Pawouk Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 Do města moc ne, tam to dost žere. I když otázka je, co to je za město a jaké trasy tam budou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 zdravím,chci si koupit octavii 2 a potřebuji nějaké rady a zkušenosti. Velké dálky nejezdím spíš město. Občas vyjedu někam dál cca 1-2 krát týdně 30 km jedna cesta tam a 30 zpátky. Mám si vybrat spíš benzín než naftu? A když benzín,tak jaký obsah? Koukám na spotřebu,ale zas aby to trošku jelo,něco jako když jsem řídil octavii 2 1,9 tdi 74 kw. To by mě stačilo...Díky Ahoj, Něco podobného jsem řešil taky, každý den do práce po městě cca 7km,nákupy město, dvakrát až 3x týdně 30km(tam a to samé zpět). Jednou nebo 2x za měsíci 80-100km (tam a to samé zpět) Nakonec sem volil 1.8tsi rv. 2012 CDAA (snad motor již z výroby vyladěn) v manuálu (S 2 combi ) po půl roce jsem spokojen, průměrná dlouhodoba spotřeba 8.5l (dle pp) motor se zahřívá pěkně, je tichý a když je potřeba, tak to pekne letí. Jsem spokojen... Ale jak říkají všichni je to tvá volba :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 No já mám o něco nižší spotřebu u své 1,8 Tsi než Ty (celkový průměr okolo 7), ale není to zrovna motor úplně vhodný pro město (pokud tedy chce člověk co nejnižší spotřebu). Dost taky záleží na stylu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 23. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2017 (editace) Zdravím chlapi a dámy, Jsem tu nový a Octavii téměř nepolíbený, ale rád bych se zeptal. Získal jsem možnost ucházet se o odkup firemní octavie - rok výroby 2012, motor 2.0 TDI CR 103KW, najeto 330 000, hatchback. Auto má reálné kilometry a bylo pravidelně servisované v autorizovaném servisu Škoda. Vizuelně je velice pěkné, není dobouchané. Pocit z jízdy nemohu hodnotit, prozatím jsem neměl možnost, ovšem stále mi vrtá hlavou několik věcí. Vyplatí se koupě automobilu s nájezdem km 300tis+? Nedělám si iluze, že bazarové auta mají reálné km, ale i přes to.. Jaké může člověk očekávat investice? Obávám se alespoň o turbo a spojku.. prozatím jsem neměl možnost nahlédnout do servisní knihy na provedené opravy. Jaká může být reálná kupní cena? Firma má odkup postaven na nabídce určité částky a nejvyšší získává. Díky :-) Editováno: 23. Červenec 2017, autor: Daniel36 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2017 (editace) Víceméně motorová část bude před velkou generálkou. zjisti následující: 1. Byl měněn už setrvačník ? V jakých KM ? 2. Byly repasovány / měněné vstřiky a čerpadlo ? KM ? 3. Byl Měněný EGR ventil ? V jakých KM ? 4. Je funkční DPF ? Výfuk musí být skoro čistý naprosté minimum sazí. Popř. Byl už filtr čištěn nebo měněn ? Jestli byl čištěn jakým způsobem ? Všechny vyjmenované díly jsou poměrně drahé. EGR se mění obvykle kolem 150 k km, takže jestli byl měněný bude tě nejspíš brzo čekat, ale toho bych se nebál. Setrvačník je o stylu jízdy. čerpadlo/vstřiky mají svojí životnost a jestli nebyly měněny budou v klinické smrti tj. počítej minimálně s repasem vstřiků jestli dělány nebyly. DPF filtry ted slevily takže pokud dá firma dobrou cenu nebál bych se toho jestli nebyl čištěný bude víceméně před výměnou, hlavně bych si pohlídal ten vstřikovací systém, to by mohlo vyjít draho. Editováno: 23. Červenec 2017, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 23. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2017 Moc ti děkuji za rady k dotazům, vyptám se a napíši zpět. Prošel jsem jednotlivé body, které si uvedl a do jisté míry mě překvapila cena. Do této chvíle jsem majitelem staršího 1.9TDI a přemýšlím, zdali vůbec se finančně takový počin vyplatí. Co se týká ceny auta, systém je postaven tak, že napíši částku do obálky (nikdo nezná jiný než vlastní příhoz) a následně ve stanovený den se všechny obálky s částkami otevřou a nejvyšší vyhrává. A zde si nejsem jistý, jaká je odpovídající cena. Pokud by měl kdokoliv nějaké další rady, uvítám je s otevřenou náručí a vřelým díky. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2017 Pokud to neumíš nacenit, tak se na to vyprdni. Jedna věc je nájezd (který nemusí být nijak kritický), druhá výbava. Oktávek je všude plno a celkem se dají sehnat i auta s prověřenou historií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 Zdravím, @Wittmann Výbava je Elegance a po nahlédnutí velice slušná - multifunkční volant, apod. ovšem není to pro mě hlavní ukazatel zdali koupit nebo ne. Co se týká ceny, zajímá mě názor ostatních a zkušenějších. Jak jsem psal výše, s Octavii zkušenosti nemám a nerad bych auto finančně nad/podhodnotil. @15degren Co se týká oprav, poptal jsem se v servise, kde bylo auto servisováno a dle VIN byl mimo standardních drobných věcí měněny zhruba při 200 000s rozvody a při 310 000 klima kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 V tom případě se egru a dvouhmoty v dohlední době nevyhneš a nejspíš ani ten DPF a vstřiky, tlumiče to vše je na konci životnosti, může to vydržet dalších 100 tisíc ale taky to všechny může exnout zítra... Dal bych do obálky 110 tisíc a dalších 90 si nechal na generálku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 @15degren Děkuji za rady. Nyní to vypadá na rozmýšlení jestli buď nebo.. Teoretická investice do oprav není zrovna malá částka. Každopádně ještě jednou díky. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 Ještě bych se rád zeptal z jiného soudku. Měl by někdo podobné rady ohledně Octavie 2.0 TDI 103KW BKD, rok výroby 2008, najeto 255tis. Jedná se o odprodej automobilu téže firmy. Ve 200tis bylo repasováno turbo Jedná se o PD motor nebo je možné že by mohl být CR? Není vedena servisní kniha, auto bylo opravováno v lokálních servisech Děkuji :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 je to PD. Jakmile to má najeto přes 200 tis. tak musíš počítat se vším. Může se stát, že do toho nevrazíš ani korunu, nebo naopak v prvním roce za opravy prošustruješ 100 tisíc. Prostě kupuješ staré ojeté auto za zlomek původní ceny, nečekej od toho zázrak... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 24. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2017 @Wittmann Díky za info, nechám si pár dní na rozmyšlenou a potom se uvidí. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 (editace) BKD 16V může být problém z určité serie kde praskali dost hlavy. Nemá myslím DPF filtry. Krom té hlavy je to ale jinak poměrně dobrý motor... na druhou stranu jestli měla hlava prasknout tak by už pravděpodobně byla do 200 tisíc řešena. 8V verze byly lepší ale já je viděl jen ve 4x4 se zesílenou nápravou a bohužel s DPF filtry... Nicméně filtry byly už přímo za motorem, sice nefungovali tak bezproblémově jako u CRka ale problémy zásadní tam taky nejsou, hlavně bez aditiv. Ale 8V zase zlobila olejová čerpadla, takže kupující riskuje že kupuje přidřený motor... si prostě nevybereš, musíš doufat a počítat v každém případě s investicí do větší opravy. Co s tím vůbec chceš jezdit ? Jestli nejezdíš dlouhé trasy tak se na naftu vyprdni. Editováno: 25. Červenec 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 S olejovými čerpadly je problém na motorech s vyvažovacími hřídelemi (passat, superb...), Octavie se to netýká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 BKD 16V je bez DPF filtru, podle mě velké plus.. :-) Co se týká nájezdu, reálně za rok to je 30-35tis km. Připadá v úvahu O2 CR 103KW rv 2012, ale uvidíme. Dnes jsem hovořil podruhé s pánem z autorizovaného servisu a dle VIN byl na autě pravidelný servis každých 30 000km, automobil jezdil z velké částky dálnice a dlouhé trasy do okolních států, což by mohla být také výhoda. Chlapi, velký dík za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 (editace) CR Auto jelo na dlouhé intervaly tj 30K km na jeden olej, k tomu se ti nevyjádřím, nemám zkušenosti, jestli to ty motory nějak poznamená, to tu musí napsat jiný já preferuji stále do 15K. Vstřiky rychlým nájezdem neoblafneš na jejich repas bych si pošetřil, motor pak jede mnohem kultivovaněji a méně se zanáší filtr. Rychlý nájezd určitě prospěl DPFfku ale i tak bude na hranici. Je to mladé auto gumové a plastové části nebudou zkřehlé a zpuchřelé, když je k tomu taková dokumentace nebál bych se jít na 150 tisíc, ale pořád bych počítal se 17K na nový DPF a 20k na repas vstřikovačů. PD jak jsi napsal má mnoho výhod, není postiženou dieselgate kauzu a má najeto dost na to aby jsi věděl že je tam revize hlavy která už ti nejspíš problém dělat nebude, ale auto je věkově výrazně starší, to dělá hodně na druhou stranu 200K km na ten motor nic není... Doufám že jsem ti pozitivně pomohl :-) Editováno: 25. Červenec 2017, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 o2 2006 najeto 300 000 a problemy ktere nastaly odchazi spojka ,klimakompresor klimy odesel, zadni loziska ko huci to jak pizda zadni parkovaci senzor spatny pipá furt . tohle ted potkalo bratrance stakovím najezdem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 25. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2017 Ahoj chlapi, Díky za rady a postřehy, vážím si toho a více než dost mi to pomůže s rozhodováním! :-) @Hunterkyjov Ve firmě na služební cesty vyjíždím s O3 a zde jsem se setkal se stavem park. senzorů které taky jen hvízdaly a to při nájezdu 70tis. Ono možná čím víc basic výbava, tím míň se toho může pokazit = šťastnější život. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 26. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2017 na moje o2 2004 najezd 160tkm do 100tkm jezdila v de za tech 60 co jsem najezdil jsem menil jen spojku a ted odesel egr sviti kontrolka airbagu a vrze neco od 80km kdyz jedu v motorove casti . skodovacke dily jsou levne a opravy kdyz to nedas do autorizovaneho servisu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel36 Vloženo 28. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 Všem Vám moc děkuji za rady, vážím si Vaší ochoty! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nio96 Vloženo 4. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2019 Dobrý večer pánové, vím, že bych to mohl vše pročíst a udělat si z toho obrázek nicméně pro mě je toto nadlidský úkon, na který bohužel nemám čas... plánuji nákup ojeté Octavie II cenově od 100 - 150 tisíc.. a v nabídce jsou 1.8 TSi (118kw), 1.4 Tsi (90kw) a 1.9 TDi (77kw). Nájezd mám okolo 15.000,-Km/rok... co by pro mě mělo smysl? chtěl bych rodinné kombi a jezdím spíš kratší trasy a mimořádně něco delšího. Na co si u uvedených motoru dát pozor, případně s co od nich čekat? Díky moc za odpověď :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 4. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2019 O 1,8 TSI v O2 a jeho cetnych technickych problemech uz toho bylo publikovano dost. Vzhledem k tvemu cenovemu limitu bude mit tento motor uz pro nej kriticky najezd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2019 za ty prachy když připočítám tvoje finanční možnosti bych se díval primárna po 1.6 MPI s velmi opatrnou rukou po 1.9 TDI, nic jiného neuživíš a i tak když chytneš horší kus tak nebudeš mít na opravy .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nio96 Vloženo 12. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2019 Jak můžeš do budoucna vědět moje finanční možnosti? Do budoucna jsou výborné, ale aktuálně nedám víc jak 150 dohromady. Ja potřebuji auto hned a nemám čas rok šetřit abych kupoval pristi rok treba za 250-300...kupoval jsem byt, který opravuji a nemůžu se vydat ze všech peněz. Nic víc v tom neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.