Přejít na obsah

octavia a tah motoru


Markiio

Doporučené příspěvky

Tak to som veľmi zvedavý ako dopadneš, ja mám ten istý motor a robí mi to tiež, výmena vzduchového filtru, nové sviečky, vyčistená váha vzduchu a klapka a nič nepomohlo. Mne VAG hlási chybu Hallova snímača, ale podľa technika to na to nemá vplyv. Tak som zvedavý či sa ti to podarí vyriešiť a ako.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj všem - mám 1,8 bez turba a podobné problémy jako vy - auto netáhne jen ve vyšších otáčkách. Vyměnil jsem sondu, snímač teploty, klapku a furt nic..Samozřejmě ve značkovém servisu auto bylo několikrát na počítači. Zbyvá váha vzduchu pak prý už nevědí... Tak se uvidí. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Nazdar, asi pred casom mi zacal cukat motor na stupni 2.3.4.5, 1 ide v pohode ale ostatne mi cukaju pri jazde, jak keby ich dusilo a nemalo tah, ale na 5000 otacok uz ide v pohode, neviete co to može byt? diki moc

je to 1,6i, 100 konikova, 94 000 km

Mrkni na svicky - dej tam NGK - pokud nebudes dale vedet, odpoj vahu vzduchu a pod. Hlavne mej pri sobe kabel na vymaz. chyb B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj tak dneska mi to taky začalo cukat.Jel jsem do kopce a při 5se to tak rozcukalo že jsem musel ubrat na 4 potom na rovince jsem znovu přidal a v pohodě,tak možná jenom mírněji přidat a víc do otáček pak to snad ten motor zvládne.1,6 55kw svičky jsem dal Brisk Extra LX15LTC-1 se 3elektrodami ty tam byly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsen to projel a děla to při 70km/h ato i po sundání nohy z plynu po vyšší rychlosti.Máte někdo zkušenosti s těma svíčkama od BRISK?

Mám je taky, ale příště dám původní NGK. Zdá se mi, že od té doby co mám Brisk mírně kolísají otáčky na volnoběh. Na svíčkách se nevyplatí šetřit. NGK mají i delší životnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau, měl jsem něco podobnýho, při plynulé jízdě bez problému, když jsem tomu naložil ( OCT benzin 2.0), cukání v tahu, hlavně z nižších otáček. nejvíc tak mezi 1500-2500, při vyšších nikdy. Váha vzduchu, lambda vše v poho. Pomohla výměna jednoho kabelu ke svíčce, od té doby v poho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...