Publikováno Červenec 26, 20169 r Zdarec , už fakt nevím Škoda Octavia 1.6i SR 74kW,r.v. 2000, m.r. 2001 (face). Auto v kopcích ztrácí, pokud chci zrychlovat, tak nemám jedinou šanci, škube a občas i trhne a ozve se nějaká rána ... Auto strašně žere, pokud jedu hooooodně klidnou nohou, tak 9l/100km... klapka měněna, váha nová, teplotní čidlo v pořádku, vstřiky čištěny na ultrazvuku jsou v pohodě, regulátor tlaku paliva se zdá pořádku, vyměněny benzínové hadičky co jsou u motoru, lambda nová, svíčky nové, kabely nové, zapalovací modul nnový, tlaky v pořádku nevíte někdo co s tím ???? už mě to sere... do auta se jenom hází peníze a furt to nejede ... ještě mě napadlo čerpadlo nebo vysypaný katalizátor .. nebo nejhůře řídící jednotka diag. mlčí ......
Červenec 26, 20169 r Jak to startuje? Co znamená, že diagnostika mlčí, to se nedokáže připojit na ŘJ motoru? Rozvody dobrý, není to skočené o zub či dva?
Červenec 26, 20169 r Autor když delší dobu stojí a pak startuju, tak jakoby buble ... má zvýšený otáčky a jakmile se dotknu plynu... jenom trošičku přidám, tak jakože na ťuknutí,tak otačky upadnou na nějakých těch 900 a v pohodě ... ale to jen když to stojí třeba dva dny ... když ráno nastartuju, tak už to pak za celý den neudělá. Ne diagnostika nevykazuje žádnou chybu právě .. vykazovala lambdu, tak jsme dali novou a stejně žere i trávu kolem silnice rozvody nevím
Srpen 30, 20169 r Nech si zkontrolovat rozvody. Pokud jsou přeskočené, špatně to dávkuje směs paliva = vysoká spotřeba, škubání, ztráta výkonu, špatná směs i na vagu vyhazuje chybu lambdy.
Listopad 1, 20168 r Pokud jde o cukání, na Fabii mi to dělalo taky, do 3000ot. dobrý, na vyšší otáčky cukání a ztráta výkonu, nereagovalo to na pedál, závada se projevovala nepravidelně, takže se to blbě hledalo. Vyměnil jsem čidlo na klice a je klid. Ještě řeším vyšší volnoběh, ale to je jiná kapitola.
Červenec 16Čvc 16 Zdarec borci , mám oktávku po švagrové 1.6 najeto 330k Ale už je tam druhý motor ( měněno daleko predemnou ale na něm ujeto cca 60k ) asi týden nebo dva po rozvodech sem si všimnul že auto přestalo jít přes 5000 otáček Vždycky vím že když sem potřeboval rychle se rozjet do připojovaku tak sem mu podržel dvojku až na 6k a jelo to krásně na to co je a průměrnou spotřebu sem měl na letních pod 7l/100km Ale teď to i začalo střílet do sání když mu dáš míň než 2000 otáček a když jedeš na plný tak to kolem 4cukne a pri 5 přestane táhnout jak když dáš nohu z plynu a na 5200 začne vynechávat jako bys trefil omezovač ( co to auto znám tak mu svítí na diagnostice čidlo teploty nasávaného vzduchu + cidlo vačky ale nejevilo se to jako problém ) máte někdo zkušenost podobnou? Motor samotný je zdravý vím že komprese má fajn , vodu nežere a olej jen tak střídmě (asi litr na 3000km) Neví někdo co s tím? Octavia 1998 1.6 AKL SR 74KW
Červenec 17Čvc 17 Střídmá spotřeba oleje 1L/3000km? Komprese bude OK i u zapečených stíracích kruhů. Když dáš nové svíce tak to chvíli zase pojede.
Červenec 17Čvc 17 Snímač vačky keď je zlý tak môže sa prejavovať tým že nedá viac ako 5tis otáčky aj bez zaradenej rýchlosti na plný plyn
Červenec 18Čvc 18 před 23 hodinami, ben06 napsal: Střídmá spotřeba oleje 1L/3000km? Komprese bude OK i u zapečených stíracích kruhů. Když dáš nové svíce tak to chvíli zase pojede. Hej dobrý nápad taky mě to napadlo , ale divné mi přijde to že svíce by sa podle mě postupně degradovaly .. ono toto je také ze dne na den , prostě to jelo na to co to je normálně a po tom co to týden stalo kvůli rozvodům a startéru už to bylo takto, nestrika to , když tam máš ten falešný omezovač kolem těch 5k tak okamžitá spotřeba spadne na nulu , známý říkal že by to mohlo byt aj v těch klapkách v sání na tu proměnlivou geometrii , už su z toho nasrany , zkusím co poví diagnostika v autorizaku, když by to nebylo drahé to nechám dat dokupy u nich jinak si nechám vyjet Nákupní lístek co všechno stojí zaprd a budu to postupně měnit z vrakace dokud to nepojede... To čidlo vačky a váha vzduchu tam byl problém vždycky to tam ty chyby házelo ale taky že když jezdil normálně to tam bylo to už tam prostě píše furt ..( a jak tam někdo psal že katalyzátor.. jo ten toho moc nedělá když sem měnil středový díl tak olej kapal z poza něho ven😀😀 je to stará Vrána ale. Byl bych rád kdyby to ještě posloužilo jednu technickou po téhle, uvidím dík za rady zatim
Červenec 18Čvc 18 před 11 hodinami, rizzo napsal: Snímač vačky keď je zlý tak môže sa prejavovať tým že nedá viac ako 5tis otáčky aj bez zaradenej rýchlosti na plný plyn Právě že na neutrál jede až po omez
Červenec 18Čvc 18 V 30. 8. 2016 na 22:12, noxik600 napsal: Nech si zkontrolovat rozvody. Pokud jsou přeskočené, špatně to dávkuje směs paliva = vysoká spotřeba, škubání, ztráta výkonu, špatná směs i na vagu vyhazuje chybu lambdy. Jo no dělá to od výměny rozvodu zhruba neříkám že to borci dojebali , s tím docela jim věřím dělají nam to z rodiny na všech autech a problém nebyl ( jestli se nepletu tak měnili aj ten motor) ale může být nějaká hloupost i tam
Červenec 18Čvc 18 pokial maš VCDS tak si vieš porovnak snimač vačky a snimač kluky. podla hodnôt vieš či su rozvody dobre alebo skočene
Červenec 18Čvc 18 Měl jsem takové problémy když to začalo hodně papkat olej. A za chvíli ti odejde i lambda, možná už teď proto vysoká spotřeba. Vyměnilo se kde co, kabely, zapalovací modul, tlaky OK a vždy to chvíli jelo jen po výměně svíček a pak zase tarokování. Mám 25.000km po překroužkování a repasu hlavy, auto jede zase jak zamlada a 2x ME OK, spotřeba oleje 00nic a paliva šla taky pěkně dolů dlouhodobě přidávám VIF. Upraveno Červenec 20Čvc 20 od ben06
Červenec 20Čvc 20 ja ked som mal problemy z emisiami a nasledným zvýšenim spotreby tak som vybral vstrekovače a ultrazvukom som ich vyšistil a emisie aj spoterba boli OK. mal so mvysoke CO2 a tým padom aby motor išiel tak motorovka ho hnala strašne nabohato lebo niektory vstrekovač to nedaval. ak by si ich chcel vyčistit vieme sa dohodnut.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.