Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zazil jsem ho v pujcenem Meganu a myslel jsem si, ze si uziju komfortu. Po tydnu jsem ho jiz nepouzil a radsi pouzival jednotlive setreni okna. Jenze to byl Renault, s koncernem VW zkusenost nemam.

No právě.. jenže to dělá každé auto, že stěrače jsou ve výhledu.. To je člověk nesmí vnímat..

jinak, pokud vite o aute, kde ten senzor funguje 100%, sem s tim, meli sme pujcenyho Touarega, taky to obcas blblo, videl jsem ve meste 6ku bawo, tak mu to litalo jak zbesily. tyhle cidla podle me lip udelat nejdou

Zatím, co tu pročítám, tak ten senzor nic moc, nebo se pletu? Zaplatit ho (v Eleganci to je ale asi standard, že) a pak přemýšlet, jak ho vyřadit..to by se měli kluci ve škodovce zamyslet, co s tím..

pletes, neni standard. ja s nim spokojenej jsem, rozhodne lepsi nez bez nej

Upraveno od Luke288

Já jen vycházím z toho, co tu čtu..osobně ho nemám, ale nějak mi nechybí..i když i na fanouši mi spíš vyhovoval plynulý cyklovač na páčce, škoda, že to není i na O II, tady pořád blbnu a přepínám..je to jak v laboratoři, když začíná pršet, pořád musíš zkoušet :blbec:

Upraveno od Jirik.DC

No myslel som samozrejme hornu uvrat .. na 406ke ten pravy stierac koncil trochu vlavo od spetaku (senzora) a na octavii ide o hodny kus dolava do stredu mojho pohladu ...

Myslim si ale ze ten dazdovy senzor (jeho citlivost a spravanie) je otazkou softveru, takze mozno na to bude nejaky update ... dufam :t

Presne tak, dúfam, že časom bude nejaký novší SW a bude kľud.

Ináč tie stierače v hornej úvrati mi neprekážajú. Skôr by som povedal, že mi viacej vadia tie konvenčné stierače, ktoré majú iné autá. Aerolišty sú paráda.

  • 4 roky později...

 Ví někdo, kde přesně se s pomocí vagu dá ten dešťový senzor vypnout? Mam MR06.

Našel jsem v centrální el. > RegenLichtSens>long coding: Bit 5 - Rain sensor inactive, který jsem tedy zaškrtnul. Ale změna žádná.

Je ještě nějaké jiné nastavení jinde? Radši bych klasický cyklovač, senzor je u mě teď v zimě dost nepoužitelný ..

Upraveno od jannnn

 Ví někdo, kde přesně se s pomocí vagu dá ten dešťový senzor vypnout? Mam MR06.

Našel jsem v centrální el. > RegenLichtSens>long coding: Bit 5 - Rain sensor inactive, který jsem tedy zaškrtnul. Ale změna žádná.

Je ještě nějaké jiné nastavení jinde? Radši bych klasický cyklovač, senzor je u mě teď v zimě dost nepoužitelný ..

Písal som to už do iného vlákna (je tam aj foto). Ja som vymenil starý predFL senzor (dizajn senzora sťaby osmičky) za nový (dizajn senzora tvoria 4 kosoštvorce) a teraz to stiera úplne super. Tak odporúčam senzor vymeniť a je po probléme.

Jo, to jsem četl, díky za tip. Ale na to teď vážně nemam čas a myšlenky  :) .. radši bych to teď jednoduše deaktivoval a až někdy bude chvíle, tak to vyměnim..

  • 2 týdny později...

Tak jo, vyměněno na nový typ.

Je třeba udělat nějaký reset nastavení či kalibraci? Taky tam zůstalo pár malinkých "bublinek", vadí to moc?

Hoši, napište někdo, jak ten senzor šlape na nové oktávce FL prosím....akorát jsem ji objednal se senzorem, tak doufám, že jsem neudělal chybu. Slyšel jsem, že ten novej chodí parádně. Díky

Mam ho sice na Yetim ale asi to bude podobny, senzor jsem mel prepnutej na tu nejvyssi polohu a stejne se to chovalo divne. Nekdy stiral na sucho jako blazen a nekdy pres okno nebylo videt a sterace nic. Bud to neumim ovladat nebo nic moc. Vcera jsem ho deaktivoval a ted je to jako normalni cyklovac tak ozkousim co se mi bude zamlouvat vic. Je pravda ze ten senzor je pohodlnejsi ale ta spolehlivost porad nic moc.

To jde normálně deaktivovat a předělat takto lehce na manuální cyklovač? Jde to přes maxidot?

přes maxidot nejde, vyndat pojistku a odkodovat..

Ja ho mel z fabriky deaktivovanej a choval se jako klasickej cyklovac. Pak jsem ho aktivoval pres VAG a jezdil s tim asi mesic a ted jsem ho opet vypnul.

Jinak pres MaxiDot to nejde, jenom VAG. A pojistku jsem nevyndaval

  • 2 týdny později...

No škoda, že to nejde nastavit přes maxíka. Bylo by to hodně komfortní, na zimu by to člověk deaktivoval a v létě zase zapnul. Mrsknul jsem si ten senzor do výbavy, když jsem ted objednával vozidlo. Tak jsem zvědavej, jak mi to bude fungovat. :) Někdo je spokojenej naprosto a někdo zase raději cyklovač.

Někdo je spokojenej naprosto a někdo zase raději cyklovač.

Už jsem to tu někde psal, taky mám takový rozporuplný pocit. Já to vzal kvůli autozatmavování zrcátek, to můžu jen chválit. Ale na déšť to rozhodně není 100%, v létě je to lepší, ale ani tehdy (podle mě) to není bez chyby. Nejvíc mě ale v souvislosti s pravou páčkou štve ostřikování, při zapnutejch světlech nejdřív (dlouho) ostřikují světla, teprve pak přijde řada na sklo. :-( Musím se kouknout do návodu, jestli to nedělám nějak blbě.

Při prvním pokusu o ostřik jen brnkni o páčku světla se neostříknou a potom už normálně ostříkni okno je to stará finta co se tady už dlouho používá.

Dík za typ, zkusím to vychytat. Ono to dělá tuším při každém prvním a pátem ostříknutí, nebo nějak tak...každopádně to podle zákona schválnosti vyjde vždy, když je potřeba rychle ostříknout a setřít (samotné setření jen rozpatlá nečistotu po okně), třeba při předjíždění náklaďáku není přes nečistoty vidět a já ostřikuju světla :-(

Ještě se dá nastavit vagem aby to sříkalo až po větším počtu ostřiků a to nevím přesně jak to musí někdo kdo to už dělal dát nějaký info.Potom by se dala vyndat pojiska od ostřiků a byl by pokoj ale nejsem si jistej zda na ni není ješte něco napojenýho na samou pojistku.A daším řešením je rozpojit konektor přímo u motorku.Pokud máš velkou nádobku 5,5l nebo kolik přesně má tak se na konektor dostaneš po sundání přední pravý mřížky okolo mlhovky sundat mlhovku a je celkem slušnej přístup přímo na motorky ostřikovačů menší je na skla ten trochu větší je na xenony.

Tak ma napadlo. Divná funkcia senzora nemusí byť vada senzora, ale vada prepínača citlivosti. Akej konštrukcie je prepínač citlivosti snímača stieračov? Pokiaľ rovnaký ako ten na zapnutie / vypnutie tempomatu, tak by možno stálo za námahu rozobrať ho a vyčistit.

Je to to samí jako tempomat ale asi zbytečně budeš rozebírat a čistit tohle už jsem psal i v podobným tématu zda by to nepomohlo ale tam může bejt víc věcí co to ovlivňujou když je možnost i různýho nastavení vagem a pak si myslím že hodně záleží na tom snímači už se montuje trošku jinej typ a je zaměnitelnej s tím starým.Ten novej funguje o něco líp než jeho předchůdce.Jen je to složitější přijít na to co způsobuje nesprávnou funkci.Může to bejt i tím že majitel se s tím neumí zkamarádit a pak si hold nerozumí,prostě né každýmu tato věc vyhovuje a proto se spokojí s klasickým cyklovačem.Je to prostě o tom že každýmu vyhovuje něco jinýho.

  • 1 měsíc později...

Ten počet ostreknutí by ma zaujímal, kde presne ide nastaviť. Ja som totiž našiel len nastavenie minimálnej doby ostreku predného skla. A až po prekročení tejto doby sa tento ostrek počíta aj pre ostrek svetiel. Tak som si tam nastavil 800 ms a teraz mi to svetlá neostrekuje temer vôbec, lebo ja na sklo zvyknem striekať vodu v krátkych dávkach. Tak by som si ešte rád nastavil, že to svetlá ostrekne pri každom ostreku dlhšom ako tých 800 ms a bol by som happy. Svetlá by mi to ostreklo vtedy, keď to chcem ja (použil by som dlhší ostrek skla).

BTW Audi má ten ostrek riešený ešte sofistikovanejšie. Pri zapnutých svetlách ich ostrekne prvý krát spolu so sklom a potom pravdepodobne spočítava dĺžku ostreku čelného skla a keď sa nasčíta nejaký čas, ostrekne svetlá znova. Spotreba vody je fakt malá a svetlá to čistí vtedy, kedy to podľa mňa je už nutné.

No mě na A4 B7 to ostříkne světla při každým delším ostřiku(Tak že ani připrvním to neostříkne pokud to déle nepodržím) a po rozvícení kontrolky nedostatku kapaliny už to světla neostříkne vůbec.

...Ja som totiž našiel len nastavenie minimálnej doby ostreku predného skla. A až po prekročení tejto doby sa tento ostrek počíta aj pre ostrek svetiel. Tak som si tam nastavil 800 ms a teraz mi to svetlá neostrekuje temer vôbec, lebo ja na sklo zvyknem striekať vodu v krátkych dávkach. Tak by som si ešte rád nastavil, že to svetlá ostrekne pri každom ostreku dlhšom ako tých 800 ms a bol by som happy...

To by mi vyhovovalo taky, nevíš, jestli to jde nastavit i na FL MR2010?

acek: to zní jako nejlepší řešení. Mě to zatím bohužel bere světla hned při prvním ostřiku, navíc reakce na zmáčknutí páčky je (proti předchozímu autu) taková mdlá. Při krátkém zmáčknutí třeba nestříkne nic nebo jen pár kapek (zato ostřikovače světel jsou jak "wapka"). :feve:

Jsem rád, že tam ty ostřiky světel nemám, stejně je to podle mě k hovnu, když se to nemůže otřít. V zimě to určitě namrzne a pak žere to kapalinu jako ďas...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.