Přejít na obsah

Mickey

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mickey

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já teď kupoval termostat na 2.0 benzin v ELITU, cena byla do 200,-
  2. Já platím za 2.0 octu 6.084,- ročně + 500,- čelní sklo (Generalli, bunus za 3 roky)
  3. Okno sjede dolů vždycky až z horní polohy, tzn. když se zcela dovře, plynule zas pokračuje dolů. Dřív to bylo taky jen občas, teď už pokaždý....
  4. Zdravím, když zavírám okno u řiidiče (OKTA 2.0elegance, rv01), samo po dojezdu do horní poohy začně sjíždět dolů a zastaví se někde v polovině, případně ani do horní polohy nedojede, zastaví a zas sjede o kus níž. Vždycky je to jen jednou, na další pokus už okno normálně zavřu. .. nevíte někdo co s tím, na co se kouknout? Dík.
  5. Já u Generali, bonus myslím 24měsíců, venkov do 30tis. obyv., kolem 6.100,- povinný, havarijní (oct 2.0.kombi , elegance, rv. 2001) za 8.300. takže dohromady asi 14.5,- za rok. Předchozí auto jsem měl u ČP,původně jsem chtěl zůstat ale když jsem si to u nich nechal spočítat , řekli mě i s bonusama 21tis. Občas se vyplatí pár pojišťoven obejít a poptat se :-)
  6. Mickey

    cukání

    Já měl na 2.0 něco podobnýho, cukání při výraznějším přidání plynu, vyřešila to výměna jednoho kabelu ke svíčce (u mě to byl ten nejkratší, prý odchází nejdřív), od té doby v pohodě.
  7. Mě tohle dělal 2.0, škubání při rychlejším sešplápnutí plynu, obvykle spíš při nižších otážkách (do 3tis), vyměnili jeden kabel ke svíčce (ten nejkratší) a od té doby je to v poho. Musím to zaklepat. Někde doma mám i výpis z vagu, v paměti byly 2 sporadicky se objevující se závady, nepamatuju si jaký, musel bych se mrknout (jedna z nich byl tuším nízký signál od lambdy, druhý teď fakt nevím ...)
  8. Po výměně ssymphony MC za CD mi nekomunikuje s Maxidotem, ten je pořád černý. Předchozí radio s MC bylo v poho. Nevíte někdo co s tím? dá se to poladit novým nakódováním? Dík, OCT 2001. BRNO
  9. mám rok 2001, spotřeba dle PP dlouhodobě 8.1l (40procent město, 30dálnice, 30okresky), mimo město při doržování rychlost pravidel není problém kolem 7litrů, veměstě do 9-10, dálnice D2 konstatně 150-160km/h spotřeba do 8l, motor bez jakýchkoliv výraznějších problémů (jedinný problém, vloni začal cukat při zátahu - oprava výměna kabelu ke svíčce, od té dopby v poho), spotřeba oleje žádná - longlife interval výměny 30tis km - bez doplňování), co mám vyzkoušeno max cca 210km/h (do 180 zrychluje myslím docela slušně, pak už klesá křivka výkonu i točivého momentu). Největší přednost motoru vidím v zátahu od spodu, od nějakých 1000otáček, v poho a plynule se dá jezdit s přeřazováním kolem 2000ot. Pokud ho srovnám s 1.8T, ten má znatelně výraznější projev ve vyšších otáčkách, "jde víc za plynem", na druhé straně i když papírově má 1.8T už odspodu větší krouťák, 2.0 mi subjektivně odspodu, myslím tak do těch 2500otáček přijde, výkonější, plynulostí zatahu, bez prodlevy jako s 1.8T
  10. Zdravím, vyměnil jsem Symphony s kazet. přehrávačem za Symphony s CD, po výměně se mi nezobrazují údaje z radia na Maxidot (předtím zcela v poho), ta jeho vrchní třetina zůstává trvale černá. Míte někdo zkušenosti? Dík OCT 2.0 MR 02
  11. čau, měl jsem něco podobnýho, při plynulé jízdě bez problému, když jsem tomu naložil ( OCT benzin 2.0), cukání v tahu, hlavně z nižších otáček. nejvíc tak mezi 1500-2500, při vyšších nikdy. Váha vzduchu, lambda vše v poho. Pomohla výměna jednoho kabelu ke svíčce, od té doby v poho.
×
×
  • Vytvořit nový...