejně nenasel jsem se dočetl že Se nedoporučuje ten blok rozebírat kvůli se kroucení .. A teď přichází moje otázka jak to tedy vůbec je? S tím rozebíráním Spodku motoru a momentem utažení ? Konzultoval jsem to se starším motorářem že to už slyšel ale nikdy mu to pod ruku nepřišlo.. po Pár telefonatech bylo řečeno ať blok usadime na frézku bez upnutí a hodinkami naměříme rovinu . Když tam Bude nějaká odchylka tak vzít blok vložit písty s kruhama dovnitř a na plochu kam se usazuje hlava vyrobit plotnu navrtat podle těsnění a utáhnout stejně jako když se utajuje hlava s novým těsněním pak teprve usadit kliku a dotáhnout jí.. Mohl by jsi prosimtě poradit na kolik se utahuje klika A spodek bloku? Mockrát děkuji za kladnou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2021 Ahoj, opisujete to ako keby to bol motor z migu. Napište mi SZ dam Vam moje tc a za 5min. vam všetko zodpoviem. Aj cez sviatky možte volať. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch17 Vloženo 25. leden 2022 Sdílet Vloženo 25. leden 2022 (editace) Zdravím, jsem tu nový, ale věřte že jsem už hledal tady i jinde. Jde o věčné téma motor HTP. Mám 47kw typ AZQ. Začalo to chcipanim pri vyřazení rychlosti a teď to nedrží volnoběh vůbec. Klokotá to a nechce za plynem. Vag ukazuje, když se to ustáli, cca 750mbar (misto 270 až 550 dle příručky). Moduly, svíčky, hadice, maf (plus promereni kabelu od nej do jednotky), diagnostika x-krát napojena a nic. Egr, separator oleje, podtlak na posilovač brzd odpojeno a zaslepeno v sani a na nic. Tlaky na motoru jsou přes 14atm ale stejně jsem sundal hlavu a nic nenašel. Teď ji chci dát zpět, ale chci se zeptat jestli dáváte hlavu prebrousit (viděl jsem chlapa, který ji vezme jen 1000smirglem a vrátí zpět) a jakou výšku by hlava měla minimálně mít (od vika vaček). Nevím jestli už nebyla demontována. Dále jestli to nemůže dělat spodek motoru a pokud ano jak povolujete 3 válec, pokud nedělíte motor na klice? Snad jsem popsal vše, když tak pošlu video, popřípadě doplním vše co jsem zkoušel. Díky za reakce.. Edit: vytvořil jsem kanál s videii, kde popisuji co to dělá a co zkouším: https://youtube.com/channel/UCpro9bBFPIBGkhwm7aZXixA Editováno: 1. Únor 2022, autor: mitch17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.