Vlnka Vloženo 7. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2016 Zdravím, mám octavii tdi 81 kw. Za studena nic není slyšet, ale po zahřátí slyším šustivý zvuk od napínáku řemene (tlumič vibrací). Jakmile se jen lehce dotknu prstem pístku vibrace přestanou. Na jiných fórech jsem se dočetl že to může být i volnoběžka alternátoru. Sázel bych spíše na napínák řemene (tlumič vibrací), ale byl dávaný nový i s rozvody před 45 000 km, což mi připadá že je ještě docela brzo. Setkal se někdo s tímto problémem a poradil by mi zda se jedná o napínák nebo volnoběžku? Děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyCZE Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 Ahoj, poslední dobou se mi to ozývá taky, ještě jsem příliš nezkoumal odkud přesně to vychází, vím jen že to jde z pravé strany motoru Nejprve to šustilo cca ve vteřinových intervalech, teď už to šustí pořád. Na rozvodech mám 70000km, příští měsíc je budu měnit, tak snad to pomůže. Moc jsem ti nepomohl, ale dám vědět po výměně, zda se to zklidnilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 6. Září 2016 Sdílet Vloženo 6. Září 2016 (editace) Řekl bych, že pokud drží, a zvuk zmizí po lehkém dotyku, bude to ten tlumič; co jsem viděl videa kousnutých volnoběžek, napínák pak lítá jak nadmutá koza. Nemusíš měnit celý napínák, měl by jít vyměnit jen ten tlumič vibrací, když se dá samostatně koupit, zde za 469,- Kč. TLUMIČ VIBRACÍ OCTAVIA I 1997-2010 Mně vytekl a docela to rachotilo a skákalo, tak jsem ve 180.000 vyměnil rovnou řemen, napínák i volnoběžku. Až teď si říkám, že jsem měl tehdy vyměnit i regulátor alternátoru, protože mu ve 203.000 odešly uhlíky a altík musel ven. Editováno: 6. Září 2016, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyCZE Vloženo 1. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2016 Ahoj, oživím to tu. Auto po rozvodech, nakonec se toho měnilo víc, jelikož jsem na lesní cestě prorazil vanu, čili nová vana, olej, filtry, rozvody s pumpou, hydroštely, simering na vačce, přední tlumiče a pružiny Ale zpět k tématu. Problém s klepáním a škubáním přetrvává, na volnoběh nebo při dojezdu na neutrál, připadně při popojíždění v koloně na 1 bez plynu, nejvíc asi při poskakování - zabere spojka, pustím, zabere, pustím - to se ten motor neuvěřitelně klepe a má nepravidelný chod. Při otevřené kapotě jsem koukal na drážkový řemen a napínák lítá jak blázen. Vždycky když ten motor škytne, tak se napínák zaklepe, čili objednávám napínák s volnoběžkou a nový řemen a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.