Přejít na obsah

Škoda KAROQ


Zdeneek

Doporučené příspěvky

Hroznej článek v podstatě říká že 1.0 tsi je bud nejlepší motor nebo 1.5 tsi nejhorší co kdy měli protože píšou že pro takto velké auto je lepší 3valec. Pro plně naložené auto je lepší 3valec a má menší spotřebu. Já tomu článku nevěřím přijde mi to divný hlavně když jsem s oběma motory jel tak mi to jako pravda nepřijde 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, olexaV napsal:

Hroznej článek v podstatě říká že 1.0 tsi je bud nejlepší motor nebo 1.5 tsi nejhorší co kdy měli protože píšou že pro takto velké auto je lepší 3valec. Pro plně naložené auto je lepší 3valec a má menší spotřebu. Já tomu článku nevěřím přijde mi to divný hlavně když jsem s oběma motory jel tak mi to jako pravda nepřijde 

 

sice ten článek má svým způsoébem divné vyznění, tak tam nikde nic z toho, co tvrdíš, nevidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšou že 1.0 tsi má nižší spotřebu a tomu se mi nechce věřit i při plně založeným autě.  třeba je to pravda pouze říkám že tomu nevěřím.stejne jako byla 1.2 htp ta při plně naloženým autě vůbec nejela a žrála jako blazen. A že by nebyl poznat rozdil 110 a 150 koní? na takto velky auto? Já v ty 1.0 jel překvapilo mě to, není to špatný ale jel jsem pouze po městě a ve 3 lidech jen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom článku nikdo netvrdí, že by ten rozdíl nebyl poznat. vzdyt ty grafy s akcelerací tam jsou jednoznačné, a nikdo je tam ani neinterpretuje nějak jako " těch pěti sekund rozdílou si nevšímejte".

 

ad ta nižší spotřeba - ta je divná, zarazila mě... na druhou stranu - tam určitou roli může hrát to, že vnitřní odpor 3 válce bude asi menší, než čtyřválce, je to celý o něco lehčí, a účinnost 3 válce taky teoreticky může být větší, než čtyřválce*.. a to jsou všechno faktory, které tu spotřebu mohou ovlivnit ve prospěch tříhrnku.

 

* - v pilotních testech je záludná otázka - účinnost vrtule s počtem listů stoupá, nebo klesá? naprosto logická odpověď (a bez přípravy tak odpoví 99% lidí) je, že účinnost  s počtem listů stoupá, ale ono je to naopak .. s počtem listů účinnost vrtule klesá.. tady jde vlastně o to samé, jenom to nejsou 3 (resp. 4) listty vrtule, ale válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 hours ago, cilda1 said:

Měl jsem zapůjčeno, najeto cca 400 km s 1,5 automat a dostat  motor do dvouválcového režimu bylo docela umění, asi taky záleží jak je nastaven jízdní mód a tvrdit že jede většinu času na dva válce je blbost.;)

 

Hlavne zalezi, jak moc slapes na plyn... Taky jsem mel 1,5TSI DSG pujceno na vikend (40% mesto, 40% okresky, 20% dalnice) a krome dalnice me to jelo minimalne 50% casu na 2 valce. Nezapocitavam do casu rezim Sport.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to že jede motor na dva válce neznamená, že ty dva další nekladou odpor a netvoří třecí ztráty, jen se nepatrně zvýší účinnost u těch zbývajících dvou - poklesnou pumpovní ztráty z přiškrceného sání.  Podle všeho se motor 1.5TSI prostě moc nepovedl, lepší volba je stará 1.4TSI nebo motory konkurence. Např. Honda 1.5 turbo, když nic jiného, tak alespoň líp jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, stanmar napsal:

Tak nevím, mám půjčenou na víkend 1,5 Tsi s DSG a zatím bych řekl, že město (Praha v plném provozu) jde na 2 válce ojediněle.

Přesně tak jak píšeš, neberu že někdo si navolí eco mód a popojíždí po parkovišti a jezdí na spotřebu.:kol-47:

 

před 32 minutami, petous22 napsal:

Ale to že jede motor na dva válce neznamená, že ty dva další nekladou odpor a netvoří třecí ztráty, jen se nepatrně zvýší účinnost u těch zbývajících dvou - poklesnou pumpovní ztráty z přiškrceného sání.  Podle všeho se motor 1.5TSI prostě moc nepovedl, lepší volba je stará 1.4TSI nebo motory konkurence. Např. Honda 1.5 turbo, když nic jiného, tak alespoň líp jede.

V režimu sport to jede slušně ,ale taky má slušnou spotřebu a dál jak píše stanmar......

 

před 23 minutami, stanmar napsal:

Na to aby bylo možno soudit 1,5 tsi je docela brzo nemyslíš ?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...