Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim mam dotaz ohledne zadni napravy na predku jsem vymenil ramena ale pri razantnejsim brzdeni jakoby me chtel lehce predjizdet prdel aspon mam takovy pocit a nrbo pri razantnejsim brzdeni do zatacky a moje otazka zni muze tohle delat ulozeni zadni napravy? A jeste dotaz jsou tam jen ty dva velke silembloky nebo je toho vic?

Vloženo

Mohlo by, ale to by musel být ten silentblok snad úplně utržený. Dále toho může být více, např, zavdušnění některý z okruhů na brzdách. Pokud máš třeba trochu vzduchu na přední brzdě, na zadek jde více tlaku a tím pádem brzdí více a celé auto na stranu. To je hodně mj. nebezpečná závada

Jinak zadní náprava drží defakto na dvou místech 2x SILENTBLOK, toť vše (tzv.vlečná náprava)

Vloženo (editace)

Silentbloky ! (nikoli silembloky) ! (proto jsem to označil tučně)

Nemyslím si, že problém je v nich, to bys to musel mít fakt hodně špatné, prostě úplně tak, že by se ta náprava celá hýbala

Dělal jsi geometrii po výměně ramen?

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

Na geometrii pujdu to je jasna vec teprve vcera. Jsem to tam namontoval presne dle manualu dotahl na presne momenty ale ten rozdil pri brzdeni je jen o malicko lepsi zkusim ty brzdy a pokud to nezabere tak tam nahodim ty silentbloky ....jeste me takle napadlo nemohlo by to delat treba nejaka unavena pruzina ze pri brzdeni se stlaci vic?....,jo jinak dik za tu radu na cerpadlo ted to je perfekt

Vloženo

Tak geometrie hotova a zadna zmena akorat to ted jede lip rovne pri razantnim brzdeni pozoruji ze levej cumak se vic zabori nez leva strana a cumak tahne doprava a zadek auta cejtim jako by sel doleva tak se jdu podivat na ty brzdy pak uvidim co dal

Vloženo (editace)

Zkontroluj hlavně levý přední třmen.

Ale nějak se mi to nelíbí. Pokud to před výměnou ramen nedělalo, tak proč by teď mělo začít. Hledal bych chybu v montáži ramen

Nezapomněl jsi dotáhnout zpět přední nápravnici? Kvůli jednomu šroubu na rameni se musí povolit...

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

Nemusel povolovat nápravnici? Tak to je pěkná blbost - jeden šroub na spodním rameni bez povolení nápravnice nevyndáš.

A pokud jsi ramena neutáhnul v zatíženém stavu, tak už vím, kde máš problém.

U montáže ramen je důležité dodržet určitý postup. Nelze je jen takvyšroubovat, našroubovat nový a hotovo
Snad každej druhej to zprasí a pak se diví, co to auto dělá. A nový ramena se můžou velice lehce utrhnout v silentblocích a při nedodržení správného postupu je to velice nebzpečná věc, nepočítaje prachy vyhozené do větráku

 

 

post-79770-0-40131800-1461325024_thumb.j

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo

Jasne ze jsem je utahl v zatizenem stavu akorat ty stare srouby jsem urizl pak jsem si povolil napravnici a ramena na tlumici jsem utahl v poloze 47mm +-2 mm a jak rikam me to slo bokem jeste za starych ramen a ted je to prakticky stejny o trosku lepsi

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...