Doktors Vloženo 2. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2016 Zdravím odborníky, mám takoví dotaz, jedná se o octavii 2 rs bez faceliftu a motor 2,0tfsi, auto jsem nedávno koupil a při nastartování to má snahu škubat( zvýšené otáčky po cca minute +- spadnou a je to v pohodě) jenže když jedu a zastavím tak se mi někdy stane že to škube znova ale někdy zase ne!! vliv teploty motoru, na to nemá!! najeto 140tis, km přetočeny nejsou a pán udajně do toho dával tu 98naturál ale nejsem si jist no a já tam dávám 100oktan. jinak na počítači to nic neukazuje! a nevím čím by to mohlo být, byly návrhy že by to bylo dvou hmota ale nevím jak to poznat? jinak spojka zabírá tak v půlce a bez prokluzu krásně se řadí a v tahu okamžitá odezva, a potom jsem si říkal jestli by to nemohlo být třeba silenblok motoru a že jak se chvěje a člověk třeba špatně stojí, tak se to přenáší do kabiny ? Za každou radu jsem moc vděčný..:) a předem děkuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktors Vloženo 17. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 (editace) Tak nevím jestli to někomu pomůže ale bylo to vstřikem na druhém válci, proběhla výměna a je to tak jak to má být bez jakéhokoliv cuknutí.. a řekl bych že to i o něco lepší jede..:) Editováno: 7. Únor 2017, autor: Doktors aktuální informace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gionta Vloženo 21. Září 2018 Sdílet Vloženo 21. Září 2018 Zdravím, šklbalo to aj pri jazde? napr. pri akcelerácii ? Riešim podobny problém idem menit vstrekovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktors Vloženo 21. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2018 ahoj, prosím tebe to bych nedělal..je to blbost.. každý vstřik máš po cca 3000kč to je hned 12tis. prosím tebe pokud ty to škube při akceleraci tak bych to tipoval na ten ventil tlaku od turba. ale já jsem u vstřiku vliv nepoznal jen na volnoběh to škubalo a prdelo to do výfuku ale pokud ty to špatně táhne ( škube v záběru ) viděl bych to na ten regulační ventil tlaku turba. napiš mi na FB Profil Tomáš Müller na profilové fotce sedím na židli v červené košily. PS: Kolik máš spotřebu na volnoběh? myslím L/Hod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allblackshk@seznam.cz Vloženo 28. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2020 Zdravím proběhla výměna vstřiku nebo repas ? Dělá mi to taky. Zítra jedu tak na co se mám připravit :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Müller Vloženo 29. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2020 před 10 hodinami, Allblackshk@seznam.cz napsal: Zdravím proběhla výměna vstřiku nebo repas ? Dělá mi to taky. Zítra jedu tak na co se mám připravit :) Prosím tebe byl to vstřik na výměnu, se vším všudy do 5tis..a pokud na to máš je lepší udělat všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allblackshk@seznam.cz Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 V 29. 10. 2020 na 6:05, Tomáš Müller napsal: Prosím tebe byl to vstřik na výměnu, se vším všudy do 5tis..a pokud na to máš je lepší udělat všechny. Tak vstřiky Ok tak nevím co dál. Jestli spojka?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Müller Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 před 14 minutami, Allblackshk@seznam.cz napsal: Tak vstřiky Ok tak nevím co dál. Jestli spojka?? A co ty to přesně dělá, kolik máš spotřebu na volnoběh l/hod..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Allblackshk@seznam.cz Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 před 4 minutami, Tomáš Müller napsal: A co ty to přesně dělá, kolik máš spotřebu na volnoběh l/hod..? Cuká na volnoběh. Otáčky drží spotřeba 1.2. Jedu zastavím chvilku nic a po chvilce začne škubat. nepravidelně. Disagnostika čistá. Byl jsem u 3 lidí nikde nic už mně napadá jen spojka setrvačník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 Pánové, bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. Podívejte se, co jste tady vytvořili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Müller Vloženo 11. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2020 Spojka setrvačník atd je blbost , když spojka tak začne prokluzovat a setrvačník spíš hučí,vibruje v závislosti na spojkovem pedálu..a když to tak se to děje pravidelně..spíš bych se zaměřil na spalování..svíčka, zapalovací modul atd..a teď mě tak napadá, že by to mohl klidně dělat palivový filtr u zadního kola...což by vysvětlovalo že vlastně za jizdi atd je to ok ( větší tlak a průtok k motoru) ale na volnoběh to po chvilce může začít blbnout kdy dojde k menšímu tlaku a i průtoku..zkusil bych vyměnit ten filtr, nestojí to moc a zvládneš to sám...a pak nevím no...odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Respekt666 Vloženo 19. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2021 (editace) Zdravím borci, mám ten stejný problém s tím, že vše šlapalo jako hodinky do doby, kdy jsem vyměnil originální sání za sání sportovní a od té doby škubání motoru na volnoběhu bez zvýšení otáček, prdění do výfuku, škubání při akceleraci a hlavně auto bez výkonu celkem problém dostat se na 140 km/h. Dopoledne mi začal blikat vrtulník ale diag. byla čistá a odpoledne 3 závady 1/ vynechávání zapalování P0300 2/ válec 3 zjištěno vynechávání zážehu P0303 3/ řada válců 1 systém dávkování paliva (systém příliš chudý od volnoběžných otáček P2177 Editováno: 19. Prosinec 2021, autor: Respekt666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leri000 Vloženo 24. Květen 2022 Sdílet Vloženo 24. Květen 2022 Mne cuka len pri voľnobehu,motor BWA 220 000 km, na diag. pri kontrole meraných hodnôt mam na valci 3 občasný výpadok horenia, maximálne napočíta tak 3 výpadky a potom sa to vynuluje ide len o valec 3, za jazdy všetko ok bez výpadkov, sviečky vymenené, cievky som skúsil prehodiť medzi sebou, bez zmeny, pcv mam zaslepený ale robilo to aj ked som tam mal original, spotreba na voľnobehu 0.9-1.0L, palivoví filter vymenený, tankujem len 100ku, mam športové sanie od turba ale cukalo to aj ked som ho ešte nemal, vydím to už asi len na vstrek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtinekk Vloženo 27. Květen 2022 Sdílet Vloženo 27. Květen 2022 V 24. 5. 2022 na 8:17, leri000 napsal: Mne cuka len pri voľnobehu,motor BWA 220 000 km, na diag. pri kontrole meraných hodnôt mam na valci 3 občasný výpadok horenia, maximálne napočíta tak 3 výpadky a potom sa to vynuluje ide len o valec 3, za jazdy všetko ok bez výpadkov, sviečky vymenené, cievky som skúsil prehodiť medzi sebou, bez zmeny, pcv mam zaslepený ale robilo to aj ked som tam mal original, spotreba na voľnobehu 0.9-1.0L, palivoví filter vymenený, tankujem len 100ku, mam športové sanie od turba ale cukalo to aj ked som ho ešte nemal, vydím to už asi len na vstrek. Ahoj, Tedka reším uplně to samě 2.0 TSI na volnoběh píše že vynechává na 2 válci, vyměněné svíčky , nový PCV ventil , proměřené a přehozené Moduly. a problém přetrvává stále píše že na 2 válci vynechává zážeh. při jízdě ( otáčkách se chová motor normálně) nevím si rady co to může být, bojím se toho nejhoršího že bude ko Motor, dej mi prosím vědět jestli si to vyřešil. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 27. Květen 2022 Sdílet Vloženo 27. Květen 2022 Rj si vynechavania vypocitava z uhloveho zrychlenia kluky a to vdaka senzoru na kluke.Je preto nevyhnutne aby bol dobry a original.to ze ti napocita dva tri vypadky je nic.Ja pri zistovani stavu m9tora zacinam vymenu senzoru na kluke kontrolu rozvodu.Aj mechanicky aj elektronicky.A az potom stav sviecok.Tak isto palivovy filter musi splnat poziadavky tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtinekk Vloženo 27. Květen 2022 Sdílet Vloženo 27. Květen 2022 Já teda řeším výpadky bez resetování až po přidání plynu kdy pak motor běží v pořádku se výpadek vynuluje, tím pádem bych mohl senzor na klice povazovat za dobrý ? píšeš že kontrola rozvodu elektronicky predpokládám teda pres diagnostiku Mohl bys mi stručně říct návod jak na to ? popřípadně je možné že by toto způsoboval palivový filtr? Diagnostika mi ukázala ještě chybu Aktivního uhlí - odvětrávání nadrže, mohlo by to mít stím tedy něco společného ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 27. Květen 2022 Sdílet Vloženo 27. Květen 2022 Ano.Senzor na kluke sa da zmerat oscilom no ja kupim radsej novy a viem ,ze co vidim na vcds je realne.To ako sa to robi stymto motorom neviem presne no rozvody su klucove.Zbytocne budes opravovat bizuteriu ked motor je mimo.Taktiez palivovy filter musi byt original.Ak je menej barovy tak RJ vidi ze ma menej paliva a doladi to.Tymto mas vysiu spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipplev Vloženo 6. Červen 2022 Sdílet Vloženo 6. Červen 2022 Zdravím, podobný problém a taktéž diagnostika píše špatný ventil od aktivního uhlí, muže to mít na to vliv? jinak pcv, svíčky a palivak měněny. diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtinekk Vloženo 6. Červen 2022 Sdílet Vloženo 6. Červen 2022 Ahoj, ventil aktivního uhlí vyměněn ale problém stále přetrvává.. Ještě sem se k tomu nedostal takže sem to ještě nevyřešil, ale myslím si že to bude dělat špatný vstřik, Protože to začlo tím že to cukalo za studena chvilku, pak to začlo občas cukat i za tepla , a tedka to beží na volnoběh na 3 válce. Jak se to projevuje tobě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filipplev Vloženo 6. Červen 2022 Sdílet Vloženo 6. Červen 2022 Hele úplně stejně, studeny start jak koza, za tepla lehce pocukava ale zatím běží na 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kecem950 Vloženo 26. Března Sdílet Vloženo 26. Března V 6. 6. 2022 na 16:56, vojtinekk napsal: Ahoj, ventil aktivního uhlí vyměněn ale problém stále přetrvává.. Ještě sem se k tomu nedostal takže sem to ještě nevyřešil, ale myslím si že to bude dělat špatný vstřik, Protože to začlo tím že to cukalo za studena chvilku, pak to začlo občas cukat i za tepla , a tedka to beží na volnoběh na 3 válce. Jak se to projevuje tobě? Ahoj, vyřešil si to nějak řešim to teď a taky si už nevim rady 🙈 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kecem950 Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna Možná někomu pomuže, auto když běželo déle, tak začalo bežet na 3 válce a vyskakovala chyba zapalovaní na 4tém valci a občas i bohatou směs, když se chyba smazala běželo to zas chvilku v pohodě a po chvilce to začalo zase haprovat, za jízdy se auto chovalo uplně normálně žádné cukání nic, při výměně oleje jsem si všiml že olej lehce zapácha po benzínu a to byl ten problém, vysokotlaké čerpadlo netěsnilo a propouštělo nejspíše trochu oleje do nafty ale i benzin do motoru. Bylo to úplně minimálně, ale po rozebraní o výměně vnitřností z jiného čerpadla konkretně jsem měl poruce z 1.4 tsi, auto běží jak zamlada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Monika88 Vloženo 2. Srpna Sdílet Vloženo 2. Srpna ....nastavovač vačkové hřídele a nové moduly!!!! My vyřešily cukání na volnoběh. Teď běží jak má! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.