Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zajímal by mě názor ostatních, každé ráno po cca kilometru najíždím na dálnici. Vím, že to se studeným motorem není uplně optimální. Snažím se alespoň v rámci provozu nešlapat na to a než mi teploměr oleje ukáže aspoň tu nejnižší teplotu 50 st. tak jedu kolem 110 což je cca 2 tis. ot. Nenapadá mě nic jiného, jak to autu ulehčit, krom rozumné jízdy. Auto mám O3 TDI.

Editováno: , autor: tomasek
Vloženo

to auto je na to staveny. klidne to rozjed na 130, jen to netoc nad 3 tis. otacek/min. a co nejdriv tam dej 6ku.

pak pockat, nez ma olej "provozni teplotu", tj. aspon tech 80 stupnu a uz to muzes turovat :) ale to na dalnici se zarazenou 6kou asi nebude tvym cilem...

Vloženo

ještě jsem v souvislosti s tímto přemýšlel, zda nezměnit olej. Aktuálně se dává 507.00 a mění po 15 tis. km. Zda by kvůli většímu podílu dálničních jízd nebylo lepší 5w40 acea C3. Ale to už je spíše do jiného tématu.

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Můj názor je takový, že to dělá tomasek dobře. Auto je potřeba zahřívat pozvolna. Šestka nic neřeší. Chce to volnou jízdu u dieselu 1500 - 2000 ot.

Jasně, motor to vydrží. Kdo auto prodává po 150 tkm to je v pohodě i kdyby na to šlapal hned od startu. Kdo chce nadstandardní životnost, bude se chovat opatrně.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...