Publikováno Říjen 29, 20168 r Zdravím, mám problém s Octavií, kod motoru je BJB, najeto 220 000 km. Na volnoběh i za jízdy celkem dost kouří, barva kouře je šedo modrá. Na emisích naprosto v pořádku, diagnostika ukázala pouze horší EGR ventil, tak jsme ho důkladně vyčistili, ale moc to nepomohlo. Olej se neztrácí, ale spíš přibývá, octavii mám jen krátce, takže nevím jestli to bylo přelitý nebo jestli teče do oleje nafta. Máte někdo nějaké rady co zkontrolovat dál? Děkuji
Říjen 29, 20168 r Když přibývá tak asi ta nafta. Tady ti můžou napsat co to může být ale řešit je to třeba s mechanikem co tomu rozumí
Listopad 6, 20168 r Autor No moc jste mě neporadili, ale už to mám spravené. Přetěsnil jsem všechny vstřiky a je to v pořádku.
Listopad 6, 20168 r A jak si potřeboval poradit? Běž a udělej tohle a tohle? To ti tu můžeme říct u různých montáží a demontáží ale poruchy kterou popisuješ je třeba řešit s mechanikem a ne online přes net, příčin může být několik. Co já vím tak dým do modra vzniká při spalování oleje což můžou být např. vodítka ventilů, nebo turbo atd. Přibývání oleje zas může být tím těsněním vstřiků ale tam by to asi kouřilo bíle a smrdělo nespálenou naftou atd. Pokud sis sám přetěsnil vstřiky tak snad ani radu nepotřebuješ. Jak moc to bylo vymačkaný, zabrousil sis sedla?
Listopad 6, 20168 r Autor No přesně tak jsem chtěl poradit. O-kroužky vymačkaný byly, to na nich bylko vidět, hlavně na tom spodním nejmenším, otvor pro vstřik v hlavě se zdál v pořádku, pouze vstřiky na jedné straně trochu oleštěný, ale to je asi normální, když je ten vstřik přichycenej k jednej straně. Sedla jsem nezabrousil, ani nevím jak? Jinak naftou to smrdělo, takže ten kouř byl asi bílý, to se omlouvám za špatnou informaci.
Listopad 6, 20168 r Pokud si je aspoň nezabrousil tak se to vrátí, proto to má dělat zkušenej mechanik. Já to nechal vyvložkovat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.