Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Já teda jezdím do autorizáku jenom se služebníma autama, se soukromým ne :) tak je možný, že vědí, že firma to zaplatí tak či tak, nevím :)

 

Po cestě do práce jsem zkoušel ty otáčky a spotřebu s klimou:

zahřáté auto volnoběh bez klimy: cca 900 otáček a 0,4 až 0,6 l/hod

zahřáte auto volnoběh s klimou: otáčky se drží na cca 900, sem tam zakolísají až skoro na 500 a 1,1 až 1,2 l/hod

Ridici jednotka musi zvysit otacky , pokud to neudela , tak bych sel po software ridici jednotky. Spatne nakodovani nebo neco takoveho.

Skrz kódování jsem prošel všechny jednotky v autě, a akorát v konfortce nebyly nakodovany okna, který ale fungovaly i tak, upravil jsem kódování a chytlo se, nicméně ve funkci žádná změna nebyla. 

Co nevím, tak jaký mam mit kódování na motoru, jelikož i ve visu 4.5, můj motor uvedenej není ( typ BUD, 1,4 16V, 59kW

  • 2 týdny později...
  • Autor
V 5. 8. 2016 at 15:37, Hurec napsal:

Ridici jednotka musi zvysit otacky , pokud to neudela , tak bych sel po software ridici jednotky. Spatne nakodovani nebo neco takoveho.

Nevím jestli to může být špatným nakódováním, jelikož to předtím nedělalo a mezitím se auto nikde nepřipojovalo.

  • 2 týdny později...

Tak bych opět přidal svojí troškou do mlýna. Zdechá mi to už i bez klimy. Ale začalo to až tento týden. Nevím zda založit jiné téma nebo ne. Zdechne to nejčastěji při zařazené 2 nebo 3 , při sešlápnutí spojky, a pádu otáček z cca 2000-3000. Kdyz jsou otáčky výš, nechcípne, když níž, taky ne. Rozvody, oleje, svíčky, chladicí směs, vše je nové, dle diagnostiky vše v pořádku, zkoušel jsem podtlak, a ten se drží ještě chvilku po vypnutí motoru, takže bude asi v poho. Jinak jsem si všiml že na plyn začíná v těch 2-3 tisících otáčkách pocukávat. U benzínu je to taky znát ale jen velmi jemně. Začínám mít obavu, že mě fabijka někde nechá.... Ale zase když už by to chciplo definitivně, snad to ukáže diag, co s tím je.

díky za rady zdejší odborníci.... Snažím se vyhledávat info sám, ale jak zjišťuji, je to celkem ojedinělý problém.

Nemas zapraseny egr ventil? Cidlo teploty?

Čidlo teploty je ok (měřeno přes vag- spollujezdec noťas na klíně a od studena až do zahřátého motoru ok.)
 EGR ventil, pokud vím tak tenhle motor nemá, dočetl jsem se to i někde tady na fóru. (můžu pohlledat)

Nyní jsem shodou náhodou zjistil, že mi nefunguje spínač spojky, je to velký problém? (tempomat nemám)

 

Zdravím vás, takže po výměně spínače spojky auto zatím nechcípá, ale mám najeto jen cca 20 km, takže uvidím přes týden až budu denně jezdit.

Nyní se otáčky při deceleraci pozastaví u 1000 otáček, a pomalu klesnou na volnoběh. Toto to předtím nedělalo, ovšem jsem si toho nevšiml.

  • Autor

Díky za tip:) mě to zatím už ani jednou neudělalo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.