Markiio Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Nazdar, asi pred casom mi zacal cukat motor na stupni 2.3.4.5, 1 ide v pohode ale ostatne mi cukaju pri jazde, jak keby ich dusilo a nemalo tah, ale na 5000 otacok uz ide v pohode, neviete co to može byt? diki moc je to 1,6i, 100 konikova, 94 000 km Citovat
20Bad Vloženo 29. Září 2006 Vloženo 29. Září 2006 mel jsi to na wagu?hlasi se nejaka zavada?co vaha vzduchu?lambda? Citovat
krysarr Vloženo 29. Září 2006 Vloženo 29. Září 2006 Presne, zacit VAGem, kdyz nic neukaze, pak to muze byt par veci... Citovat
Markiio Vloženo 30. Září 2006 Autor Vloženo 30. Září 2006 bol som na wagu, nic mi neukazalo, vymenil som vzduchovy filter, idem menit palivovy a sviecky....a uvidim Citovat
patvec Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 Tak to som veľmi zvedavý ako dopadneš, ja mám ten istý motor a robí mi to tiež, výmena vzduchového filtru, nové sviečky, vyčistená váha vzduchu a klapka a nič nepomohlo. Mne VAG hlási chybu Hallova snímača, ale podľa technika to na to nemá vplyv. Tak som zvedavý či sa ti to podarí vyriešiť a ako. Citovat
maca13 Vloženo 4. Říjen 2006 Vloženo 4. Říjen 2006 na služební feldě mi to dělali kabeli od svíček Citovat
vojta70 Vloženo 7. Říjen 2006 Vloženo 7. Říjen 2006 ahoj všem - mám 1,8 bez turba a podobné problémy jako vy - auto netáhne jen ve vyšších otáčkách. Vyměnil jsem sondu, snímač teploty, klapku a furt nic..Samozřejmě ve značkovém servisu auto bylo několikrát na počítači. Zbyvá váha vzduchu pak prý už nevědí... Tak se uvidí. Citovat
vojta70 Vloženo 7. Říjen 2006 Vloženo 7. Říjen 2006 jo a zapoměl jsem ještě svíčky, palivový fitr, vzduchový filtr a hadičku na přepad benzínu.. hotová kasička to auto :-) Citovat
Návštěvník Vloženo 7. Říjen 2006 Vloženo 7. Říjen 2006 Nazdar, asi pred casom mi zacal cukat motor na stupni 2.3.4.5, 1 ide v pohode ale ostatne mi cukaju pri jazde, jak keby ich dusilo a nemalo tah, ale na 5000 otacok uz ide v pohode, neviete co to može byt? diki mocje to 1,6i, 100 konikova, 94 000 km Mrkni na svicky - dej tam NGK - pokud nebudes dale vedet, odpoj vahu vzduchu a pod. Hlavne mej pri sobe kabel na vymaz. chyb Citovat
Host Potvora Vloženo 19. Říjen 2006 Vloženo 19. Říjen 2006 Mne se takhle dusilo auto (stejny motor) pote, co se mi rozpadly hadice predsani... Citovat
johnxx Vloženo 19. Říjen 2006 Vloženo 19. Říjen 2006 Taky mě to cuká, zkusim svíčky, vzduch. filtr a kabeli ke svíčkám a uvidíme Citovat
paulino69 Vloženo 27. Říjen 2006 Vloženo 27. Říjen 2006 Ahoj tak dneska mi to taky začalo cukat.Jel jsem do kopce a při 5se to tak rozcukalo že jsem musel ubrat na 4 potom na rovince jsem znovu přidal a v pohodě,tak možná jenom mírněji přidat a víc do otáček pak to snad ten motor zvládne.1,6 55kw svičky jsem dal Brisk Extra LX15LTC-1 se 3elektrodami ty tam byly. Citovat
paulino69 Vloženo 27. Říjen 2006 Vloženo 27. Říjen 2006 tak jsen to projel a děla to při 70km/h ato i po sundání nohy z plynu po vyšší rychlosti.Máte někdo zkušenosti s těma svíčkama od BRISK? Citovat
lulda Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 tak jsen to projel a děla to při 70km/h ato i po sundání nohy z plynu po vyšší rychlosti.Máte někdo zkušenosti s těma svíčkama od BRISK? Mám je taky, ale příště dám původní NGK. Zdá se mi, že od té doby co mám Brisk mírně kolísají otáčky na volnoběh. Na svíčkách se nevyplatí šetřit. NGK mají i delší životnost. Citovat
Mickey Vloženo 5. Listopad 2006 Vloženo 5. Listopad 2006 čau, měl jsem něco podobnýho, při plynulé jízdě bez problému, když jsem tomu naložil ( OCT benzin 2.0), cukání v tahu, hlavně z nižších otáček. nejvíc tak mezi 1500-2500, při vyšších nikdy. Váha vzduchu, lambda vše v poho. Pomohla výměna jednoho kabelu ke svíčce, od té doby v poho. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.