Jojo91 Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 Bacha, dalsi svolavacka na KAROQhttps://svolavacky.cz/?listing_type=skoda-karoq-2017/ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 Další? podle toho webu první ... ?!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 TragedvJZD: Myslel jsem to jako dalsi svolavacka celkove na Skodu Nedavno se take objevila i na Octavku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Srovnávací test 1,0 Tsi vs. 1,5 Tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olexaV Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Hroznej článek v podstatě říká že 1.0 tsi je bud nejlepší motor nebo 1.5 tsi nejhorší co kdy měli protože píšou že pro takto velké auto je lepší 3valec. Pro plně naložené auto je lepší 3valec a má menší spotřebu. Já tomu článku nevěřím přijde mi to divný hlavně když jsem s oběma motory jel tak mi to jako pravda nepřijde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 já s tím článkem částečně souhlasím. 1.0TSI není rozhodně špatná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Před hodinou, olexaV napsal: Hroznej článek v podstatě říká že 1.0 tsi je bud nejlepší motor nebo 1.5 tsi nejhorší co kdy měli protože píšou že pro takto velké auto je lepší 3valec. Pro plně naložené auto je lepší 3valec a má menší spotřebu. Já tomu článku nevěřím přijde mi to divný hlavně když jsem s oběma motory jel tak mi to jako pravda nepřijde sice ten článek má svým způsoébem divné vyznění, tak tam nikde nic z toho, co tvrdíš, nevidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olexaV Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Píšou že 1.0 tsi má nižší spotřebu a tomu se mi nechce věřit i při plně založeným autě. třeba je to pravda pouze říkám že tomu nevěřím.stejne jako byla 1.2 htp ta při plně naloženým autě vůbec nejela a žrála jako blazen. A že by nebyl poznat rozdil 110 a 150 koní? na takto velky auto? Já v ty 1.0 jel překvapilo mě to, není to špatný ale jel jsem pouze po městě a ve 3 lidech jen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 v tom článku nikdo netvrdí, že by ten rozdíl nebyl poznat. vzdyt ty grafy s akcelerací tam jsou jednoznačné, a nikdo je tam ani neinterpretuje nějak jako " těch pěti sekund rozdílou si nevšímejte". ad ta nižší spotřeba - ta je divná, zarazila mě... na druhou stranu - tam určitou roli může hrát to, že vnitřní odpor 3 válce bude asi menší, než čtyřválce, je to celý o něco lehčí, a účinnost 3 válce taky teoreticky může být větší, než čtyřválce*.. a to jsou všechno faktory, které tu spotřebu mohou ovlivnit ve prospěch tříhrnku. * - v pilotních testech je záludná otázka - účinnost vrtule s počtem listů stoupá, nebo klesá? naprosto logická odpověď (a bez přípravy tak odpoví 99% lidí) je, že účinnost s počtem listů stoupá, ale ono je to naopak .. s počtem listů účinnost vrtule klesá.. tady jde vlastně o to samé, jenom to nejsou 3 (resp. 4) listty vrtule, ale válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Takhle... Ono pokud 1.5 TSI jede většinu času na 2 válce, také o tomto motoru můžete tvrdit, že je dvouválcový. A 1.0 TSI jede pořád na 3 válce. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Aniž bych chtěl jakkoli vyvolávat hádky, tak ten tvůj příspěvek dokonale vystihuje dnešní realitu. Dřív se lidi posmívali HTP a dneska je to pomalu luxus, mít tříválec. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilda1 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Měl jsem zapůjčeno, najeto cca 400 km s 1,5 automat a dostat motor do dvouválcového režimu bylo docela umění, asi taky záleží jak je nastaven jízdní mód a tvrdit že jede většinu času na dva válce je blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinacle Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 (editace) Já má tu samou zkušenost, na dva válce jede většinou z kopce a to se ještě nesmí moc šlapat na plyn.. Spotřeba se v tu chvíli pohybuje kolem čtyř litrů a když jede na dva válce tak spadne na polovinu.... Editováno: 10. Březen 2018, autor: Pinacle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 10 hours ago, cilda1 said: Měl jsem zapůjčeno, najeto cca 400 km s 1,5 automat a dostat motor do dvouválcového režimu bylo docela umění, asi taky záleží jak je nastaven jízdní mód a tvrdit že jede většinu času na dva válce je blbost. Hlavne zalezi, jak moc slapes na plyn... Taky jsem mel 1,5TSI DSG pujceno na vikend (40% mesto, 40% okresky, 20% dalnice) a krome dalnice me to jelo minimalne 50% casu na 2 valce. Nezapocitavam do casu rezim Sport. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Tak nevím, mám půjčenou na víkend 1,5 Tsi s DSG a zatím bych řekl, že město (Praha v plném provozu) jde na 2 válce ojediněle. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Neukamenujte mě za tenhle dotaz, ale jak poznáte, že Karoq jede na 2 nebo 4 válce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Jestli si dobre pamatuju, tak je na to kontrolka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinacle Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Na displeji ti to napíše.... a spadne okamžitá spotřeba.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Ale to že jede motor na dva válce neznamená, že ty dva další nekladou odpor a netvoří třecí ztráty, jen se nepatrně zvýší účinnost u těch zbývajících dvou - poklesnou pumpovní ztráty z přiškrceného sání. Podle všeho se motor 1.5TSI prostě moc nepovedl, lepší volba je stará 1.4TSI nebo motory konkurence. Např. Honda 1.5 turbo, když nic jiného, tak alespoň líp jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Na to aby bylo možno soudit 1,5 tsi je docela brzo nemyslíš ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilda1 Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 před 1 hodinou, stanmar napsal: Tak nevím, mám půjčenou na víkend 1,5 Tsi s DSG a zatím bych řekl, že město (Praha v plném provozu) jde na 2 válce ojediněle. Přesně tak jak píšeš, neberu že někdo si navolí eco mód a popojíždí po parkovišti a jezdí na spotřebu. před 32 minutami, petous22 napsal: Ale to že jede motor na dva válce neznamená, že ty dva další nekladou odpor a netvoří třecí ztráty, jen se nepatrně zvýší účinnost u těch zbývajících dvou - poklesnou pumpovní ztráty z přiškrceného sání. Podle všeho se motor 1.5TSI prostě moc nepovedl, lepší volba je stará 1.4TSI nebo motory konkurence. Např. Honda 1.5 turbo, když nic jiného, tak alespoň líp jede. V režimu sport to jede slušně ,ale taky má slušnou spotřebu a dál jak píše stanmar...... před 23 minutami, stanmar napsal: Na to aby bylo možno soudit 1,5 tsi je docela brzo nemyslíš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Proč brzo, u Golfu už dávno lze porovnat 1.4 s 1.5 např. na http://www.zeperfs.com/duel6658-5575.htm a kdekoliv jinde vychází spíš 1.5 lenivější než starší motor a úspora spíš jen na papíře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 10. Březen 2018 Sdílet Vloženo 10. Březen 2018 Já to myslel spíše ohledně spolehlivosti. To že se výkonově nové motory pohoršují je mi známo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 uz je to iste ze ma 1.5tsi tu "suchu spojku"? resp ked malo to vw zvolavacky tak to skoda isto opravila uz nie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 (editace) Ano, 1.5 ma suchou, myslim ze DQ200 (do kroutaku 250nm vcetne) Editováno: 14. Březen 2018, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.