Přejít na obsah

Při zapnuté klimatizaci auto chcípá


street-dog

Doporučené příspěvky

Já teda jezdím do autorizáku jenom se služebníma autama, se soukromým ne :) tak je možný, že vědí, že firma to zaplatí tak či tak, nevím :)

 

Po cestě do práce jsem zkoušel ty otáčky a spotřebu s klimou:

zahřáté auto volnoběh bez klimy: cca 900 otáček a 0,4 až 0,6 l/hod

zahřáte auto volnoběh s klimou: otáčky se drží na cca 900, sem tam zakolísají až skoro na 500 a 1,1 až 1,2 l/hod

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skrz kódování jsem prošel všechny jednotky v autě, a akorát v konfortce nebyly nakodovany okna, který ale fungovaly i tak, upravil jsem kódování a chytlo se, nicméně ve funkci žádná změna nebyla. 

Co nevím, tak jaký mam mit kódování na motoru, jelikož i ve visu 4.5, můj motor uvedenej není ( typ BUD, 1,4 16V, 59kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 5. 8. 2016 at 15:37, Hurec napsal:

Ridici jednotka musi zvysit otacky , pokud to neudela , tak bych sel po software ridici jednotky. Spatne nakodovani nebo neco takoveho.

Nevím jestli to může být špatným nakódováním, jelikož to předtím nedělalo a mezitím se auto nikde nepřipojovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak bych opět přidal svojí troškou do mlýna. Zdechá mi to už i bez klimy. Ale začalo to až tento týden. Nevím zda založit jiné téma nebo ne. Zdechne to nejčastěji při zařazené 2 nebo 3 , při sešlápnutí spojky, a pádu otáček z cca 2000-3000. Kdyz jsou otáčky výš, nechcípne, když níž, taky ne. Rozvody, oleje, svíčky, chladicí směs, vše je nové, dle diagnostiky vše v pořádku, zkoušel jsem podtlak, a ten se drží ještě chvilku po vypnutí motoru, takže bude asi v poho. Jinak jsem si všiml že na plyn začíná v těch 2-3 tisících otáčkách pocukávat. U benzínu je to taky znát ale jen velmi jemně. Začínám mít obavu, že mě fabijka někde nechá.... Ale zase když už by to chciplo definitivně, snad to ukáže diag, co s tím je.

díky za rady zdejší odborníci.... Snažím se vyhledávat info sám, ale jak zjišťuji, je to celkem ojedinělý problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidlo teploty je ok (měřeno přes vag- spollujezdec noťas na klíně a od studena až do zahřátého motoru ok.)
 EGR ventil, pokud vím tak tenhle motor nemá, dočetl jsem se to i někde tady na fóru. (můžu pohlledat)

Nyní jsem shodou náhodou zjistil, že mi nefunguje spínač spojky, je to velký problém? (tempomat nemám)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás, takže po výměně spínače spojky auto zatím nechcípá, ale mám najeto jen cca 20 km, takže uvidím přes týden až budu denně jezdit.

Nyní se otáčky při deceleraci pozastaví u 1000 otáček, a pomalu klesnou na volnoběh. Toto to předtím nedělalo, ovšem jsem si toho nevšiml.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...