Mani Vloženo 13. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2016 Dobrý den, jsem nováček v užívání Škoda Octavia, koupil jsem ojetinu r.v. 2013, 2,0 TDI, 110 kW a mám problém s aktivací alarmu. Po zavření dvěří a zamčení auta by se měl alarm automaticky aktivovat tak , jak je psáno v manuálu (tlačítko na sloupku u řidiče svítilo při zamykání auta červeně), ale ani po psaných 45 sekundách alarm nefungoval. Fungoval vlastně jen jednou, když jsem se o něj opřel, aniž bych auto odemknul. Vypnutí jsem provedl ovladačem na dálkové zamykání a to stisknutím tlačítka "zamknout". Má s tím zde někdo zkušenosti a poradil by mi jak alarm opět aktivovat? Děkuji za rady! Pěkný den všem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2016 Jak vis ze alarm nefungoval? Muzes zkusit nasledujici. Stahni okenko u ridice a zamkni auto. Pockej cca minutu nez se zkalibruji cidla. No a pak se naklon dovnitr tim okynkem a chvili tam sermuj rukama. Verim, ze se ti auto ozve :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mani Vloženo 16. Říjen 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Říjen 2016 vím to proto, že se alarm neozval, ani když jsem bral za kliku dveří, nebo když jsem auto rozhoupal ze strany na stranu, ani když jsem se houpal s přední kapotou nebo se zadní částí vozidla. proto se ptám, proč to od vypnutí alarmu již nefunguje. prvně, když se ozval alarm, tak jsem se pouze lehce opřel o přední blatník, ale od té doby už nic. když se mi neozve alarm ani po tom, co bude uvnitř pohyb, tak s tím budu muset zajet do servisu, a to s pokorou. je mi to divné taky i proto, protože vím, že stačí, když je třeba silný vítr s nárazy, nebo když nějakej puberťák odpálí v blízkosti třeba petardu, tak alarmy se rozezvučí v několika autech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...