Smejky Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 Dobrý den, někdy po nastartování a jízdě i 50km se ručička teploty chladící kapaliny zvedne jen o cca 1mm. Pomůže vypnout motor a otočit klíčkem na pozici 2 nebo nastartovat. Pak vyleze o 1mm - 2mm, na chvilinku zaváhá cca 0,5 sekundy a normálně se vyšplhá do středu ukazatele ( pozice 12 hodin ). Málokdy ovšem překročí středovou tučnou čáru na budíku, ikdyž jedu po lesní cestě do kopce na chatu. Po vypnutí motoru se spouští asi tak na 2 minutky větrák chladiče, ovšem ručička na budíku je jen ve středu. Je potřebné vyměnit snímač teploty u termostatu nebo je v pytli budík? A je normální pouze dosažení středové čárky budíku teploty? Mám motor 1.4 MPI 50KW OHV. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Září 2006 Sdílet Vloženo 24. Září 2006 (editace) To ze ti rucicka nevyleze pres 12 hodin je v poradku, protoze budik nekopiruje presne teplotu motoru. Neco je spatne, kdyz prave tech 12 hodin rucicka preleze. Jinak, to ze se rucicka po startu a zahrati motoru nehyba je celkem bezna zavada, prosim, pouzij funkci "Hledat", je toho tady k tomuto tematu vic nez dost. Nicmene, velmi pravdepodobne je to teplotni cidlo. Editováno: 24. Září 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 25. Září 2006 Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Taky bych to odhadnul na teplotní čidlo nebo na nějaký kiks....v kabeláži... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smejky Vloženo 25. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 25. Září 2006 Díky za odpovědi, bylo to čidlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.