cosmicboy Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 Prosím o radu... :-) F1, 2004, 47 kW, 270 tis. km. Řetěz měněn před 30 tis. km, palivový filtr a svíčky staré pár tisíc km. Auto začalo mít příznaky špinavé šktící klapky - horší starty, kolísavý volnoběh, škubavé rozjezdy... Klapku jsem vymontoval, vyčistil benzínem, namontoval. Po montáži proběhlo i seštělování klapky přes VAG. Bohužel se ale objevil jiný problém - když nyní vyřadím, tak otáčky klesnou na cca. 1200. Pak během pár sekund vystoupají i ke 2000, následně klesnou na něco přes 500. Auto se oklepe, že skoro až chcípne (ale nechcípne) a pak teprve vyskočí na svých cca. 800. Celá tato akce je skutečně otázkou jednotek sekund. Po vyčištění jsem ujel zatím 150 km. Tak nevím - je něco v háji (klapka?) nebo to chce ujet víc km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 celé to má příznaky klapky, ... při jejím nastavování, proběhlo vše v pořádku, nehlásilo to žádnou chybu? Mimocchodem, jak vypadal ten původní řetěz? (jen čistě ze zajímavosti, ještě mám origo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 29. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2016 Řetěz jsem bohužel neviděl, byla to má první (a jediná) oprava v autorizáku a nějak jsem se po něm nepídil. Ale je pravda, že po výměne to bylo min. "pocitově" lepší, trochu jiný zvuk, zejména zmizelo známé zarachtání po startu. A ke klapce - po jejím vyčištění jsem na VAGu jel podle návodů z netu - vymazal jsem všechny chyby, po té nastavil (tuším start u skupiny 60). Chvilku to v motoru cvakalo, napsalo to nějaká procenta a OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 31. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2016 Nechci to zakřiknout, ale možná spraveno... Hodně jsem pátral na netu, kde je spousta "zaručených" rad jak čistit klapku a co dělat před/po. Takže jsem zkusil všechny rady zkombinovat: nejdřívě odpojit baterii demontáž + čištění klapky (to jsem tedy vynechal, když je vyčištěna) šlapnout na na brzdu, aby se vše 100% vybilo počkat 30-60 minut, zapojení baterie, otočení klíčku na první polohu a čekání 30 sekund přes VAG nastavit, vypnout zapalování a čekat zase 30-60 minut nastartovat a nechat auto na neutrál cca. 10-15 minut. Zatím mám najeto cca. 50 km a vypadá to slibně. Jen občas na neutrál otáčky hodně klesnou, ale rychle se dovyrovnají (což je asi u všech Fabií), zvýšené otáčky už nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda 7 Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 ;;Mám dotaz zda někdo nevíte co se mohlo pokazit,když jsem jen čistil klapku a pak ji prostříkl silikon olejem,,po tom autu začali šíleně lítat otáčky na volnoběh a když se rozjedu tak po chvíly mi přestane jed auto,otáčky zustanou na 1500 a nejde už přídávat plyn,prostě nic? ;; cosmicboy::: Čistil jsem klapku a odpojil konektor,,,,,takže myslíš že to bude jen nějaké nastavení klapky,jo a ješte mi začalo po tom vyčištení hlásit chybu17961-Signal snímače nadmořské výšky/tlak v sacím potrubí Nesmyslný poměr! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 Není to úplně přikázané, ale je min. doporučeno po čištění provést základní nastavení klapky. Nastavení je krásně popsánu v Matově příspěvku: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda 7 Vloženo 26. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2016 Tak odešel ten snímač tlaku sání,,vyměněn a auto jede... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.