Radpav Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 (editace) Zdravím Mám takový problém, že se mi od 50km/h začne třepat auto. Je to ale takové třepání, jak kdyby nahoru a dolu, jako by auto poskakovalo. Kola i gumy jsem zkoušel vyměnit a nic. Do volantu to nevibruje. Nevíte někdo na co bych se měl zaměřit ? dík za každou odpověď. Editováno: 17. Srpen 2016, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Koly bych začal stejně jako ty, protože nakopnutý či nevyvážený disk udělá své, sjetá či poškozená pneu to samé. Nepatrně se mi auto taky chvěje, kolem 60-70 a pak kolem 140... přisuzuji to v mém případě kolům R18 (již dvě sezóny jsou bez vyvážení) Zkus ještě vyloučit jestli to nedělá motor nebo převodovka. Dělá to při akceleraci i při brzdění? Dělá to i při jízdě když vyhodíš kvalt (neutreal). Mění se to s rychlostí nebo otáčkami motoru? Klidně to může být i něco od nápravy nebo kloub poloosy nebo poloosa samotná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 17. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Dělá to při akceleraci i při brždění motorem i když vyhodím kvalt při každé rychlosti. Napadá mě taky poloosa, tu jsem zkoušel a pravá je bez vůle ale levá měla vůli od kloubu ke kloubu. To nevím jestli může být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidS Vloženo 17. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 Ahoj, mam Skoda Superb II , rok vyroby 20111 a vzhledem k tomu jak skodovka postupovala aby byla levnejsi nez passat tak udelala hlinikovy blok motoru a radici skrine ale naprava je ocelova a to zpusobuje pri akceleraci kolem 120-140 km, ze se ti auto klepe , volant atd , vse jsem zkousel, vyvazeni gum, jine disky atd, i v servisu v zahranici , ale vsude vedeli ...... az v ceskem servisu me toto rekli , je to na vymenu napravy , ale tu musis hardait ze sveho :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 17. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. Srpen 2016 No já mám rok 2010 a jestli máš namysli nápravnici místo nápravy, tak tu já mám ještě hliníkovou. A mě se auto třepe ale volant ne už od 50km jak jsem psal výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imo17 Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Tiež sa pripojím z vybráciami auta. Vo volante to nie je cítiť, ale cca 50-55km/h a málo natočený volant dolava tak cítiť vybrácie do karoserie. Pri miernom pridaní plynu sa vybrácie zosilnia. Pri pustení plynu niekedy vybruje inokedy zas nie. Pri vybraciach pod plynom s mierne natočeným volantom do lava a prechod do prava vybracie úplne ustupia a keď dám do lava tak sa zas karoseria rozvybruje. Napadá niekoho niečo čo poriadne skontrolovať? Auto bolo v servise a tam, že všetko v poriadku. Že mám jazdiť dokým sa to neprejaví ináč. Najazdil som zatial cez 3000km do lava vybrujucim autom a spoliehať sa nato, že sa niekedy v noci niečo prejaví najmä v noci na dialnici sa mi ozaj nechce. Auto - Superb Combi 103kw 2012 manual Ďakujem za každú radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tulipan Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Ahoj, připojím se se zajímavým dotazem: Mám Superb Combi (MR2013), 2.0 TDi CFFB 103kW, předokolka, 6q manuál - jedu po rovině, z kopce i do kopce, rovně, mírná pravotočivá i levotočivá na tempomat třeba 120km/h, a 5sekund se volant třepe (chodí tak 2mm po věnci), pak 5sekund nic - takto pořád dokola Nevím jestli to může mít souvislost, ale když bylo auto na zvedáku a otáčelo se jedním kolem třeba po směru jízdy dopředu (na neutrál), druhé kolo se otáčelo taky po směru jízdy dopředu (nemělo by to být kontra? jakože jedno dopředu a druhé dozadu...?). Když se otáčelo velmi pomalu spolujezdcovým kolem, řidičovo se v jenom bodě zastavilo (najednou začalo klást odpor) a pak už jenom stálo. Začalo se otáčet (ale opět stejným směrem jako mnou hnané kolo) až když jsem zrychlil otáčení třeba na ekvivalent 5km/h gumy mám vyvážené, v čepech není vůle, silentbloky OK. Moc děkuji za jakoukoliv věcnou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 Pokud kola nic nepohání, tak by po otočení jednoho mělo to druhé rozhodně provádět opačný pohyb - POKUD je zařazená rychlost a sepnutá spojka... I při vyřazené rychlosti by mělo vnitřní ozubení diferenciálu klást menší odpor, než hřídel k převodovce, takže by mělo docházet k opačnému pohybu kol při otáčení jednoho z nich, ale to nemusí být pravda. To, že se pravé kolo v určitém bodě zastavilo, může způsobovat odpor v brzdovém obložení, na kloubech poloosy, ložisko, vnitřní část diferenciálu, kdo ví... Kolik máš najeto? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tulipan Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 najeto mám 230t. Dneska jsem ještě vyměnil přední gumy, zítra uvidím jestli ty vibrace vymizí. V každém případě jsem zjistil, že volant vibruje až od rychlosti 110km/h a čím jedu rychleji, tím víc (ještě teda na starých gumách). O vikendu se chystám vyměnit čepy, stabilizátory a kotouče, v pondělí zajedu na geometrii, tak jsem zvědav jestli to nebudou vyhozené prachy... jinak poloosy byly taky bez vůlí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 15. Březen 2017 Sdílet Vloženo 15. Březen 2017 zajímavá záhada... zkus ještě přehodit jen kola zepředu dozadu a naopak, jestli se to nějak projeví 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tulipan Vloženo 16. Březen 2017 Sdílet Vloženo 16. Březen 2017 po vyměnění pneu se mi zdá, že vibruje skoro pořád, takže o víkendu jdu na čepy a stabilizátory. Na brzdy nemám stahovák, tak je udělám až u bráchy ke konci měsíce :-( ale v pondělí zajedu na geometrii, třeba tam něco zjistí, nechám si raději ještě jednou udělat test nápravy. Dám pak vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 16. Březen 2017 Sdílet Vloženo 16. Březen 2017 říkáš od 110 ? Na octavii mi vybrování hlavně v zátahu nad 100 km/h způsobovali totál K.O tlumiče. Dokud jsem je neměl v ruce sundané tak jsem nevěřil, byly úplně čistý ale nekladli žádný odpor při pohybu ve 190K km, po výměně vše v pohodě, auto přestalo poskakovat jak koza, přichází to nepozorovaně ale když jsem dal nové tak jsem si uvědomil jak to auto skákalo po silnici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tulipan Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 a vibroval ti i volant, nebo jen auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 17. Březen 2017 Sdílet Vloženo 17. Březen 2017 Volant klepal, jak popisuješ... auto jako takové mělo tendenci víc poskakovat, ale toho jsem si všiml až když jsem dal tlumiče nové (že předtím bylo jak koza) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Nečas Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Ahoj, mam menší dotaz. Můj Sup 3.6 trpí nevysvětlitelnými vibracemi ( alespoň pro mne). Projevujou se přesně od 100km/h tak do 130 velice znatelně. Pak poleví ale jsou pořád. Sundám nohu z plynu rafika padne pod 100 a jako by tam byl nějakej , kterej tu vibraci vypne. Kola kontrolovaná a srovnaná. Vyměněna hardy spojka. Jediné co bych asi postřehl, že mi to jde spíše od předku. Díky za rady a postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Poloosy máš v pořádku ? Vymačkané klouby na poloosách vibrují hlavně při záběru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Nečas Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 To jsem nezkoušel. Uplně nevím jak to ověřit. najeto mám 190tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danoda Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Pokud to auto poskakuje při nízké rychlosti, můžou být nakopnutá kola, dá se zjistit pohledem na vyvažovačce..jsou to jakoby šišky, nebo chybějící...vymačkaný vymezovací kroužek na elektronech. Na tohle bych kouknul jako první. Každopádně řeším taky vibrace, ale od 120 nahoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robeen4 Vloženo 9. leden 2022 Sdílet Vloženo 9. leden 2022 V 17. 8. 2016 na 9:57, Radpav napsal: Zdravím Mám takový problém, že se mi od 50km/h začne třepat auto. Je to ale takové třepání, jak kdyby nahoru a dolu, jako by auto poskakovalo. Kola i gumy jsem zkoušel vyměnit a nic. Do volantu to nevibruje. Nevíte někdo na co bych se měl zaměřit ? dík za každou odpověď. Dobrý den, mám stejný problém. Čím to prosím bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 25. Únor 2022 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2022 Bohužel zatím se to nevyřešilo. Budu ale dělat komplet nápravy. Tak uvidím. Ještě mě napadá spojka a silentbloky motoru a převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 27. Únor 2022 Sdílet Vloženo 27. Únor 2022 (editace) V 28. 9. 2017 na 11:51, Pivo napsal: Poloosy máš v pořádku ? Vymačkané klouby na poloosách vibrují hlavně při záběru. Ale ktoré? Vonkajšie? https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/1k0498099h-klb-polosi-vonkajsi-21423.html Alebo vnútorné? https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/5q0498103l-klb-polosi-vnutorny-38697.html Mne pri záberu (okolo 110km/h) klepe s volantom a autom. Na 17" to cítim oveľa menej ako na 18". Editováno: 27. Únor 2022, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasov Vloženo 5. Březen 2022 Sdílet Vloženo 5. Březen 2022 (editace) Napíšu tu svůj problém. Mám SII 2013 DSG 125 Auto se mi například od 30 do 60 km/h v tahu začne trepat vibrovat ale jakoby zleva doprava. Dělá to i ve vyšších rychlostech ale není to tak moc patrné. Něco ve smyslu jako by člověk neměl dotažena přední kola tak to začne lehce házet vlevo-vpravo ve volantu nic moc cítit nejde ale prostě auto lehce poskakuje vibruje do boku ale jenom v tahu. Není to nic takového že by auto lítalo po cestě zleva doprava ale prostě jde to v tom autě cítit že vibruje do boku. Kola Samozřejmě jsou dotahle. Zkoušel jsem přehodit na chvíli kola za letní a je to úplně to stejné. Podotýkám že letní kola jsou úplně nové originál Škoda Sirius které jsem pořídil v zimě na léto. Nějak si s tím nevím rady. Četl jsem tu plno možností nápravnice klouby a tak dále ale tohle všechno zkoušet není zrovna levná záležitost a ještě postupovat pokus-omyl. Jestli má někdo nějakou zkušenost nebo radu budu rád Editováno: 5. Březen 2022, autor: Lucasov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasov Vloženo 19. Březen 2022 Sdílet Vloženo 19. Březen 2022 Dík za radu. Už jsem si to vyřešil 👍👋 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 20. Březen 2022 Sdílet Vloženo 20. Březen 2022 (editace) No a cim to bylo? Editováno: 20. Březen 2022, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poplach Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 Dnes jsem vyřešil problém s vibrací v tahu supika dsg z roku 2011 a byla to pravá poloosa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.