street-dog Vloženo 5. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Já teda jezdím do autorizáku jenom se služebníma autama, se soukromým ne tak je možný, že vědí, že firma to zaplatí tak či tak, nevím Po cestě do práce jsem zkoušel ty otáčky a spotřebu s klimou: zahřáté auto volnoběh bez klimy: cca 900 otáček a 0,4 až 0,6 l/hod zahřáte auto volnoběh s klimou: otáčky se drží na cca 900, sem tam zakolísají až skoro na 500 a 1,1 až 1,2 l/hod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Ridici jednotka musi zvysit otacky , pokud to neudela , tak bych sel po software ridici jednotky. Spatne nakodovani nebo neco takoveho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Podle dílenské příručky by měla ŘJ rozeznávat dvoje hodnoty pro volnoběžné otáčky, pro zapnutou klimatizaci 900, pro vypnutou 720. viz příloha 1,2-40 VAG diagnostika - klimatizace.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 5. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2016 Skrz kódování jsem prošel všechny jednotky v autě, a akorát v konfortce nebyly nakodovany okna, který ale fungovaly i tak, upravil jsem kódování a chytlo se, nicméně ve funkci žádná změna nebyla. Co nevím, tak jaký mam mit kódování na motoru, jelikož i ve visu 4.5, můj motor uvedenej není ( typ BUD, 1,4 16V, 59kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street-dog Vloženo 15. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2016 V 5. 8. 2016 na 13:37, Hurec napsal: Ridici jednotka musi zvysit otacky , pokud to neudela , tak bych sel po software ridici jednotky. Spatne nakodovani nebo neco takoveho. Rozšířit Nevím jestli to může být špatným nakódováním, jelikož to předtím nedělalo a mezitím se auto nikde nepřipojovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 Tak bych opět přidal svojí troškou do mlýna. Zdechá mi to už i bez klimy. Ale začalo to až tento týden. Nevím zda založit jiné téma nebo ne. Zdechne to nejčastěji při zařazené 2 nebo 3 , při sešlápnutí spojky, a pádu otáček z cca 2000-3000. Kdyz jsou otáčky výš, nechcípne, když níž, taky ne. Rozvody, oleje, svíčky, chladicí směs, vše je nové, dle diagnostiky vše v pořádku, zkoušel jsem podtlak, a ten se drží ještě chvilku po vypnutí motoru, takže bude asi v poho. Jinak jsem si všiml že na plyn začíná v těch 2-3 tisících otáčkách pocukávat. U benzínu je to taky znát ale jen velmi jemně. Začínám mít obavu, že mě fabijka někde nechá.... Ale zase když už by to chciplo definitivně, snad to ukáže diag, co s tím je. díky za rady zdejší odborníci.... Snažím se vyhledávat info sám, ale jak zjišťuji, je to celkem ojedinělý problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 Nemas zapraseny egr ventil? Cidlo teploty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 Čidlo teploty je ok (měřeno přes vag- spollujezdec noťas na klíně a od studena až do zahřátého motoru ok.) EGR ventil, pokud vím tak tenhle motor nemá, dočetl jsem se to i někde tady na fóru. (můžu pohlledat) Nyní jsem shodou náhodou zjistil, že mi nefunguje spínač spojky, je to velký problém? (tempomat nemám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmazalek Vloženo 11. Září 2016 Sdílet Vloženo 11. Září 2016 Zdravím vás, takže po výměně spínače spojky auto zatím nechcípá, ale mám najeto jen cca 20 km, takže uvidím přes týden až budu denně jezdit. Nyní se otáčky při deceleraci pozastaví u 1000 otáček, a pomalu klesnou na volnoběh. Toto to předtím nedělalo, ovšem jsem si toho nevšiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street-dog Vloženo 12. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2016 Díky za tip mě to zatím už ani jednou neudělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.