Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec , už fakt nevím Škoda Octavia 1.6i SR 74kW,r.v. 2000, m.r. 2001 (face). Auto v kopcích ztrácí, pokud chci zrychlovat, tak nemám jedinou šanci, škube a občas i trhne a ozve se nějaká rána ... Auto strašně žere, pokud jedu hooooodně klidnou nohou, tak 9l/100km... klapka měněna, váha nová, teplotní čidlo v pořádku, vstřiky čištěny na ultrazvuku jsou v pohodě, regulátor tlaku paliva se zdá pořádku, vyměněny benzínové hadičky co jsou u motoru, lambda nová, svíčky nové, kabely nové, zapalovací modul nnový, tlaky v pořádku nevíte někdo co s tím ???? už mě to sere... do auta se jenom hází peníze a furt to nejede ... ještě mě napadlo čerpadlo nebo vysypaný katalizátor .. nebo nejhůře řídící jednotka diag. mlčí ......

Vloženo

když delší dobu stojí a pak startuju, tak jakoby buble ... má zvýšený otáčky a jakmile se dotknu plynu... jenom trošičku přidám, tak jakože na ťuknutí,tak otačky upadnou na nějakých těch 900 a v pohodě ... ale to jen když to stojí třeba dva dny ... když ráno nastartuju, tak už to pak za celý den neudělá. Ne diagnostika nevykazuje žádnou chybu právě .. vykazovala lambdu, tak jsme dali novou a stejně žere i trávu kolem silnice :( rozvody nevím 

 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nech si zkontrolovat rozvody. Pokud jsou přeskočené, špatně to dávkuje směs paliva = vysoká spotřeba, škubání, ztráta výkonu, špatná směs i na vagu vyhazuje chybu lambdy.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Pokud jde o cukání, na Fabii mi to dělalo taky, do 3000ot. dobrý, na vyšší otáčky cukání a ztráta výkonu, nereagovalo to na pedál, závada se projevovala nepravidelně, takže se to blbě hledalo. Vyměnil jsem čidlo na klice a je klid. Ještě řeším vyšší volnoběh, ale to je jiná kapitola.

  • o 8 let později...
Vloženo

Zdarec borci , mám oktávku po švagrové 1.6 najeto 330k 

Ale už je tam druhý motor ( měněno daleko predemnou ale na něm ujeto cca 60k )  asi týden nebo dva po rozvodech sem si všimnul že auto přestalo jít přes 5000 otáček 

Vždycky vím že když sem potřeboval rychle se rozjet do připojovaku tak sem mu podržel dvojku až na  6k a jelo to krásně na to co je a průměrnou spotřebu sem měl na letních pod 7l/100km

Ale teď to i začalo střílet  do sání když mu dáš míň než 2000 otáček a když jedeš na plný tak to kolem 4cukne a pri 5 přestane táhnout jak když dáš nohu z plynu a na 5200 začne vynechávat jako bys trefil omezovač ( co to auto znám tak mu svítí na diagnostice čidlo teploty nasávaného vzduchu + cidlo vačky ale nejevilo se to jako problém ) máte někdo zkušenost podobnou? Motor samotný je zdravý vím že komprese má fajn , vodu nežere a olej jen tak střídmě (asi litr na 3000km) 

Neví někdo co s tím? Octavia 1998 1.6 AKL SR 74KW

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...