MilanHos Vloženo 4. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Nad pneumatikama jsem už taky dumal a asi bych neměl problém ani s těma barumkama. Jinak ale Bridgestone Potenza nebo Dnlop Sport Maxx. Třeba teď na F2 když jsem auto koupil od majitele po leasingu tak byla jedna sada ještě minimálně na jednu sezonu ready (nakonec mi vydržela 2 sezony) tak jsem koupil jen 2 pneu nové a tím pádem jsem kupoval stejné Bridgestone jaké byly na autě, jinak všechny 4 bych asi volil ty barumky, ono na 205/45 R16 jsou(spíš byly) celkem mastný ty pneu. Když jsem kupoval ty první 2 Bridgestone tak jsem myslím dával 3100 za pneu. Na letošní sezonu jsem kupoval další 2 za 2500 jedna guma a teď když jsem se díval tak mají Turanzy už od 2000... Jinak opravdu rozdíl 3,9mm? Tak to nemá opravdu cenu řešit. Už jen ten komfort, ale to já už jsem zvyklý teď s 45 profilem a tvrdším podvozkem u F2, možná jen budu brečet jak budou kola vypadat po prvním roce a za 2 roky nám v obci budou dělat kanalizaci tak to bude teprve žůůžo v tom jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Nesmysl, profilové číslo je v procentech šířky. 16" mají 45 (96,75mm), 17" mají 40 (86mm). 16*25,4+(2*96,75)=599,9mm průměr 16" a 17*25,4+(2*86)=603,8mm průměr 17".17" mají tedy průměr větší jen o 4mm... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 4. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Jojo to už někdo psal že jen 4mm. Nj to nechápu jak jsem si mohl myslet, že jsou to mm a ne nějaké procenta. A to jsem si už i uvědomil, že dříve mě to už někdo psal na jiném fóru (poradně). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtěchPraha Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 (editace) V 13. 7. 2016 at 6:42, agexp napsal: Ahoj, nemohli by jste sem prosim dat foto, jak vypada F3 combi s 16" a s 17" kolama? Premyslim nad tema 17" tak bych rad viděl, jak to vypada ... Diky Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk Přidávám ukázku 17" kol, sice opožděně, ale snad nevadí:). Co se týče velikosti, tak mě 17" vůbec nevadí, měl jsem tuhle zimu 15" plecháče a nějaký extra komfort navíc jsem nepociťoval. Je to sice malinko tvrdší, ale nic extra znatelnýho a pokud vám záleží i na vzhledu auta a ne jen na jeho funkci, tak bych vůbec neváhal :). Editováno: 5. Srpen 2016, autor: VojtěchPraha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rody.t Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 Prosím o radu , chci koupit letní alu org Rock 7,0J x 16", ET 46 , pneu 215/45/16. Nebude problém když mám v zadu bubnové brzdy? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 18. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 Pokud máš tyto kola ve velkém TP tak žádný problém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rody.t Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 před 29 minutami, MilanHos napsal: Pokud máš tyto kola ve velkém TP tak žádný problém. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Fazekaš Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 Ahoj přátelé okřídleného šípu. Chtěl bych se zeptat .. Kupoval jsem svou F3C minulý rok v březnu, nechal jsem si ji položit na 17" kola Clubber. V první sezóně jsem nezaznamenal žádný problém.Neměl jsem pocit, že by to bylo moc "tvrdé" nebo že by auto "mlátilo" při přejezdu nerovnosti. Letos, když jsem přehodil po zimě zpět na 17" - ( akorát jsem kola přehodil - ty co byly vzadu jsem dal dopředu - vždy na stejné straně.) K mému dotazu - po přezutí na letní si nemůžu pomoct, ale pořád mám pocit, že abych jel rovně, musím mít volant pootočený mírně doleva. Nemůžu si pomoct ale neskutečně mě to slušně řečeno otravuje. Jakmile volant srovnám, okamžitě se auto stáčí na pravou stranu vozovky. Pokud ale volant za jízdy pustím, auto drží stopu a jede rovně,netáhne do strany. Byl jsem s tím i ve škodovce, kde se semnou technik projel a řekl, že se mu nezdá nic špatně. Pro jistotu srovnali tlaky v pneu na obou nápravách. Po návštěvě servisu jsem dál jezdil ale stále se mi zdá , že to prostě musím držet doleva abych jel rovně. Nevím čím to může být. Vysvětluji si to šířkou pneu, 215 je asi více "náchylné" na sklon a rovinatost cesty. Teď jsem v servise zase řešil vybroušené drážky v zadních kotoučích, načež jsem si postěžoval na řízení - ještě mi poradil ať zkusím volant polohou zasunout až k budíkům a výškově nastavit zhruba doprostřed. Že by na to mohla mít vliv tyč od volantu, která je kvůli čelnímu nárazu nak lomená či co - zkusil jsem a samozřejmě pořad stejné. Nevím .. Mohli by jste mi prosím někdo říct své zkušenosti a dojmy z řízení na 17" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 zkus si treba nechat zmerit geometrii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 Mně volant dělal to samé, když jsem chtěl jet rovně, tak jsem ho musel pootočit. Bylo to po opravě v AS a byla špatně udělaná geometrie. Po reklamaci a nově udělané geometrii vše ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Fazekaš Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 před 6 minutami, Heini napsal: Mně volant dělal to samé, když jsem chtěl jet rovně, tak jsem ho musel pootočit. Bylo to po opravě v AS a byla špatně udělaná geometrie. Po reklamaci a nově udělané geometrii vše ok... Ahoj. Rozmím.. akorát u mojeho auta od koupě nebyla prováděna žádná oprava a tak si to moc nedokážu vysvětlit. Nejsem si ani vědom, že bych vletěl do ňáké díry abych si rozhodil geometrii. Kdyby byla příčinou geometrie , tahalo by auto do strany při puštění volantu ne ? V servise mi řekli, že i toto je možnost ovšem na MOJE náklady, což se mi vůbec nelíbí ! S autem jezdím slušně a nejsem si vědom, ničeho, co by autu "ublížilo" . Tohle se nedá udělat na záruku ? Jakožto reklamaci ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 Ne, netahalo mě to do strany, jen když jsem dal volant rovně, jelo to doprava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert Fazekaš Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 Heini, děkuji . R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 23. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2017 (editace) lehce offtopic, ale tyhle 2 clanky, by vam mohly pomoci pri rozhodovani jestli 16" a 17" test 15" - 19" na golfu ENG verze / CS verze test 17" 18" 19" na golfu nechtel by nekdo zvazit 16" s gumama a pak i 17" abychom vedeli jaky je rozdil? ja tipuju tak 1,5 - 2kg na kolo Editováno: 23. Srpen 2017, autor: moralles Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgill Vloženo 6. Září 2017 Sdílet Vloženo 6. Září 2017 Tak prikladma aj moj nazor. Auto som kupoval ako skladove vozidlo, kde bol uz paket Plus, takze auto malo 16" disky ROCK s pneumatikami DUNLOP Sport Maxx 215/45 R16. Kedze sa mi strasne pacili disky SAVIO 17", aj napriek obav zo znizenia komfortu, rozhodol som sa, ze si ich kupim. Disky som obul (aj na zaklade roznych testov aktualnych pneu) pneumatikami GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 215/40 R17. Vysledok je vynikajuci a moje obavy sa mi zatial vobec nepotvrdili. Komfort je rovnaky a vzhlad a stabilita sa zlepsila. Spotreba zostala rovnaka. Takze za mna, urcite chodte do 17". Disky ROCK aj s obutim, prejdenych 3000 km, su na predaj. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgill Vloženo 11. Září 2017 Sdílet Vloženo 11. Září 2017 V 23. 8. 2017 na 15:03, moralles napsal: lehce offtopic, ale tyhle 2 clanky, by vam mohly pomoci pri rozhodovani jestli 16" a 17" test 15" - 19" na golfu ENG verze / CS verze test 17" 18" 19" na golfu nechtel by nekdo zvazit 16" s gumama a pak i 17" abychom vedeli jaky je rozdil? ja tipuju tak 1,5 - 2kg na kolo Zatial som odvazil moje 16" ROCK s pneu DUNLOP Sport Maxx 215/45 R16. Vaha jedneho kolesa 17,9 kg. Na jesen, ked budem menit na zimne, odvazim este 17". 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 11. Září 2017 Sdílet Vloženo 11. Září 2017 (editace) Dobry vedet. Samotny kolo Rock vazi 9,3 kg takze guma 8,6 kg. Savia samotny vazej 10,7 kg celkem z gumou pocitam tak 20,5 kg dej pak vedet jestli sem se trefil Editováno: 11. Září 2017, autor: moralles Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgill Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 (editace) Doplnam informaciu o vahe zimneho kompletu KFZ 6Jx15 s pneu Continental WinterContact TS 860 185/60 R15 XL 88 T. Vaha jedneho kolesa 15,4 kg. Editováno: 2. leden 2018, autor: virgill Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.