Leden 3, 20178 r Autor Sa cau ja to tipujem na zotrvacnik.Zacalo mi to robit cca po odjazdeni 6000km.Este jeden chalan pisal ze ma taky problem ta ista znacka zotvacnika a tiez to po chvili zacal robit.Nemenil si ho aj ty nahodou?
Leden 3, 20178 r Ne Ja mam kolem 130 000km a zacalo mi to delat az ted 3 mesice zpet. celou dobu klid. Doufam ze to bude jen nejaka pi..ovina a bude klid Ty si myslis ze je to ten setrvacnik JO??? Co ti rekl servis nebo si na to kaslal potom?
Leden 3, 20178 r Autor V servise som sa dozvedel ze vsetko je v poriadku.Co ti budem hovorit. Ale ked to zacalo robit par tisic kilometrov pp vymene a ten chlan co ma taky isty problem tiez par tisic kilometrov po vymene tak asi to bude zotrvacnikom.zatial som ho nemenil nakolko to nieje najlacnejsia zalezitos necham ho tam este do leta aspon a potom ho skusim znovu vymenit.Snad nie zbytocne.Ale ak prides ty na nieco bolo by fajn keby si sem napisal.Mozno to ozaj bude nieco ine.Kazda rada je dobra.
Leden 3, 20178 r Jasny dam vedet ale az pristi mesic ale i tak dik za info. Snad to bude polozka za par korun!!!!
Leden 3, 20178 r Chalani, netvrdim, ze to je 100% vas pripad. Neviem, ci obaja mate 4x4, ale pri nich sa casto vyskytoval problem s hardyspojkou na kardane. Mne to na predchadzajucom aute robilo presne to iste, co popisujete, no treba podotknut, ze 1. problem bol hlavne s Octavia II 2. dunivy zvuk isiel zo zadnej casti auta Predna: 1J0521127A Zadna: 1K0521307A
Leden 6, 20178 r Aha to by bylo mozna ono. Protoze ja jako ridic mam pocit ze je to ze predu od motoru ale spolujezdec mi pokazde rika ze je to slyset ze zadu - coz by potvrzovalo tvoji teorii. Kolik te stala oprava? A 4x4 mam Upraveno Leden 6, 20178 r od Edie
Leden 6, 20178 r Ja som to neopravoval, nakolko ta zadna spojka stoji okolo 7000 Kc, pre mna ranec ..... za hubicku....
Březen 10, 20178 r Tak jsem se dnes vratil ze servisu. Chyba se nasla (pro me spatne ) je tam pruser v haldex spojce. Mechanicka funkce spojky je ok ale byl vypusten olej cernej a smrdel spalenim. Takze pry lamely v cudu. Je to dolitek neda se rozdelat (repas neprichazi v uvahu). Nova haldex + rozvodovka 86000kc + prace a olej suma= 105000kc no hnus. Nemate nebo nesetkal se stim nekdo + tip kde to koupit za min. (Vim vrakoviste uz se na tom pracuje) Ale jestli nemate nekdo tip kontakt na osvedceneho prodejce nebo tak. Diiiiiiik
Březen 10, 20178 r Tak mi to bylo receno skoda servis hodonin. Jsem lajk moc se v tom nevyznam. Ale mam stejny problem co ma cosby Upraveno Březen 10, 20178 r od Edie
Březen 10, 20178 r Píše že nové, ani bych se nedivil. Když jsem se ptal na hlavu motoru, tak nová hlava + práce a vše kolem co je třeba tak 70000kč, vstřiky komplet nové s prací 65000kč prostě tohle jsou likvidační opravy. Když člověk sežene něco jetého je to risk
Březen 10, 20178 r Před hodinou, Stringo napsal: Píše že nové, ani bych se nedivil. Když jsem se ptal na hlavu motoru, tak nová hlava + práce a vše kolem co je třeba tak 70000kč, vstřiky komplet nové s prací 65000kč prostě tohle jsou likvidační opravy. Když člověk sežene něco jetého je to risk vstřik stojí 6000 Kč jeden, takže 65000 je částka vytáhnutá z nosu...
Březen 10, 20178 r Nový vstřik na Octavii 2.0TDi PD stojí 1ks originál 14000kč. Vím to, byl jsem se na to ptát v AS a i v ETCE to tak je (ověřeno zdejšími členy). Než něco napíšeš, tak si o tom zjisti informace... ty nose jeden.
Březen 11, 20178 r před 13 hodinami, Edie napsal: Tak mi to bylo receno skoda servis hodonin. Jsem lajk moc se v tom nevyznam. Ale mam stejny problem co ma cosby pokud za zaklade cerneho oleje a smradu reknou ze je ko tak to jsou dobri borci,vubec bych to neresil a jezdil s tim dal,muze ti hucet rozvodovka
Březen 11, 20178 r před 10 hodinami, Stringo napsal: Nový vstřik na Octavii 2.0TDi PD stojí 1ks originál 14000kč. Vím to, byl jsem se na to ptát v AS a i v ETCE to tak je (ověřeno zdejšími členy). Než něco napíšeš, tak si o tom zjisti informace... ty nose jeden. nebud hned hrrr na comonrail sou vstriky levnejsi on asi nevi ze mas pd
Březen 11, 20178 r Tak já mám taky podobný problém. Před výměnou spojky a setrvačníku u DSG v něm po nastartování rachtalo. Teď po výměně za studena v zátahu kolem 1800ot. a 2300ot. něco nepříjemně zaduní a jak je auto tišší, tak si všímám i občasného cvrlikání studeného motoru a po jeho vypnutí a už zastaveném motoru v něm někde ještě lupne. Mám sice 1,6TDI CR, ale bude to velmi podobné. Já to přisuzuji setrvačníku nevalné kvality (LUK), ale to lupání a cvrlikání mi je záhadou :-)
Březen 11, 20178 r V AS to bylo tak ze sli vylucovaci metodou skouseli vse ale nakonec odpojili haldex - takze byla jen predokolka a hluk ustal. Pri naslednovne zapojeni haldexu se vse vratilo. Proste pri sepnuti haldex je vydavany hluk + vibrace. A ano muze to byt jen rozvodovka ale ..... to vam nikdo presne nerekne. Kdyz uz se pry bude menit haldex je dobry vymenit i rozvodovku
Březen 11, 20178 r před 4 hodinami, donlines napsal: Tak já mám taky podobný problém. Před výměnou spojky a setrvačníku u DSG v něm po nastartování rachtalo. Teď po výměně za studena v zátahu kolem 1800ot. a 2300ot. něco nepříjemně zaduní a jak je auto tišší, tak si všímám i občasného cvrlikání studeného motoru a po jeho vypnutí a už zastaveném motoru v něm někde ještě lupne. Mám sice 1,6TDI CR, ale bude to velmi podobné. Já to přisuzuji setrvačníku nevalné kvality (LUK), ale to lupání a cvrlikání mi je záhadou :-) cvrlikani je typicke pro comonrail v urcite mire,pokud je to vic muze byt uz spatny z nekterych vstriku
Březen 11, 20178 r Před hodinou, Edie napsal: V AS to bylo tak ze sli vylucovaci metodou skouseli vse ale nakonec odpojili haldex - takze byla jen predokolka a hluk ustal. Pri naslednovne zapojeni haldexu se vse vratilo. Proste pri sepnuti haldex je vydavany hluk + vibrace. A ano muze to byt jen rozvodovka ale ..... to vam nikdo presne nerekne. Kdyz uz se pry bude menit haldex je dobry vymenit i rozvodovku a to ti rekli nebo si to projizedel i ty?
Březen 11, 20178 r to foxdivemaster ne neprojizdel oni to projizdeli dle ubytku nafty. Ale zase tak aby klamali se mi nezda, nevim je to 50-50% Nevite tip kde by se to dalo koupit (napr. odkaz nebo tak neco) Dik
Březen 11, 20178 r Cierny a spaleny olej z haldexu pri 130 000 km? Mna by teda hlavne zaujimalo, co k tomu viedlo. Niesom odbornik, no myslim, ze nieje uplne bezne, ked sa haldex pokazi pri takomto najazde... keby som tomu nechcel verit, poviem, ze to je kravina, ale tak asi to bude mat nejake vysvetlenie
Březen 11, 20178 r před 8 hodinami, Edie napsal: to foxdivemaster ne neprojizdel oni to projizdeli dle ubytku nafty. Ale zase tak aby klamali se mi nezda, nevim je to 50-50% Nevite tip kde by se to dalo koupit (napr. odkaz nebo tak neco) Dik tak to mas jednoduche odpoj zespodu konektor a bez to otestovat,budes vedet hned jestli je to tim nebo ne
Červenec 14, 20196 r ahojte obnovím tému.. zistil niekto čo je ten neprijemny hluk od motora pri zaťaži okolo 2000ot? mam presne problem ako je tu popísane ,, tiež mi hrkal za studena zotrvak a dal som vymeniť dvojhmotu + olej dsg. Motor cffb. po vymene hrkanie prestalo ale hluk v zaťaži cca 1900-2200ot. hlaavne na rovine alebo jemny briežok. Neprijemné dunenie
Listopad 20, 20204 r Ahojte, pridávam sa s rovnakými príznakmi k tejto téme. Hučanie + vibrácie 2000-2200 ot, na neutrál je to ticho, nezávisle od rýchlosti, len otáčky či už smerom hore alebo dole. Dvojhmota vymená, trošku lepšie to tlmí zvuky, ale vibrácie trvajú. 2.0 TDI CFFB 2011 DSG6, Podarilo sa to niekomu odstrániť?? Upraveno Listopad 20, 20204 r od kajoxx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.