Danniell Vloženo 26. Květen 2016 Vloženo 26. Květen 2016 Mám prosbu ohledně měnící se hladiny chladicí kap. G12 v exp. nádobce. Já vůl jsem si při dolití G12 zapoměl zavíčkovat expanzku a jel cca 50km domu, v cíli to zjistil až když jsem začal vařit a viděl páru z podkapoty. Dolil jsem tedy vycákanou a odpařenou G12 namíchanou s destilkou (dohromady cca 2,5l). Ale problém je že mám hladinu po dolití kousek pod ryskou MAX, po nastartovan í a ujetí cca 2 km, klesne hladiny po rysku MIN. Po vypnutí motoru se hladina vratí zpět do expanzky na původní hladinu těsně pod MAX. Mohli by jste mi říct, čím to? Kamarad co má servis říkal, že tam je asi bublina a že mám pustit topení a projet auto ve vyšších otáčkách. Nebo máte další tip čím by mohlo docházet k tomu, že se hladina takto mění? Díky. Citovat
Terenius Vloženo 26. Květen 2016 Vloženo 26. Květen 2016 Stav hladiny je třeba kontrolovat vždy za studena! Je to způsobeno rostoucím tlakem, rozpínáním vzduchu v nádobce a pružností hadic. Tzn, nižší hladinu u zahřátého motoru není třeba řešit pokud je to za studena v normálu. Citovat
Luďa Vloženo 26. Květen 2016 Vloženo 26. Květen 2016 Pokud to tak kolísá taky bych se přikláněl k bublině. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.